0

Ako želiš izgledati mršavo nije bitno samo vježbati, već je bitno i što i kako jedeš. Doručak je najbitniji obrok u danu i ne bi ga smjela preskakati niti dopustiti da ti izgleda na jedan od sljedećih načina.

Puno toga utječe na to kako će ti tijelo izgledati, a iako se doručak može činiti kao nebitan obrok u danu koji možeš i preskočiti, onda si jako u krivu. Stručnjaci uvijek ističu koliko je on bitan. Osim što će ti pomoći da ti tijelo dobije dovoljno energije za dan, isto tako pravilan doručak može pomoći i s gubljenjem masnoća na području trbuha, tj. može pomoći da imaš što ravniji trbuh. Naravno, nije dosta samo promijeniti ovu naviku i očekivati čuda, doručak je samo jedan od faktora, ali itekako bitan. Večernji list je prenio savjete liječnice i nutricionistice Lauri Wright.

1.Preskakanje doručka je loša ideja
Nikako dobra ideja! Možeš misliti da ćeš izgledati mršavije i biti mršavija ako što manje jedeš, ali kada je vrijeme za doručak, to pravilo ne vrijedi. Za ovaj se obrok obavezno najedi – i to dobro. Oni koji preskaču doručak, prejedu se kasnije za ručak jer budu jako gladni ili do ručka svako malo jedu neke gluposti poput grickalica.



2.Nemoj samo nabrzaka sve pobacati u sebe, uzmi si vrijeme za doručak
Svaki je obrok najbolje jesti polako, uzeti si vrijeme za sve dobro prožvakati, a ne samo gutati. Brzo jedenje može uzrokovati napuhanost i nadutost i odmah ćeš izgledati kao da si u trećem mjesecu trudnoće. Jako je važno dobro žvakati kada jedeš, jer tako ćeš lakše probaviti hranu, a brža probava znači i da ćeš izgledati ravnije.

3.Peciva ili pahuljice nisu dobar doručak

Osim što je bitan način na koji jedeš doručak, bitno je naravno i što jedeš. Ono za čim će većina posegnuti ujutro su pahuljice ili možda neko pecivo. Doručak pun ugljikohidrata nije najpametniji izbor, bitniji su proteini. Oni će te zasititi i dati ti energije. Tost s avokadom, grčki jogurt sa svježim voćem ili omlet s povrćem su primjeri dobrog doručka.



4.Gotovi doručci su još jedan loš izbor
Sigurno si u dućanu vidjela različite proizvode koji tvrde da su idealan izbor za doručak, to mogu biti različite energetske pločice, jogurti s dodatkom pahuljica, smoothiji… i ništa od toga nije najbolji izbor jer najčešće samo sadrže puno šećera, a ništa kalorija. Tako nećeš dobiti energije ako ćeš jesti ovakve stvari, osjećat ćeš se umorno ostatak jutra i bit ćeš brzo gladna.

5.Samo kava za doručak nije doručak
Nekima je nemoguće zamisliti jutro bez kave, ali samo kava ne bi ti smjela biti doručak. Ona može biti dodatak doručku, ali ne jedina stvar koju ćeš konzumirati ujutro. Treba li uopće objašnjavati kako i zašto ovo nije dobar izbor?

Pogledajte još:

Zaboravi na pahuljice za doručak – potvrđeno je da je ova fast food hrana bolji izbor

Po jutru se dan poznaje, zato pazi – izbjegni najčešće greške koje svi radimo za doručak

Kako se ujutro probuditi sa što ravnijim trbuhom? Ovih 9 savjeta će ti u tome pomoći

doručakloše navikene jesti za doručakravan trbuh

36.210
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!