1

Sukladno s novom kalendarskom godinom, donosimo novogodišnje odluke, a jedna od njih je definitivno trening! Osim što pripomaže u održavanju našeg zdravlja, može poslužiti kao punjač energije i pozitivnih misli. Većina ljudi tvrdi da nekada odrade trening prvenstveno zato da bi se poslije bolje osjećali, tako da je sigurno da ciljevi vježbanja nisu samo gubljenje ili dobivanje željenih kilograma.

Puno ljudi vodi bitku s problemom motivacije, odnosno manjka motivacije. Ne samo za trening, već i za druge stvari i obaveze koje moraju napraviti. Što se treninga tiče, pojedini smatraju da je nemoguće samostalno doći do željenih rezultata te da je potrebna pomoć nekih stručnjaka. Pomoć fitness trenera i trenerica je svakako poželjna i pohvalna, ali to ne znači da se sličan učinak ne može postići i kod kuće. Potrebna je samo dobra volja, ali i motivacija koja je uglavnom najveći problem. Kako bi se lakše odlučili da počnete vježbati kod kuće, proučite naše savjete za motivaciju i olakšajte si trening!

Plan i organizacija treninga
Plan i organizacija nije bitna samo prije jednog treninga, već prije cjelokupne zamisli treniranja. Osim što je važno da se napravi plan i program vježbi i prehrane, potrebno je zadati si ciljeve prema kojima ćete težiti tijekom procesa treniranja.

Prilagodite vježbe svojoj snazi
Činjenica je da nismo svi u istoj kondiciji, a samim tim nemamo istu snagu. Postoje razni programi koje možemo prilagoditi svojoj snazi i tako nećemo opterećivati organizam. Iznimno je bitno da vodite računa o tome da se ne forsirate teškim vježbama od samog starta, pogotovo ako se jedno vrijeme niste bavili nikakvim aktivnostima, jer tako ćete šokirati organizam i izgubiti daljnju motivaciju.



Nabavite osnovne rekvizite
Ovaj savjet je na odabir, ali je trening svakako lakše odraditi s nekim rekvizitima, posebno ako se trenira kod kuće. Razni rekviziti poput podloge za vježbanje, pilates lopte, gume za vježbanje ili vijače su dostupni i na jeftinijim shopovima poput Ebay-a, AliExpressa i slično. U svakom slučaju, trening će vam biti lakši, a i učinak je jači uz pomoć rekvizita.

Na trening gledajte kao opuštanje
Ako gledate na trening kao nešto što vam se neda i što morate odraditi tek toliko da ga odradite, onda bolje odmah odustanite. Osim što si automatski smanjujete motivaciju za aktivnošću, neće postići toliki efekt upravo zato jer na to gledate kao na prisilu. Trening mora biti opuštajući, ali i zadovoljavajući kako bi se na kraju dana osjećali bolje.
Nađite partnera za trening
Ovo je stvar koja je različita od osobe do osobe. Neki vole svoju privatnost i mir tako da je njima svakako preporučljivo da treniraju sami, sa svojim mislima. No, ima ljudi koji tek u nečijem društvu dobe motivaciju i dodatan poticaj i samim tim postignu ono što im je i bio prvotni cilj. Tako da, ako volite društvo i ako vas nije sram trenirati u društvu, pozovite frendicu, mamu, dečka ili bilo koga drugog da trenira s vama.



Napravite playlistu omiljenih pjesama
Glazba je lijek za svaki problem koji nas snađe u životu! Mnogi poznati fitness treneri i trenerice potvrđuju ovu činjenicu i objašnjavaju da je upravo glazba ta koja im daje motivaciju i omogućuje da im trening ide u smjeru go with the flow. Zato prije svega, napravite playlistu nekih dinamičnih i ubrzanih pjesama kako vam trening bio lakši.

Trenirajte po nekom online programu
Vrijeme pandemije korona virusa nam je omogućilo neke stvari koje do sada nisu bile toliko popularne. Mnogo toga se je prebacilo u online verzije, pa tako i online programi, planovi prehrane i planovi vježbi od strane fitness trenera i trenerica. Neki programi su besplatni, neki se plaćaju, ali svi imaju isti učinak. Nije loše voditi se po nekom online programu jer tada znamo da radimo ispravno te da bi se rezultati trebalo svakako primijetiti.



Vodite evidenciju o napretku
Evidencija o napretku je iznimno bitna jer ćete tako najbolje primijetiti prve rezultate koje ste postigli vježbanjem. Nekada nam oko na prvi pogled na dopušta da vidimo razlike koje smo napravili, ali slike koje smo kontinuirano radili nam mogu prikazati sve. Osim slika, ako se mjerite svakih tjedan do dva, i mjere u centimetrima će pokazati isto.

Pogledajte još:

Kako izbjeći dobivanje ekstra kilograma tijekom blagdana? 10 savjeta koje trebaš čuti

Mitovi o zdravom načinu života u koje ne bi trebala vjerovati – 8 čaša vode dnevno i organska hrana su LAŽ!

Najpopularnije vježbe hrpa ljudi izvodi pogrešno – nauči kako ih raditi ispravno da bi bili bolji rezultati

vježbanjemotivacijaodržavanje motivacijetrening

Komentari

01.01.2021.

#ostanitemotivirani!

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.404
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!