0

Masna kosa je naš česti problem zbog nepovoljnih vanjskih utjecaja poput smoga, tvrde vode i 'unutarnjih' faktora. Oni su – stres, ishrana, hormonalni disbalans, geni... Bilo kako bilo, znamo da je naporno svaki dan prati kosu i da ti ponestaje načina za borbu s masnoćom na tjemenu.

Za početak bi bilo dobro da se riješiš navika koje samo pogoršavaju stanje. Mi ćemo ih nabrojati nekoliko, a ti ih promijeni što je brže moguće.

1. Prečesto pereš kosu – time mičeš prirodna ulja s glave pa ih tvoje tjeme proizvodi još više, što je kontraproduktivno. Objektivno je dovoljno da ju pereš dva puta tjedno; češće samo u slučaju da se pojačano znojiš na fizičkim aktivnostima.

via GIPHY


2. Stavljaš puno regeneratora – iako ga obožavaš i čini ti kosu podatnom, mekom i ugodnom, regenerator može pospješiti mašćenje kose, naročito ako ga nanosiš na tjeme i ispireš vrućom vodom. Izbjegavaj to.

via GIPHY


3. Obožavaš vrući tuš – vruća voda šteti tvojem tjemenu i žlijezdama jer im šalje signal da luče više masnoće pa efekt pranja neće biti potpun. Neka mlaka voda bude tvoj izbor – bilo ljeto ili zima.



4. Često se češljaš, a ne čistiš četku – češljanje isto potiče proizvodnju prirodnih ulja, pa ako baš moraš češljati svoju kosu, čini to jednom dnevno i redovito čisti četku.

via GIPHY


5. Stalno diraš kosu – iako petljanje po kosi može izgledati zavodljivo i seksi, nije uopće poželjno jer tako svjesno činiš svoju masnijom i unosiš u nju prljavštinu.



6. Voliš biti 'zalizana' – što ti je kosa bliže licu, to je više u kontaktu s masnoćom kože. Puno sporije se masti kosa s velikim volumenom jer je podignuta od tjemena.

via GIPHY


7. Koristiš puno proizvoda za stiliziranje kose – lak, gel i vosak za kosu pomažu da naša kosa izgleda baš onako kako smo zamislili, ali kemikalije ju mogu učiniti masnijom. Ono što možeš napraviti je početi koristiti što više prirodnih sredstava.



Općenito, naravno, možeš i prilagoditi prehranu. Preporučujemo ti da u svoje obroke i međuobroke ubaciš što više nezasićenih masnih kiselina – onih koje pronalazimo u orasima, bademima, sjemenkama, ribama i integralnim žitaricama. Bilo bi dobro da izbjegavaš mliječne proizvode, šećer i ugljikohidrate.

Uz ove savjete sigurno će mašćenje biti rjeđe – isprobaj ih pa nam javi rezultat na Facebook portala Teen385. Do čitanja!


Foto: Shutterstock/Giphy/Pixabay

M.Z.


Pročitajte još:

Ono kada ju ne stigneš oprati: 8 cool rješenja za masnu kosu

Zašto nas ponekad boli tjeme ako par dana ne operemo kosu?

Spas u zadnji čas: idealne frizure za masnu kosu

masna kosakosapranjesavjetiproblemrješenje

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.972
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!