0

Zbog svih promjena s kojima živimo posljednjih godinu dana, nije čudno ako se nekada osjećamo tužnije, bezvoljnije i lošije nego inače. Istraživanja su pokazala da su korona i mjere uvedene zbog nje itekako utjecale na psihu mladih, zbog čega je bitno uvesti neke 'feel good' dnevne rituale.

Sami smo kreatori svoje sreće i ako nećemo napraviti nešto po tom pitanju i odlučiti promijeniti svoj pogled na svijet, nitko nam drugi neće moći pomoći. Promijene kreću baš od toga, da sami pokušamo promijeniti najprije svoje poglede na svijet i svoje stavove. Nije moguće samo se odlučiti osjećati sretno i početi se tako i osjećati. Pa ipak, postoje neke jednostavne stvari koje možeš početi prakticirati svaki dan, a koje će ti pomoći da se osjećaš bolje i pozitivnije, malo po malo.



1.Fokusiraj se na trenutak u kojem si sad i nešto pozitivno u njemu
Umjesto da se fokusiraš na sve loše stvari koje ti se događaju i stresne situacije koje te očekuju, fokusiraj se na sada i nešto lijepo i pozitivno što se sada događa. To može biti sitnica poput toga da je vani sunce i da možeš otići u šetnju ili da ti kosa danas baš super izgleda. U svakom danu možeš naći nešto lijepo i pozitivno. Nekada će to biti nešto veliko, a nekada nešto malo, ali doživi takve sitnice, nemoj ih samo ignorirati.

2.Smij se!
Istraživanja su pokazala da kada se smijemo, to će pomoći da se stvarno i osjećamo bolje i budemo pozitivniji. Čak iako ti nije do smijanja, nasmij se na ulici bakici koja prolazi pokraj tebe ili nabaci zavodnički osmjeh zgodnom dečku koji čeka na semafor na suprotnoj strani ceste. Osim što ćeš se ti osjećati bolje, uljepšat ćeš dan i nekome drugome. Možeš i pogledati omiljenu humorističnu seriju ili samo skrolati TikTokom i gledati smiješne klipove životinja.



3.Napravi neko dobro djelo

Kada napraviš neko dobro djelo to će ti dati instantan osjećaj sreće i boljeg raspoloženja. Nema dobrog djela koje je premalo i nebitno. Čak i pomoći na način da opereš suđe umjesto mame može biti tvoje dobro djelo koje ćeš napraviti danas.

4.Fizička aktivnost
Još jedna stvar koju su istraživanja pokazala kao dobar način za podići raspoloženje je fizička aktivnost. Bilo to vježbanje, vožnja na biciklu, bavljenje jogom ili plesanje! Kakav god fizička aktivnost da je u pitanju, pa čak i da za nju odvojiš 10 minuta, pomoći će da se osjećaš bolje.



5.Zagrli nekoga
Pravi dugi zagrljaj će tvojim tijelom proširiti dobre vibracije, smanjiti ti stres i povećati pozitivno raspoloženje. Zato što čekaš, zagrli nekoga!

Pogledajte još:

Osjećaš se tjeskobno i loše od jutra i jedva se natjeraš ustati iz kreveta? 5 malih stvari koje će ti pomoći

Suptilni znakovi depresije: Ovih 9 nećeš primijetiti ili doživjeti ozbiljno, ali su znak za uzbunu

Dosta je negative! Osam načina kako okrenuti stvari u životu na pozitivnu stranu

pozitivasrećaosjećati se boljesretnije

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.470
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!