0

Soph je fitness trenerica za koju možda nisi čula, ali ima tijelo o kakvom mnoge cure sanjaju. Njena je tajna u pravilnoj prehrani, vježbanju i općenito brizi o vlastitom tijelu. Svako toliko otkriva koje to vježbe ona radi za koji dio tijela.

Imati guzu kao Kardashiani je moguće i bez plastičnih operacija. Neće ti biti baš tako velika, ali to je ionako pretjerano. Do čvrste guze ipak može doći baš svatko uz rad na sebi. Ako to stvarno želiš, kreni s traženjem informacija. Za početak, donosimo ti neke koje je Soph otkrila na svom Instagramu. Nemoj očekivati veliku promjenu u roku od par dana, ali budi dosljedna i vidjet ćeš ju.

1.Vježbe snage su bitne

Nemoj se bojati dizati utege, što teži to bolje. Ona je vidjela najveće promjene na svom tijelu kada je radila s težim utezima, što i ima smisla, ali pazi da se ne preforsiraš. Bitno je staviti fokus i na druge dijelove tijela, ali ako želiš čvrstu guzu, neka ti to bude onaj glavni fokus i radi vježbe baš za ovaj dio tijela. Nemoj se bojati raditi ih i češće nego što bi mislila da treba. Soph je otkrila koje ona vježbe radi kada je u teretani, a sve je napisala u ovoj objavi od ljeta. Vježbe koje preporuča su svakako čučnjevi i dizanje utega na različite načine.



2.Iako je okej da češće vježbaš ovaj dio tijela, nemoj zaboraviti i na dane za odmor
Naglašava i koliko je bitno dobro se odmoriti. Jednako kako je potrebno uzeti nekada i dan ili dva odmora između vježbanja, treba odahnuti i između setova vježbi. Nemoj zaboraviti i na barem 7-8 sati spavanja da ti se tijelo stigne što bolje odmoriti.

3.Savjeti za prehranu
Jednako koliko je kod oblikovanja tijelo bitno vježbanje, toliko je bitna i prehrana, nemoj to nikada zaboraviti. Izgladnjavati se te neće odvesti nigdje. Soph je otkrila da je njen trik kod prehrane da se uvijek vodi time da joj je pola tanjura povrće ili salata, jedna četvrtina nešto što je bogato proteinima i zadnja četvrtina ugljikohidrati. Uvijek će se pobrinuti da u tijelo unosi i masnoću, ali onu zdravu iz avokada ili maslinovog ulja koje će koristiti u jelima. Nemoj misliti da između obroka ne jede ništa. Uvijek sa sobom ima neku zdravu verziju grickalica, poput voća, krekera, kokica, proteinskih jogurta i slično.



4.Hodanje je bitno
Samo zato što si bila u teretani, to ne znači da je to jedina fizička aktivnost koju ćeš raditi. I dalje je bitno da svaki dan hodaš. Soph ima cilj odraditi 10k koraka svaki dan. Danas je to vrlo lako pratiti s obzirom da postoji bezbroj aplikacija koje ti u tome mogu pomoći. Hodanje je najjednostavnija fizička aktivnost, a može ti pomoći.



5.Prati promjene
Ono što ti može poslužiti kao inspiracija da nastaviš i ne prekidaš je kada vidiš koliki si napredak ostvarila. U početku ga nećeš toliko primijetiti, ali možeš se svako toliko izmjeriti i vidjeti da se nešto ipak događa. Još jedan dobar način koji će ti pomoći da vidiš promjenu je da se pofotkaš u donjem rublju sa svih strana prije nego kreneš raditi na sebi i onda svako toliko ponoviš fotkanje i usporediš rezultat.

Pogledajte još:

Svi su zaluđeni ovim magičnim tajicama! Učinit će da ti guza izgleda bolje nego ikad - čak iako si ravna

Je li sa mnom sve okej? Stvari o tvojoj guzi o kojima bi trebala prestati razmišljati

Njeni bokovi ne lažu – savladaj Shakirine vježbe za savršeno oblikovanu i zategnutu guzu

fitness influencericačvrsta guzavježbe za stražnjicu

36.228
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!