0

Želiš krenuti vježbati i biti aktivnija, ali nikako se nagovoriti da to stvarno i realiziraš jer jednostavno nisi fan trčanja ili odlazaka u teretanu? Ovi bi ti savjeti mogli pomoći da zavoliš vježbanje.

Svi bismo htjeli izgledati što je bolje moguće i imati savršeno tijelo, ali bez da vježbamo. Iako je prehrana veliki dio toga, vježbanje će ti itekako pomoći da oblikuješ tijelo, nabaciš mišićnu masu na strateškim mjestima, ali i da jednostavno imaš jednu zdravu i korisnu naviku u životu. Ono što je problem je kako se nagovoriti na vježbanje jer većini to nije aktivnost u kojoj uživaju. Ali to je zato što imaš pogrešan pogled na vježbanje i ne motiviraš samu sebe dovoljno. Ovih će ti 7 savjeta pomoći da stvarno zavoliš vježbanje i da ti ono postane nešto bez čega ne možeš zamisliti tjedan.

1.Podsjećaj samu sebe zašto to radiš
Zašto razmišljaš o tome da kreneš vježbati? Sigurno imaš jedan ili nekoliko razloga. Njih nikada nemoj zaboraviti, uvijek taj jedan ili dva glavna cilja imaj u glavi. Ako je to cilj da želiš izmršaviti kako bi na plaži izgledala top, stavi motivacijsku fotku, nekoga tko po tebi ima idealno tijelo, na vrata ormara, ogledalo ili bilo gdje drugdje gdje ćeš to svaki dan vidjeti. To će te podsjećati zašto vježbaš. I kada nakon nekog vremena počneš viđati promjene, to će biti samo dodatna motivacija.



2.Postavljaj si male ciljeve
Uz glavni cilj, postavi si i nekoliko manjih ciljeva koje trebaš proći kako bi došla do glavnoga. To će ti pomoći da ne izgubiš motivaciju, ali i da se ne preforsiraš odmah na početku. Kada odmah kreneš prejako i počneš siliti vježbanje svaki dan, sigurno ga nećeš zavoljeti. S druge strane, manji ciljevi i nagrade kada ih ostvariš pomoći će ti da se veseliš novim ciljevima i da ne gledaš na vježbanje kao nešto mukotrpno.

3.Odaberi način vježbanja koji ti se najviše sviđa

Teško je voljeti vježbanje ako je tvoje vježbanje neka aktivnost koju ne voliš. Svatko ima svoje preferencije i time bi se trebali voditi i kod vježbanja. Netko ne voli trčati, a netko drugi mrzi teretane, ali to nije razlog da ne vježbaš. Samo trebaš pronaći oblik vježbanja koji će se tebi svidjeti. Vožnja biciklom, hodanje, rolanje, planinarenje, ples, pilates, sve je to dobar način fizičke aktivnosti.



4.Kreni vježbati s frendicom
Nekima je bolje kada imaju partnera u ovakvima aktivnostima jer im se lakše nagovoriti da stvarno vježbaju i da se potrude. To može biti na način da kreneš s frendicom u teretanu ili da se dogovorite da svaka kod sebe doma vježba uz neki online ili YouTube trening i na kraju mjeseca usporedite rezultate. Sve više trenera objavljuje mjesečne programe i videe online koje svi mogu pratiti i uz njih vježbati.

5.Razmišljaj o sretnim stvarima i stvarima koje voliš dok vježbaš
Postoji jedno istraživanje koje je pokazalo da ako tijekom vježbanja razmišljaš o nečemu što te usrećuje, više ćeš uživati u vježbanju. Dapače, možda ga čak i zavoliš. Tako ćeš biti dobre volje dok vježbaš, a i odmah ćeš vidjeti da se to odražava i na tvoje rezultate jer nećeš preskakati dane kada bi trebala vježbati.



6.Gledaj na vježbanje kao na dio dana, a ne obavezu
Kada je nešto obaveza onda to automatski ne volimo i želimo izbjeći. Tako je i s vježbanjem. Ako ćeš ga gledati kao obavezu koju imaš 2 ili 3 puta tjedno, bit će ti muka to odraditi, ali ako ćeš na vježbanje gledati samo kao jedan dio dana ili dio dana koji posvećuješ sebi, to ti neće biti toliko teško. Nemoj si zacrtati da moraš vježbati ujutro ili u točno određeno vrijeme, kada u danu vidiš da imaš vremena, odradi trening.

7.Napravi svoju playlistu
Glazba uvijek može pomoći i motivirati nas. Osim što postoje već unaprijed složene playliste i to baš za vježbanje, možeš jednako tako i ti složiti svoju. Stavi svoje omiljene pjesme na nju, ali pazi da nisu neke balade i spore, što energičnije, to bolje.

Pogledajte još:

Kako se ujutro probuditi sa što ravnijim trbuhom? Ovih 9 savjeta će ti u tome pomoći

Umjesto soka, pij njih: Šest zdravih napitaka koji će ti pomoći kod mršavljenja, a i dobri su za tebe

Mitovi o zdravom načinu života u koje ne bi trebala vjerovati – 8 čaša vode dnevno i organska hrana su LAŽ!

vježbanjemotivacijavoljeti vježbanjetreningtijelo iz snova

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.654
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!