4

Ljeto samo što nije tu, a za mnoge to znači i mijenjanje prehrane i redoviti odlasci u teretanu. Svi žele pokazati što mršavije i oblikovanije tijelo na plaži! Međutim, ako radiš sve kako bi trebalo, ali kilogrami ne žele dolje, radiš možda nešto pogrešno.

Nakon što pročitamo more članaka i savjeta o tome kako izgubiti kilograme, uvedemo rigorozne promjene u svoju svakodnevicu, a rezultati se ne vide toliko dobro ili toliko brzo koliko smo očekivali, to nikako nije motivirajuće za nastaviti dalje. Nekada se razlog skriva tamo gdje ti ne bi palo na pamet pogledati. Ovo su neke od najčešćih pogreška koje ljudi rade kada žele izgubiti kilograme, a većina se odnosi na hranu.

1.Jedeš prevelike porcije hrane
Osim što je bitno paziti što jedeš, bitno je i kako jedeš. Zbog užurbanog načina života kakav nam je svima itekako dobro poznat, ne stignemo jesti više puta kroz dan, već u jedan obrok utrpamo sve i prejedemo se. Najbolja opcija kada želiš smršavjeti je da jedeš što više manjih obroka, a ne jedan ili dva u cijelom danu. Metabolizam će tako lakše preraditi sve što pojedeš.



2.Ne spavaš dovoljno
Naspavati se kako treba je bitno za tebe na puno načina, a ovo je samo jedan od njih. Kada se ne naspavaš dovoljno, to utječe na tvoj apetit. Luče se hormoni koji povećavaju apetit i onda si više gladna pa su i veće šanse da ćeš pojesti nešto bezveze, što ne bi trebala.

3.Jedeš energetske pločice kad si god gladna između obroka
Energetske pločice nisu zamjena za grickalice. Iako su zdrave, one su pune kalorija i nisu namijenjene za to da služe kao nešto za prigristi između obroka, nekoliko puta dnevno. Ako ti treba nešto umjesto čokolade ili smokija za grickati tijekom dana, uzmi primjerice voće, orašaste plodove, doma napravljene kokice (nikako ne kupovne).



4.Ne čitaš sastav proizvoda na pakiranjima
Iako na pakiranju piše da je nešto prirodno ili da ima malo kalorija, nemoj takvim natpisima slijepo vjerovati. Samo zato što je nešto prirodno, ne znači da nema kalorija ili previše šećera i da to možeš jesti do mile volje. Bitno je uvijek pročitati deklaraciju, svašta se tamo skriva – od zaslađivača, preko masti do previše soli.

5.Ne jedeš dovoljno voća i povrća
Istraživanja su pokazala da oni koji jedu više voća i povrća u danu uspiju izgubiti više kilograma i održati tu željenu težinu. Povrće je često puno vitamina i minerala, a nema previše kalorija. Međutim, i s voćem i povrćem se može pretjerati pa nemoj ići niti u tu krajnost, ali primjerice umjesto da ti prilog uz ručak bude tjestenina ili riža, uzmi radije povrće.



6.Jedeš brzo
Još jedna greška koja nikome ne bi pala na pamet je da jedeš prebrzo. Nema niti jedne dobre stvari ako obrok pojedeš brzo. Tako ćeš se samo osjećati više napuhano ostatak dana, kao da si se prejela, a i pojest ćeš puno više hrane nego što ti stvarno treba. Kada jedeš polako, daješ priliku svom mozgu da shvati kako si sita i da ti više ne treba hrane. Između svakog zalogaja spusti pribor za jelo, to će ti pomoći usporiti ako se ne možeš kontrolirati.

7.Često piješ alkohol
Mnogima ovo ne padne na pamet, ali alkohol deblja, pogotovo pive i kokteli. U redu je nekada si popiti vani, ali ako redovito piješ, i to u većim količinama, osim što je to samo po sebi loše, loše je i ako želiš izgubiti kilograme. Alkohol sabotira sav tvoj rad i trud!



8.Preskačeš obroke
Ovo se čini kao dobra ideja jer ćeš tako manje pojesti, ali kada se sve zbroji i oduzme, ispadne  da više pojedemo kada preskačemo obroke. Ako ćeš preskakati obroke, doći ćeš do ranije spomenutog problema da jedeš samo par puta dnevno. Zato što ćeš tada biti gladna jer si neke obroke preskočila, pojest ćeš više nego što trebaš. Više manjih obroka je ključ, izgladnjivnje nije.

9.Piješ sokove
Bitno je popiti što više tekućine tijekom dana, ali sokovi ne bi trebali biti ono što najčešće piješ, pogotovo gazirana pića. Ona imaju toliko šećera za tako malu količinu pića da to nije dobro ni za tvoje zdravlje, a pogotovo ne ako želiš smršavjeti. U ovu kategoriju spadaju i limunade iz dućana i slična voćna pića, isto je stvar kao i s gaziranima, puna su šećera.

Pogledajte još:

Umjesto soka, pij njih: Šest zdravih napitaka koji će ti pomoći kod mršavljenja, a i dobri su za tebe

Za sve koji kreću u borbu s kilogramima: Ako želiš smršavjeti – ovih par trikova nije loše znati

Za sve mrziteljice vježbanja i dijeti – svakodnevni trikovi uz koje ćeš imati ravniji trbuh

dijetamršavljenjegreškesavjeti

Komentari

BigBen

BigBen

11.05.2021.

Istina je! Sve napisano stoji!

Ing_rid

Ing_rid

12.05.2021.

Stvarno se ne smiju pit sokovi? Lol

Ing_rid

Ing_rid

12.05.2021.

Pa to vec svi znaju haha

BigBen

BigBen

12.05.2021.

Ali baš ovdje, na teen-u ima ljudi koji o tome pojma nemaju, to vidim po pitanjima koja objavljuju.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

35.080
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!