0

`Onih dana u mjesecu` naš trbuh obuzmu nepodnošljivi grčevi i nadutost što većina cura jedva preživi. No, postoji hrana koju možemo jesti kako bi nam menstruacija bila manje bolna.

Ne kažemo da će ona čarobno otkloniti sve bolove koje za sobom menga vuče, ali određena jela  će smanjiti nadutost i ublažiti grčeve. Već znamo da voda smanjuje napuhanost, a voće i povrće, baš zbog toga što sadrži dosta vode, može ublažiti simptome mjesečnice. Radi se o jagodama, borovnicama, celeru, krastavcima, kupusu i lubenici.

Osim voća i povrća, ginekologinja Sherry Ross kaže kako hrana bogata kalcijem može pomoći u rješavanju menstrualne boli jer inače je kalcij dobar za grčeve. Proizvodi u kojima ćete ga naći su: sir, jogurt, mlijeko, suncokretove sjemenke, špinat, soja, kelj, badem, sezam i tofu.




Osim toga, protiv jakih grčeva se možemo boriti tako što ćemo staviti đumbir u toplu vodu te ga popiti. Uz to, čaj od peperminta može ublažiti menstrualne grčeve, a tamna čokolada smanjuje nadutost što će razveseliti brojne cure.



Losos, banana, ananas su isto tako namirnice koje će pomoći djevojkama `onih dana u mjesecu`, ali zapamtite, ova hrana nije čarobna i neće ukloniti sve tegobe, nego će ublažiti bol i pomoći nam da pretrpimo ono što je nekada neizdrživo- menstruaciju.
Izvor: gurl.com

Foto: shutterstock.com

I.P.



Pročitajte još:

Čudne stvari koje utječu na menstruaciju

Menga više nije bauk: proizvodi uz koje će ti oni dani biti lakši

Menstruacija i probava - neprijatelja dva

mengamenstruacijašto jestigrčevihrana

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.972
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!