2

Kada se probudiš usred noći ili samo ne možeš nikako zaspati, uzeti mobitel bi trebala biti zadnja stvar koju ćeš raditi. On će te samo još više razbuditi, nećeš raditi ništa korisno, a sutra ćeš biti umorna i živčana. Postoji 9 boljih stvari koje možeš raditi kada ne možeš zaspati, a nijedna ne uključuje korištenje moba.

Kada smo zbog nečega jako uzbuđeni ili nas nešto jako muči, neki će od nas tada imati problema sa spavanjem. Trenutak kada se sve oko nas umiri i isključi i kada legnemo u krevet, mozak kao da počne raditi više nego do tada. Iako znaš da moraš spavati jer te sutra čeka hrpa obaveza, nikako zaspati. Sve one koje muči nesanica, koji ne mogu zaspati ili se bude usred noći i onda zuje po nekoliko sati, najgora stvar koju možete tada napraviti je uzeti u ruke mobitel. To će te samo još više razbuditi! Isto tako, ne bi trebali biti na mobu ni baš prije nego idemo spavati. Pronašli smo 9 stvari koje možeš raditi kada ne možeš zaspati, a koje su sve bolje (i korisnije) nego biti na mobu.

1.Čitaj knjigu
Bilo lektiru ili možda knjigu koju ti je teta kupila za rođendan, strip ili omiljeni časopis. Najbolji način uz koji će ti vrijeme proletjeti je čitanje, pogotovo ako čitaš nešto što ti je zanimljivo. Osim toga, čitanje će ti skrenuti pažnju s onoga o čemu si razmišljala, a što ti nije dalo zaspati. Jedini problem s čitanjem je da kada se udubiš u dobru knjigu, nećeš ju htjeti ispustiti iz ruke i odgađat ćeš odlazak na spavanje. Pa ipak, ovo bi ti trebalo 'umoriti' mozak i navesti te da odeš dalje spavati, puno prije nego što bi se to dogodilo da uzmeš mob i kreneš skrolati po TikToku.



2.Meditiraj
Meditacija bi trebala pomoći kod smanjivanja stresa, trebala bi te opustiti i tako navesti da prije padneš u san. Ovo nije za svakoga i nekome možda neće pomoći, ali možeš pokušati i dati i meditaciji šansu.

3.Slušaj podcast
Za ovo će ti trebati mobitel, ali nećeš gledati u njega, samo slušati. Podcastovi su odjednom postali ultra popularni i možeš ih pronaći na svakom koraku i na najrazličitije tematike. Istraži kakvi su tebi zanimljivi i kada se sljedeći put probudiš usred noći, pusti si jedan od njih. To će ti ubiti vrijeme, nećeš buljiti u mob pa daješ šanse i tome da prije ponovno zaspiješ.

4.Uzmi papir i napiši si to-do listu za sutra
Razmišljanje i zabrinjavanje oko stvari koje se spremaju sutradan je nekada glavni razlog zašto ne možemo zaspati, a kako bi se opustila i samu sebe uvjerila da je sve u redu, uzmi papir i organiziraj si sutrašnji dan. Složi plan ili napiši to-do listu, tako ćeš sama sebi dati do znanja da je sve pod kontrolom.


5.Napravi si čaj
Topli napitci su jedan od načina da se relaksiramo i ubacimo u mood za spavanje. Bilo da voliš piti čaj ili kakao, sve što je fino i toplo će pomoći – osim kave. Izbjegavaj napitke s kofeinom, to je bitno.

6.Istuširaj se s toplom vodom
Topla kupka je još jedna stvar koja ti može pomoći da se opustiš i prije zaspiš. Ovo može biti brz, ali efikasan način da opustiš svoje tijelo i mozak. Ipak imaj razumijevanja ako je sredina noći, a znaš da bi ovo moglo probuditi druge ukućane, da pokušaš ipak s nekim drugim načinima.



7.Piši dnevnik
Ovo je još jedna ideja što raditi kada ne možeš zaspati jer ti je glava puna svega. Umjesto da sve vrtiš i vrtiš iznova, uzmi bilježnicu i počni pisati dnevnik. Sve što te muči, napiši u njega. Ovo ti može pomoći da lakše procesiraš neke emocije, ali i da si organiziraš misli. Bit će ti lakše zaspati jednom kada iz glave izbaciš ono što te muči i kada ti se misli malo poslože.

8.Bojaj bojanku za odrasle
Još jedna aktivnost koja je postala hit posljednjih godina su bojanke za odrasle. Imaju wow motive i zabavno je bojati nešto i sa 18 godina, a ne samo dok si mala. Ovo će te zabaviti i pomoći da nešto radiš kada ne možeš zaspati, a da ne uključuje nikakav ekran. Neke ljude ovo čak i smiruje.



9.Pusti si glazbu
Ali neka to ne bude neka žestoka glazba, već playlista balada. Koji god žanr glazbe da slušaš, u svakom postoje one mirnije pjesme, koje su idealne za ovakve situacije. Pronađi svoje omiljene, složi ih u jednu playlistu, stavi slušalice i chillaj. Glazba dokazano pomaže u smanjivanju stresa.

Pogledajte još:

Najbolje 3 poze za spavanje kada te muče grčevi zbog menge ili te samo jako boli trbuh

Sedam načina kako zaštiti svoju kosu dok spavaš – radi ovo i manje će ti se lomiti i izgledat će ljepše

Spavaš li na lijevoj ili desnoj strani kreveta? Ili na sredini? Saznaj što to otkriva o tebi

spavanjenesanicaborba protiv nesanice

Komentari

HelenV-lover

HelenV-lover

21.12.2020.

Dobro, to je sve super i odlične su ideje za osobe koje imaju svoju sobu i mogu radit sto zele, naime ja dijelim sobu s dvije osobe i ak ne mogu zaspati sto da radim, da palim sva svijetla i budim one koji su mozda zaspali. Naravno ne želim biti ni na telefonu jer ce ih i to probuditi, sto onda raditi, ako nas je u sobi troje?

NGC2068

NGC2068

21.12.2020.

insomnia has left the chat

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.646
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!