0

Je li ovo nova tehnika mršavljenja zbog koje ćeš na svom tijelu vidjeti značajnu razliku? Ne. Međutim, ove promjene koje možeš uvesti u svoju rutinu kada ideš spavati mogu pomoći tvom tijelu.

Svaki savjet koji uključuje mršavljenje, a isključuje vježbanje ćemo isprobati. Puno nas bi najradije da je moguće gubiti kilograme bez puno znoja, a iako neće napraviti ogromnu razliku, izgleda da i spavanje u pravim uvjetima može pomoći. Postoji čak 5 znanstveno potvrđenih načina koji će nam pomoći u oblikovanju tijela dok spavamo. Nisu izmišljene ludosti, već savjeti koji su se u istraživanjima pokazali kao uspješni. Dovoljno da nas se uvjeri da ih isprobamo.

1.Spavanje sa što manje odjeće
Oni koji spavaju goli ili sa što manje odjeće od toga mogu imati nekoliko prednosti, a jedna je i ta da mršave dok spavaju. Znanstvenici kažu da kada održavamo temperaturu tijela što manjom dok spavamo, to tjera naš metabolizam da radi brže i da troši više masnih naslaga kako bi nas ugrijao. Osim toga, spavanje bez odjeće dobro je za cirkulaciju krvi, ako i za srce.



2.Spavanje 7-9 sati
Dr. Richard K. Bogan je jedan jedan istraživač koji se bavi proučavanjem spavanja. On vjeruje da je bitno imati dobar raspored spavanja. Dovoljno sna nam treba da bi mogli funkcionirati normalno i imati energije, ali rekao je još nešto bitno. Mozak koji se nije dobro naspavao je gladan. Dakle, ako ne spavaš dovoljno, činit će ti se da si gladnija češće i više nego što stvarno jesi i previše ćeš jesti. Od 7 do 9 sati sna dnevno, ovisi o svakome, je idealno.

3.Pravilno vježbanje
Ako imaš više mišićne mase, to će ti pomoći sagorijevati i više kalorija dok spavaš. Iako ti vježbanje možda nije drago, kombinacija njega i kvalitetnog sna, može pomoći i više nego što ti se čini.



4.Spavanje u prostoru koji je taman i hladniji
Istraživanje je pokazalo da ljudi koji su mjesec dana spavali u sobi u kojoj je 18 stupnjeva, metabolizam im je tijekom noći sagorijevao puno više kalorija nego onima koji su spavali u sobi gdje je vruće. Isto tako, navodno je dobro i napraviti što veći mrak u sobi, ugasiti lampicu, televizor i sva druga svjetla, pa i navući zastore.

5.Držati se rasporeda kada ti je večera
Bitno je imati raspored spavanja kojeg ćeš se držati svaki dan, a bitno je i imati raspored kada ćeš jesti, kojeg ćeš se također držati svaki dan. Naša tijela imaju svoj unutarnji sat i najbolje je ne izbacivati ga iz takta. Nije pametno jesti tik prije odlaska u krevet, ali nemoj se niti držati onoga da se ne smije jesti iza 6 ili 7 sati, sve ovisi kada ideš spavati. I svakako pazi da navečer jedeš nešto lagano.

Pogledajte još:

Tri koraka do povratka samopouzdanja: Što učiniti kada ti prištići kvare sliku o sebi?

Greške koje radimo prije odlaska na spavanje: Ovih 5 nisu dobre za tvoju ljepotu

Potroši što više kalorija u danu: 8 načina kako kroz jedan običan dan sagorjeti što više masnih naslaga

spavanjemršavljenjegubiti kilograme spavanem

36.497
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!