0


Danas definitivno više ne postoje izgovori kojima bismo mogli opravdati neredovitu tjelovježbu i (ne)brigu o zdravlju tijela, općenito. Za sve djevojke kojima je pomalo lijeno, ili pak ne stignu u teretanu, na fitness ili neki drugi oblik tjelovježbe, donosimo nekoliko vježbi koje mogu izvesti i same - kod kuće.

Oprezno! Prije no što započneš s vježbanjem, svakako se dobro istegni i zagrij tijelo - kako sutradan ne bi zaradila upalu mišića ili čak neku težu ozljedu.

Trčanje

Trčanje je svakako najjednostavnija i najekonomičnija aktivnost za početak vježbanja. Sve što ti treba su udobne tenisice i dobra lokacija. Savršen odabir bit će park okružen zelenilom, a svakako izbjegavajte asfalt i gužve. Za vrijeme trčanja organizam zbog znojenja i isparavanja gubi puno tekućine, zbog toga je vrlo važna stvar tu tekućinu nadoknađivati. Izgubljena tekućina može se nadoknađivati vodom, nezaslađenim voćnim sokovima ili posebnim slanim, energetskim napitcima.
Kako bi se izbjegao rizik od istegnuća ili drugih ozljeda mišića, prije nego što počnete trčati važno je 5 do 10 minuta posvetiti vježbama istezanja. Za početak možete trčati po 5 minuta svaki dan, a potom nakon nekoliko dana povećati na 10, zatim na 15, pa na 25 minuta… sve do sat vremena trčanja dnevno.

Trbušnjaci

Ako su ti klasični trbušnjaci dosadni, a i pomalo naporni, iskušaj ove 8-minutne trbušnjake. Kreni polako, kako ne bi dobila upalu mišića. Vježbe prilagodi sebi, ne obratno.



Hulahop

Draga stara igračka - hulahop, može poslužiti za učvršćivanje leđnih mišića, oblikovanje struka i trošenje kalorija općenito. Iako se danas koristi u fitness dvoranama kao učinkovita pomoć pri učvršćivanju gotovo svih mišića, pri vježbi s hulahopom ne smiješ niti jedne sekunde zaboraviti na pravilno držanje jer ćeš u protivnom, zaraditi čak i ozljedu leđa. Drži se tako da stražnjicu i trbuh uvučeš, a ramena potisneš prema dolje.



Preskakanje vijače

Ok, ovu vježbu ne možeš izvesti u svojoj dnevnoj sobi, osim ako nije jaaaako prostrana, ali svakako možeš u dvorištu ili obližnjem igralištu. Pravilnim preskaknjem sagorijeva se velik broj kalorija te poboljšava ravnoteža i tonus mišića - ruku i nogu. Ova jednostavna vježba donosi super rezultate.



Pilates lopta

Za sve one koji loptu za pilates imaju kod kuće - kako ne bi samo skupljala prašinu, iskoristite ju za neke jako učinkovite vježbe - poput ove koju donosimo s YouTubea.



Čučnjevi

Ovu vježbu također možeš izvesti dok gledaš najdražu seriju. Osim što učvršćuju guzu i mišiće nogu, pravilno izvođenje čučnjeva poboljšava i držanje tijela.



Ove vježbe su učinkovite i ako ih pravilno izvodiš, rezultat će vrlo brzo biti vidljiv. Sada sigurno više nemaš niti jedan razlog da preskačeš redovito vježbanje. Sretno!

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Budi u pokretu uz Reebok Print Smooth!

Vježbanje i održavanje forme lakše je uz najnoviji model Reebok Print Smooth tenisica za trčanje!

Više od 120 fitness, pilates i aerobic instruktora u Hrvatskoj isprobalo je ove tenisice i dalo im ocjenu 4,50. Udobnosti daju ocjenu 4,85, a kvaliteti je dodijeljena prosječna ocjena 4,40. Fleksibilnost tenisice zaslužila je fantastičnu ocjenu 4,58, a preporučuje ih čak 93% ispitanika.

35.478
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!