1

Sve dijete koje tvrde da ćeš uz pomoć njih izgubiti kilograme u jako kratkom vremenskom roku nisu dobre – jer vrlo je vjerojatno da će ti se kilogrami početi vraćati čim završiš s njom. Bolji način za dovesti tijelo u formu je da uvedeš ove aktivnosti u svoju svakodnevicu.

Pokazalo se da su korona i sve mjere koje su uvedene u proteklih godinu dana itekako utjecale i na našu težinu. Puno je ljudi priznalo da se malo 'zapustilo', prestalo vježbati i paziti što jedu, a iako su sada otvorene i teretane, život se djelomično vratio na staro, kilogrami su mnogima ostali. Umjesto da nasjedaš na različite brze dijete ili slične varke, pokušaj malo po malo promijeniti svoje svakodnevne navike. Ne bi vjerovala što ti sve može pomoći da izmršaviš i izgledaš što bolje! Ovakvo je mršavljenje dobro jer nije teško pa nećeš odustati nakon par dana, a i radi se o jednostavnim stvarima koje će ti pomoći da tijekom cijele godine budeš u što boljoj formi.

1.Nemoj prestati jesti i izgladnjavati se nego samo biraj što jedeš
Povezivati odlazak na dijetu s izgladnjavanjem je velika zabluda jer dijeta ne znači da prestaneš jesti, već da samo jedeš pametnije. Manje šećera i ugljikohidrata je dobar početak, kao i više manjih obroka, a ne jedan u kojem ćeš se prenajesti. Uz jako puno obroka ti ne treba primjerice kruh – i svaki put kada možeš, izbaci ga. Umjesto obilne večere, pojedi nešto laganije, a ujutro se najedi baš onako – kvalitetno i dobro.



2.Počni redovito vježbati – i zapamti i vožnja biciklom ili hodanje su vježbanje
Nemoj šokirati tijelo i krenuti intenzivno vježbati svaki dan po sat vremena. Shvatit ćeš da je to teško i odustati. Bilo kakva tjelovježba je dobra, koja god da ti je aktivnost draga, to čak može biti i svakodnevna šetnja s psom ili plivanje ako si na moru. Čak i plesanje! Nećeš vidjeti promjenu za tjedan dana, ali kako vrijeme prolazi, imat ćeš sve bolju kondiciju i tijelo će ti se početi malo po malo oblikovati. Ako ne voliš vježbati, sigurno ima nešto drugo što voliš raditi, a da nije ležanje.

3.Prestani piti alkohol ili barem smanji njegov unos
Alkohol deblja, pogotovo primjerice pivo ili kokteli. Osim što ti on neće pomoći da dođeš do linije koju želiš, isto tako, kada pijemo, najčešće krenemo i grickati grickalice ili se naručuje neki fast food, znaš da nećeš moći odoljeti ako i svi drugi krenu jesti. Izlasci su nekada neizvedivi bez alkohola, ali ako ideš van jako često tijekom ljeta, nekada radije popi i vodu.



4.Šećer također smanji najviše što možeš
I tu ne mislimo samo na čokolade, sladolede i ostale slatke stvari, već i sokove, pogotovo gazirane poput Coca Cole, ali i smoothije i druge voćne sokove. Svi voćni sokovi iz dućana imaju u sebi jako puno šećera. Umjesto da grickaš čokoladu, uzmi par badema ili nekog drugog orašastog voća.



5.Reci svima oko sebe da želiš paziti što jedeš i da te ne nude stalno s hranom
Okolina je još jedan bitan faktor kod mršavljenja. Teško ćeš to uspjeti ako te frendica stalno zove u McDonald's ili ako mama svaku nedjelju radi kolač. Reci ljudima s kojima se redovito družiš koji ti je cilj i zamoli ih da ti pomognu, a ne odmažu. Sve su to sitnice. Primjerice možeš zamoliti mamu da slatkiše ne kupuje često ili da one koje imate doma spremi negdje u ormarić koji često ne otvaraš – tako da ih ne vidiš ili da ti kupi voća kada ide u dućan.

6.Jedi hranu koja ima puno proteina
Ako želiš gubiti kilograme i smanjiti unos kalorija, jedna stvar koju nikako ne bi trebala skroz smanjiti je unos proteina. Oni će te zasititi i nećeš biti svako malo gladna. Pogledaj koja je to hrana koja sadrži proteine, jer ima svega, od jaja, mesa, ribe do mliječnih proizvoda. Postoje istraživanja koja tvrde da ako jedeš hranu s više proteina, imat ćeš manje masnih naslaga oko trbuha jer ovakva hrana pomaže stvaranju mišićne mase, a ne masnih naslaga.

7.Spavaj dovoljno
Nedostatak sna isto može utjecati na kilograme. Pokazalo se da ako ne spavamo dovoljno, onda imamo u tijelu veće količine hormona zvanog grelin, koji je zadužen za to da tvom tijelu javlja da si gladna. Osim što ćeš se osjećati gladnije i jesti iako ne trebaš, kada smo nenaspavani, češće se okrećemo fast foodu i slatkišima, jer nam tijelo nema dovoljno energije i na ovaj način ju traži.



8.Pij dovoljno vode
I za kraj, voda. Ovo se uvijek spominje kao vrlo bitan dio mršavljenja i stvarno je. Pogotovo sada tijekom ljeta kada su temperature izuzetno visoke. U prosjeku bi osoba trebala popiti dvije litre vode dnevno, a nekada i više, ako vježbaš ili radiš nešto gdje ćeš se jako znojiti. Dovoljno vode može učiniti i da se osjećaš manje gladnom.

Pogledajte još:

Devet zdravih (i korisnih) navika koje svaka cura treba usvojiti u mladosti! Kasnije ćeš si biti zahvalna

Odradi vježbanje i u vodi – 5 vježbi koje možeš odraditi dok si na moru

Voće koje je veliki neprijatelj u gubljenju kilograma – za neke od njih ne bismo nikada rekli

mršavljenjegubljenje kilogramazdrava dijeta

Komentari

Ing_rid

Ing_rid

28.07.2021.

Vi ste sad kao nesta pametno napisali?🤣

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.871
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!