1

'Oni dani u mjesecu' ili dani kada imamo menstruaciju definitivno su najgori – tada smo čangrizave, bezvoljne, teško nam je ustati iz kreveta, ni ne pomišljamo da bismo nešto vježbale i često smo previše emocionalne.

Nutricionistica Alisa Vitti preporučuje nam da tijekom menstruacije malo promijenimo plan prehrane i vježbanja kako bismo lakše preživjeli tih nekoliko dana. Ona svoja rješenja nudi u knjizi 'WomanCode' i u aplikaciji MyFlo, a mi vam ih ukratko prenosimo.



Alisa sugerira da tijekom menstruacije trebamo jesti više zdravih masnoća (poput onih koje sadrži avokado, losos, pa čak i domaći čvarci) i korjenastog povrća (npr. mrkva, koraba, peršin, cikla, hren). Ta hrana trebala bi smanjiti našu žudnju za slatkim i poboljšati opće fizičko stanje.



Naravno, preporučuje i da tijekom 'tih dana' više odmaramo i ne bavimo se teškim tjelesnim aktivnostima. Ipak, tvrdi da lagana šetnja, vježbanje joge ili istezanje na pilates lopti mogu samo koristiti našem tijelu.



Došla je i do zaključka kada smo tijekom menstrualnog ciklusa najenergičnije i najdruštvenije – odmah po završetku faze krvarenja. Oko sredine ciklusa i perioda ovulacije navodno imamo najviše kreativne energije, a nakon nje slijedi loša faza (ponekad opasna po našu okolinu) – PMS. Tada smo introvertirane i preosjetljive, ali još u fizički dobrom periodu.

via GIPHY


I tako ukrug, svaki mjesec. Molimo naše muške čitatelje da se također informiraju i ubuduće imaju razumijevanja za nas u svim ovim fazama. To bi nam isto pomoglo!

Foto: Screenshot/Pixabay/Giphy

M.Z.


Pročitajte više:

Dosta brige i panike - instaliraj aplikaciju za praćenje menstrualnog ciklusa

Menga je postala jača ili ima čudnu boju? Što ove promjene govore o tvome zdravlju

Dob u kojoj si dobila prvu mengu puno govori o tvome zdravlju

PMSmenstruacijamenstrualni ciklusmjesecmjesečnicapravilaplan prehranevježbanje

36.238
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!