0

Znanstvenica Julie Morgan s australskog sveučilišta Adelaide je objedinila sedam istraživanja koja su promatrala efekte prestanka vježbanja. U svoje istraživanje je uključila 152 osobe koje su vježbale barem tri puta tjedno, po 30 minuta tijekom minimalno tri mjeseca pa zatim prestale, piše Metro.

Otkrila je nešto nevjerojatno: kod nekih ispitanika se depresija počela javljati već treći dan nakon prestanka vježbanja, a kod drugih tjedan ili dva nakon posljednjeg treninga. Zanimljivo, žene su iskusile više simptoma depresije od muškaraca. Sve svoje zaključke Julie je objavila u časopisu Journal of Affective Disorders



No, to nikako ne znači da vježbanje samo po sebi pomaže u borbi protiv depresije – ovo istraživanje je dokazalo da nikako ne 'odmaže' i da može djelovati preventivno i u kombinaciji s lijekovima i prirodnom medicinom u borbi sa psihičkim bolestima.

via GIPHY


Dakako, na ovu treba provesti još istraživanja. Voditelj odjela psihijatrije na istom sveučilištu, Bernhard Baune je rekao da ove rezultate valja uzeti s dozom opreza jer je ispitana skupina mala... 'Za sada je bitno da ljudi razumiju mogući utjecaj na mentalno zdravlje, ako naglo prekinu s redovitim vježbanjem', zaključio je.

Za dobro zdravstveno stanje bitno je vježbati što više, ako već ne svaki dan. Barem 150 minuta tjedno očuvat će vaše zdravlje ako je u pitanju trening srednjeg intenziteta ili 75 minuta intenzivnog treninga. To stvarno nije previše, zar ne?

via GIPHY


Foto: Shutterstock/Giphy
M.Z.


Provjeri još...

Novi hit rekvizit za vježbanje koji koriste slavni - sigurno ga imaš doma!

Vrijeme je za vježbanje - popis stvari koje moraš nabaviti ASAP

Kako ne odustati od vježbanja nakon tjedan dana – KAKO?!?

vježbanjeznanostistraživanjedepresijapsihičke bolesti

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

36.001
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!