0

Vjerujemo da si često prezauzeta da bi se mogla uključiti u neku vrstu grupnog treninga, da ti se trčati ponekad ne da, a da za vježbanje doma nemaš sprave na kojima bi trebala trenirati...

No, možemo se složiti da u danu imaš barem dvadesetak minuta koje možeš odvojiti za vježbanje (jer hej, ljeto dolazi). Čak i kada se pripremaš za stresne testove, državnu maturu, ispite ili imaš težak dan na poslu, vježbanje će ti pomoći da se opustiš i zaboraviš probleme.



Ovaj program sastoji se od sedam vježbi – svaku moraš raditi kontinuirano barem 30 sekundi, pa uzeti pauzu od 10 sekundi i tako od prve do posljednje. Na kraju jedne serije, popij malo vode i uzmi pauzu u trajanju od dvije do tri minute. Seriju ponovi minimalno tri, a maksimalno pet puta.

1. Visoka koljena – podiži nogu iz koljena prema razini kuka, pritom držeći ruke ispred sebe. Podiži jednu nogu i dodiruj koljeno suprotnom rukom i pazi da ti leđa ostanu ravna – to radi brzo i u laganom skoku.



2. Stopalo prema guzici – trči na mjestu, dodirujući stopalom gluteus maximus s jedne i s druge strane.



3. Čučanj sa skokom – sagni se u čučanj (noge su malo radvojene), ruke stavi prema naprijed i lagano poskoči.



4. Penjanje po planini – budi u poziciji za zadržaj – dlanovi su na podu u ravnini s ramenima, glava u ravnini s leđima ili prema gore i simuliraj trčanje, odnosno koljena približavaš prsima.



5. Chatarunga – ovaj pokret potječe iz joge i malo ga je teže objasniti, pa preporučujemo da slijediš korake u videu ispod.



6. Podizanje nogu – sigurno ti je već poznata ova vježba. Legneš na pod, ruke staviš u ravninu s tijelom, stopala držiš ravno i podižeš noge do trena kada postanu u ravnini s kukovima (tijelo ti čini pravi kut)



7. Superman – ležiš na podu, licem okrenuta prema tlu, blago raširenih ruku i nogu i podižeš suprotnu ruku i suprotnu nogu. Pazi, nemoj ih podizati previsoko, jer je poanta da osjetiš blago zatezanje, a ne istegnuće. Noge i ruke moraju biti ravno položene.



Ako ti se ništa od toga ne radi, a ipak bi se voljela dovesti u formu, možeš sličan učinak postići samo hodanjem. Odvoji pola sata u danu i brzo hodaj minimalno pet puta tjedno – ova navika pomoći će ti da se osjećaš mentalno i fizički bolje.

Foto: Pixabay/YouTube

M.Z.

Pročitajte još:


LOOL Ovako izgledamo svi mi koji pokušavamo vježbati

Ponekad je lakše u dvoje - frendice koje vježbaju zajedno su najbolje

5 idealnih frizura za cure koje vježbaju

vježbanjeljetoformau sobidomakod kućebez sprava

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Budi u pokretu uz Reebok Print Smooth!

Vježbanje i održavanje forme lakše je uz najnoviji model Reebok Print Smooth tenisica za trčanje!

Više od 120 fitness, pilates i aerobic instruktora u Hrvatskoj isprobalo je ove tenisice i dalo im ocjenu 4,50. Udobnosti daju ocjenu 4,85, a kvaliteti je dodijeljena prosječna ocjena 4,40. Fleksibilnost tenisice zaslužila je fantastičnu ocjenu 4,58, a preporučuje ih čak 93% ispitanika.

35.889
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!