1

Hrvatski Telekom pokrenuo je stvaranje prvog hrvatskog priručnika za ponašanje na društvenim mrežama, tzv. e-bontona.

Budući da nagli razvoj društvenih mreža u Hrvatskoj nisu pratila formalnija pravila ponašanja koja bi olakšala komunikaciju i doprinijela boljem razumijevanju sudionika, HT je odlučio svim korisnicima društvenih mreža omogućiti da osobno sudjeluju u stvaranju ovog priručnika.

Cilj priručnika je definirati formalna i neformalna pravila ponašanja za Facebook, Twitter i ostale društvene mreže, a prema mišljenju hrvatskih korisnika. 

Tako svi korisnici putem aplikacije e-bonton koja se nalazi na Facebook stranici HT-a, mogu poslati svoje prijedloge pravila ponašanja koja smatraju poželjnim na društvenim mrežama. Svaki korisnik može poslati do 10 prijedloga koje će pregledati stručni žiri te odlučiti koji od njih će se naći u izdanju e-bonton priručnika.

Prijedlozi će se zaprimati do 27. studenoga 2011. godine, a sam priručnik bit će objavljen  u prosincu te će osim u tiskanom biti dostupan i u besplatnom elektroničkom izdanju na Planetu 9 - HT-ovom rješenju za čitanje eKnjiga.

Dosad brojni prijavljeni prijedlozi mogu se pronaći na Facebook stranici HT-a, a korisnici društvenih mreža se vrlo jednostavno mogu uključiti i dati vlastite prijedloge. Žiri sačinjen od psihologa, sociologa, stručnjaka za odnose s javnošću  i community managera izabrat će, uz one koji će ući u elektroničko i tiskano izdanje e-bontona, i najbolji prijedlog koji će osvojiti prvu nagradu – tablet Motorola Xoom, te 10 prijedloga koji će biti nagrađeni  sa mobilnim uređajem HTC Wildfire S.

e-bontonfacebooktwitter

Komentari

28.12.2011.

Fora!! :P

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.866
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!