2

Dijete koje ne rade nikakvu razliku ili koje daju samo trenutni učinak nisu nešto što bi itko trebao slijediti. Takve stvari nisu zdrave. Jesti uravnoteženo i pripaziti što jedeš može biti već korak koji će te približiti savršenoj liniji.

Probuditi se ujutro i osjećati se mršavo može biti motivacija koja ti treba da i sljedeći dan nastaviš s boljom i zdravijom prehranom ili fizičkom aktivnošću. Ovo je 9 stvari koje trebaš raditi ili izbjegavati kako bi se sljedeće jutro probudila sa što ravnijim trbuhom. Jednom kada ti postanu rutina, nećeš ih više ni doživjeti već ćeš ih automatski odrađivati.

1.Nemoj jesti voćne jogurte

Iako se jogurt čini kao zdrava namirnica, voćni jogurti su često natrpani šećerom. Uz to, sadrže još i laktozu, prirodan šećer koji nekim ljudima organizam teže prerađuje i zbog toga se mogu taj dan, ali i sljedeće jutro osjećati napuhnuto.

2.Vježbaj nekih 10 minuta
Toliko vremena uvijek imaš za izdvojiti u danu za kratko vježbanje. Na YouTubeu možeš pronaći razne kratke tutoriale koje možeš početi ubacivati u svoj dnevni raspored. Kada se jednom navikneš na 10 minuta, počni povećavati duljinu vježbanja. Ako ćeš odmah krenuti s nečim intenzivnim i dugačkim, vjerojatnije je da ćeš brzo i odustati.



3.Istuširaj se s hladnom vodom
Tuširanje s hladnijom vodom je odličan način za smanjiti temperaturu tijela i stimulirati masne naslage da one podignu temperaturu tijela natrag na normalu, čime će se potrošiti kalorije. Ako nisi fan tuširanja hladnom vodom, pokušaj barem da bude mlaka.

4.Započni dan s finim doručkom
Zobena kaša, tamna čokolada, crveno voće, orašasti plodovi i cimet su samo neke od namirnica koje možeš ubaciti u svoj doručak. Osim što je sve ovo fino, sadrže sastojke koji smanjuju nadutost zbog čega ćeš se osjećati kao da si ravnija.


5.Nemoj jesti kinesku hranu
Bez obzira što je fina, kineska hrana sadrži velike količine natrija, koji je još jedan sastojak koji utječe na osjećaj napuhnutosti. Pogotovo ako ju jedeš navečer, drugi ćeš se dan ujutro osjećati kao da si balon.

6.Izbaci slatke žvakaće

Sastojak sorbitol koji se nalazi u slatkim žvakaćama je tvom želucu teže preraditi, a i one pobuđuju glad. Kada žvačeš, to signalizira tvom mozgu da si gladna i postaneš gladna – i pojedeš neku glupost koju nisi trebala.

7.Energetske pločice nisu najbolji odabir
Pune su laktoze koja će te napuhnuti, soje koja će to dodatno naglasiti i ispuniti te plinovima, sadrže puno kalorija, pogotovo one s čokoladom, karamelom i sličnim dodacima – kakve su i najpopularnije.



8.Sušeno voće
Ovo je još jedna hrana koju se ne preporučuje da jedeš često ako želiš da ti trbuh bude što je ravniji moguć sljedeće jutro kada se probudiš. Uvijek je bolje uzeti svježe voće.

9.Napravi si svoj smoothie
Umjesto da kupuješ smoothije u dućanu ili jedeš voćne jogurte, kako bi ubacila voće u svoj organizam, ali na malo drugačiji način, napravi smoothie. Odaberi sastojke koje voliš, dodaj bademovo mlijeko, sjemenke, što god želiš, i umjesto da pojedeš red čokolade, popij ovo.

Pogledajte još:

Umjesto soka, pij njih: Šest zdravih napitaka koji će ti pomoći kod mršavljenja, a i dobri su za tebe

Nemaš motivacije, a želiš redovito vježbati? Savjeti kako se motivirati i ne odustati nakon par puta

Mitovi o zdravom načinu života u koje ne bi trebala vjerovati – 8 čaša vode dnevno i organska hrana su LAŽ!

tijeloravan trbuhjutroprehrana za ravan trbuhlinijamršavljenje

Komentari

Ing_rid

Ing_rid

05.02.2021.

Jaoooo

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

07.02.2021.

"Nemoj jesti kinesku hranu"
Molim vas nemojte pisat takve gluposti jer ce mnogi moroni ovdje pomislit da je svaka hrana koja u svom imenu ima pridjev kineska, loša hrana.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.889
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!