0

Ne moraš se uopće puno truditi kako bi održala formu, nekada su i male promjene te koje će biti dovoljne. Ali budi realna, nemoj očekivati čuda. Koliko truda uložiš, toliko ćeš dobre rezultate vidjeti. Ove ti promjene mogu biti početak.

Sve će ti ovo pomoći da tijekom dana potrošiš što je više moguće kalorija i da se na kraju dana osjećaš ugodnije i kao da si ipak napravila korak prema naprijed, ali nemoj očekivati da ćeš vidjeti velike promjene na tijelu. Bez pravilne prehrane i redovite fizičke aktivnosti, neće ti doći ni tijelo o kojem sanjaš. Ovo su samo male sitnice koje ti mogu pomoći na putu prema usvajanju zdravih navika. A i uvijek je dobro potrošiti koju kaloriju više! Čak i kada je ljeto na izmaku i dolazi jesen, to nije znak da trebaš prestati brinuti o izgledu svog tijela. Sve ovo će ti pomoću u trošenju kalorija kroz dan.

1.Umjesto da ideš na tramvaj, kreni 10-20 minuta ranije i prohodaj
Kada ideš na neku kraću udaljenost, umjesto da kreneš u zadnji tren i sjedneš na javni prijevoz, kada god imaš vremena, kreni ranije i hodaj umjesto da se voziš. Bilo da je u pitanju 10 minuta ili 20 minuta hoda, to uopće nije puno. Čak i da ti treba do negdje i pola sata. Stavi slušalice, pronađi tempo koji ti odgovara i hodaj.



2.Tijekom odmora nemoj ostati u učionici
Škola samo što nije počela, a umjesto da tijekom odmora sjediš u učionici i tipkaš po mobitelu, digni se i prošeći – do wc-a, do prijateljice koja je u drugom razredu, oko škole… Sigurno će uvijek netko htjeti ići s tobom nabaciti đir.

3.Stepenice umjesto lifta
Kada god ideš negdje gdje je lift, nemoj – odi stepenicama. Potrajat će samo mrvicu duže, a potrošit ćeš koju kaloriju. Nemoj biti lijena.



4.Kada jedeš, dobro prožvači hranu
Puno puta ti se sigurno dogodilo da si bila jako gladna ili je nešto jako fino i doslovno progutaš hranu s tanjura. To ne bi trebala raditi. Najbolje je uvijek kada jedeš svaki zalogaj dobro prožvakati. Tako će se hrana usitniti i tvoj će ju metabolizam lakše i brže preraditi.

5.Umjesto soka, pij vodu
Sokovi, ledeni čajevi, vode s okusom, gazirana pića, smoothie… sve to zamijeni vodom. Tijekom dana toliko šećera unesemo u organizam da toga vjerojatno nismo niti svjesni. S pićima je najjednostavnije pokušati smanjiti unos previše šećera, jer stvarno nema potrebe da cijeli dan piješ sok, voda će pomoći da ne budeš žedna, a i da ne unosiš dodatne bezvezne kalorije. Ako ti je fin zeleni čaj, dobro je popiti i jedan takav čaj tijekom dana, bez šećera naravno, on će ti pomoći ubrzati metabolizam i sagorjeti kalorije.



6.Manji, ali češći obroci
Ovisno o tome kako ti izgleda dan, ovo možda neće biti svima izvedivo. Bilo bi idealno kada bi mogla, ako imaš mogućnost, da ne jedeš dva puta u danu i ta se dva puta pretrpaš s hranom, nego da jedeš više puta po malo. Ovo je još nešto što će pomoći tvom metabolizmu.

7.Ljuta hrana je dobrodošla
Ako voliš ljutu hranu, odlično, ona je odlična za sagorijevanje kalorija tijekom dana. Uz to, od ovakve ćeš hrane biti više žedna, pa ćeš piti i više vode, što je samo dodatna prednost.



8.Nemoj pregrijavati prostoriju u kojoj boraviš
Dolazi zima i sezona grijanja. Curama je uvijek hladno i napravit ćemo da u prostoriji u kojoj jesmo bude temperatura kao u sauni, ali to nije dobro. Ne trebaš se smrzavati, ali ne treba niti toliko ugrijati da možeš biti u topiću. Treba pronaći sredinu. Kada je hladnije, tvoje će tijelo morati proizvoditi više topline i tako trošiti kalorije.

Pogledajte još:

Dok imamo mengu se ne možemo udebljati? Sve zahvaljujući jednom hormonu

Gubiš kilograme? Sigurni smo da se slažeš s ovih 9 negativnih strana gubljenja kilograma

Mršavljenje bez izgladnjavanja i teretane: Zaboravi na dijete, samo uvedi ove stvari u svoj život

održavanje tijelatrošenje kalorijaodržavanje formetijelo

36.236
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!