0

Opće je poznato da svi unosimo prevelike količine šećera u naše tijelo. Šećer nije prisutan samo u čokoladnim stvarima, već i u raznim grickalicama, ali i u drugoj hrani koju konzumiramo na svakodnevnoj bazi. Rijetki su oni koji se odluče na smanjenje konzumacije šećera što ima zaista pozitivan utjecaj na organizam.

Od šećera se je zaista teško odviknuti, pogotovo ako smo teški ovisnici o slatkim stvarima i grickalicama prije spavanja. No, neki se ipak odluče na ovaj hrabar i težak potez pa im je i organizam na tome zahvalan. Smanjenje unosa šećera može imati samo pozitivne utjecaje na naše tijelo, a mi  donosimo 7 promjena koje se događaju kada se unos šećera znatno smanji.  

1.Psihički postaješ bolje

Smanjenje unosa šećera u tijelo jako doprinosi i bolje psihičkom zdravlju. Um postaje puno koncentriraniji i bolji, sretnijeg si raspoloženja i osjećaš se puno bolje u odnosu na prije. Šećer je taj koji ti stalno daje osjećaj umora i pospanosti, a bez njega ćeš se osjećati odmornije i koncentriranije u nekim drugim stvarima.

2.Smanjuješ rizik od bolesti
Dijabetes je bolest koja se najčešće pojavljuje zbog velikog unosa šećera u organizam. Razlog tome je da konzumiranje previše šećera povećava razinu šećera u krvi, a ta visoka razina šećera s vremenom može uzrokovati inzulinsku rezistenciju. Smanjenim unosom šećera imamo kontrolu nad rizikom od dijabetesa i taj rizik se značajno smanjuje.



3.Gubiš kilograme

Najčešći razlog zbog kojeg netko smanji unos šećera je gubljenje kilograma. Istina je da smanjenje šećera uzrokuje gubljenje kilograma jer šećer utječe i na dio našeg mozga koji kontrolira apetit. Konzumiranjem previše šećera mozak misli da smo još uvijek gladni, a u stvarnosti uopće više nema potrebe za daljnjim jelom.

4.Koža počinje izgledati bolje
Veliki unos šećera povezan je i s izgledom kože. Akne, prištići, ospice i mrlje mogu biti uzrokovane zbog prevelike količine šećera, a sa smanjenim unosom koža izgleda bolje i sjajnije. Prištići, akne te crvenilo se povlači jer se unosi puno više drugih hranjivih tvari, a ne šećera.



5.Imaš bolji zadah

Možda zvuči suludo, ali loš zadah može biti povezan s unosom šećera u organizam. Kod smanjenja konzumacije, zadah će biti bolji jer šećer više ne uzrokuje bakterije u ustima koje su odgovorne za loš zadah. Osim boljeg zadaha, zubi će, također, biti zdraviji.

6.Imaš bolji san

Šećer je intenzivno povezan s umorom – on ometa i otežava san, pogotovo svi oni nezdravi šećeri koje konzumirate prije spavanja. Osim što ometa san, uzrokuje znojenje, a prestankom unosa šećera hormoni bolje funkcioniraju, uključujući hormone za zdrav i obnavljajući san.



7.Bolji seksualni život

Smanjenje šećera u organizmu poboljšava se libido kod svakog čovjeka. Kod djevojaka šećer narušava spolnu hormonsku ravnotežu, a kod dečki prevelika količina šećera može dovesti do erektilne disfunkcije i niskog libida zbog prevelike količine inzulina, piše Obgynal.

Pogledajte još:

Kada su ti plodni dani u kojima možeš zatrudnjeti? Trebaš znati samo jednu stvar o svojoj mengi da ih izračunaš

Stalno ti se pojavljuju prištići na leđima, a nije ti jasno od čega? Može biti kriv način na koji se tuširaš

Kako doći do čvrste guze? Fitness influencerica je podijelila svoje najvažnije male tajne

zdravljetijelošećerpromjene u tijeluorganizam

36.188
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!