0

Čim se pojavilo sunce i topliji dani, pojavile su se i majice na bretelice, haljinice, kratke hlačice, suknjice i naravno – dekoltirane majice. Omiljeni dodatak cura koje su blagoslovljene oblinama, ali baš kao što treba raditi vježbe za guzu ili ruke, treba raditi na dekolteu.

Grudi su uglavnom masno tkivo, a želiš li da izgledaju veće i čvršće potrebno je ojačati mišiće koji se nalaze ispod grudi. Ovo je nekoliko jednostavnih vježbi koje možeš napraviti u nekoliko minuta.

Odgurivanje dlanovi - spoji dlanove u visini grudi i podignite laktove. Snažno pritisni dlan o dlan, ostani u tom položaju nekoliko sekundi te opusti mišiće također nekoliko sekundi. Ponavljaj ovu vježbu 10 puta.

Isprepleteni prsti – radiš suprotno od prethodne vježbe. Isprepleti prste lijeve i desne ruke ispred grudi i podigni laktove u ravninu. Povlači ruke svaku na svoju stranu i ostani nekoliko sekundi u tom položaju, te nakon toga opustite mišiće. Ponavljaj 10 puta.

Odgurivanje zida – još jedna vježba od koje će tvoje grudi biti čvršće. Nasloni oba dlana na zid s lagano savinutim laktovima. Postepeno počni odgurivati zid i to naporom kojim ćeš moći izdržati nekoliko sekundi u istom položaju. I ovu vježbu ponavljaj 10 puta.

Nakon što savladaš ove jednostavne vježbice, možeš isprobati i nešto malo 'kompliciranije'.





Foto: Pixabay

I.I.

Pročitajte još:

Samo 10 sekudni za wow tijelo - 7 stvari koje će ti se dogoditi ako svaki dan radiš plank

10 načina kako na jednostavan i prirodan način do prekrasne kože

OMG Zašto ovo nismo znali prije – disanjem smanjite salo na trbuhu


grudivježbevježbanjedekolte

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.474
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!