0

Vježbanje u moru se vjerojatno svima čini kao suluda ideja, ali razmislite malo koliko je teže kretati se u moru, pa i ima logike da je moguće vježbati u vodi i dobiti odlične rezultate. Između ostalog, svi hvale da je plivanje jedan od onih sportova gdje se gubi najviše kilograma jer su uključeni svi mišići tijela - tako da bi se workout u moru mogao isplatiti!

Napokon je došlo ljeto i paklene vrućine pa je već puno ljudi otišlo na more. Većina njih uživa i odmara, što je potpuno normalno, ali da se ne opustite u potpunosti, probajte vježbati u moru. U moru se puno teže krećemo nego vani, pogotovo ako se ikada pokušali trčati u moru, osjećate se čudno i smiješno. No, u tome može biti pozitivnih stvari kao što je jedan ljetni workout u moru! Istovremeno uživate i gubite kilograme.

Hodanje u vodi
Hodanje u vodi je odlična vježba za početak workouta da dobijete dojam težine kretanja i otpora u vodi. Možda zvuči glupo ili bezazleno, ali ova vježba započinje tako da krenete hodati u moru od plićeg pa prema dubljem dok god možete dosegnuti dno. Prilikom hodanja bitno je da istovremeno pomičete ruke kao da hodate vani i da ne hodate na prstima već prvo zagazite na petu pa na ostatak stopala.


Podizanje ruku
Podizanje ruku u vodi će ojačati mišiće na rukama. Vježba započinje tako da stanete u more na dubinu do vaših ramena. Ispružite ruke i okrenite dlanove prema gore, odnosno prema površini vode. Počnite 'gurati' ruke od svojeg tijela i lagano ih vraćati natrag u početni položaj da ojačate svoje mišiće na rukama.



Jumping jacks
Jumping jacks je poznata vježba koja se izvodi u skoro svakom workoutu. No, ona se isto tako može izvoditi u moru i možda ima i bolji učinak zbog otpora u vodi. Stanite u more i neka razina mora bude malo iznad vaših prsa. Noge su skupljene i ruke su uz tijelo pa počnite skakati na mjestu, istovremeno raširujući ruke i noge. Ovu vježbu ponovite u nekoliko serija i osjetiti ćete da vam mišići rade.

Plivanje

Ostaje nam i plivanje koje djeluje na svaki mišić u tijelu! Plivanje je odlično za razgibavanje, vježbe kralježnice, ali i za workout cijelog tijela jer su svi mišići u naporu kada plivamo – zato otplivajte kako biste odlično zaokružili cijeli workout!



Podizanje koljena
Podizanje koljena prema prsima je također još jedna vježba koja se izvodi i inače. Stanite u more i neka vam razina mora bude do prsiju i ispružite jednu nogu iza sebe, dok na drugoj normalno stojite. Nakon toga, nogu koja vam je ispružena gurajte prema prsim i to ponovite u nekoliko serija s obje noge.

Pogledajte još:

Kako pronaći motivaciju i zavoljeti vježbanje? Ovih 7 savjeta će ti u tome pomoći

Vježbanje ti ne mora biti tlaka - 10 načina kako vježbanje učiniti zabavnijim

Ovih šest mitova vezanih uz vježbanje mogli bi ti ttly otežati postizanje rezultata! Saznaj istinu

moreworkoutvježbanje

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.871
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!