1

Salo na trbuhu može izgledati ružno, ali to je činjenica oko koje bi se trebali najmanje brinuti ako imate trbuh kojim ne možete vladati. Ako se ne vodi računa o tome, mogle bi se razviti mnoge ozbiljne bolesti koje će imati dugoročno štetni učinak na vaše zdravlje.

Najveći broj ljudi živi u velikim gradovima, pa možda nemaju pristup stazama za trčanje i možda su prezauzeti da bi redovito išli u teretanu. Ako si i ti jedna od tih osoba, donosimo ti 10 vježbi koje su vrlo učinkovite u sagorijevanju masnoća s trbuha i većinu ih možeš izvoditi u udobnosti vlastitog doma:

1. Sklekovi
Sklekovi nisu samo jednostavna, nego i djelotvorna vježba kada je u pitanju borba s masnoćama u području trbuha. Oni su odlični i za održavanje cjelokupne tjelesne kondicije. Uostalom, nisu bez razloga česti u vojnoj fizičkoj obuci u svijetu.

via GIPHY


2. Burpee
Burpeeji su nešto teži, ali ne treba vam apsolutno ništa kako bi ih mogli vježbati. I nju rade specijalci i vojnici. Evo kako pravilno izvesti ovu vježbu: iz stajaćeg položaja odite u čučanj, pa u plank i u sklek, a zatim se ponovno vratite u čučanj i skočite prema gore. Burpee je izvrsna, ali jednostavna vježba u 4 koraka za rješavanje tvrdokornih masnoća u području trbuha. Ovako to izgleda u praksi:



3. Mountain climber
Svi znamo da je planinarenje izvrsna tjelovježba, ali nemamo uvijek na raspolaganju planinu za uspon. Ova vježba je osmišljena kako bi oponašala planinsko penjanje, a nepotrebno je reći da je prilično učinkovita kod sagorijevanja neželjenih masnoća na trbuhu.
Vježba se izvodi na ovaj način:
1. Smjestite se u položaj planka.

2. Podignite malo nogu i počnite savijati koljeno dok ga povlačite između prednjeg dijela tijela i poda.
3. Sada pomaknite nogu natrag u prvobitni položaj.
4. Ponovite postupak s drugim koljenom.

Ovako to izgleda:



4. Trbušnjaci
Trbušnjaci su jedna od najpopularnijih vježbi za uklanjanje viška masnoće s područja trbuha. Izvode se na podu na sljedeći način:
1. Počnite ležeći licem prema gore na podu sa savijenim koljenima i stopalima na podu.
2. Stavite ruke iza glave s palcima iza ušiju.
3. Podignite gornji dio tijela prema gore i naprijed, tako da se glava, vrat i ramena podignu s tla istovremeno.
4. Zadržite se gore na trenutak, a zatim se polako vratite na početni položaj.

via GIPHY


5. Plank na laktovima
Plank na laktovima je najčešći način izvođenja ove vježbe. Izvodi se tako da se smjestite u položaj sličan onome za sklek, ali tako da vaše podlaktice i nožni prsti drže vaše tijelo u zraku. Ne samo da je plank odličan za gubljenje masnoće u području trbuha, već je i izvrsna vježba za jačanje ramena, core-a i gluteusa. Postoje i druge varijacije planka, kao što je bočni plank ili plank uz pomoć medicinske lopte.

via GIPHY


6. Sumo čučanj
Sumo čučnjevi su učinkoviti u rješavanju čak i najtvrdokornijih masnoća na trbuhu. Vježba se izvodi tako da:
1. Počnite tako da raširite noge šire od ramena i postavite ih pod kutom od 45 stupnjeva.
2. Sada izvedite čučanj pod kutom od 90 stupnjeva dok držite ruke malo ispod svoje brade.
3. Zatim se vratite na pola puta prema gore, potom ponovno čučnite.
Detaljnije o izvođenju ove vježbe možete vidjeti u videu:



7. Sprinter trbušnjaci
Trčanje je izvrsno za topljenje masnih naslaga, a možete oponašati dobre efekte trčanja čak i unutar dnevne sobe tako da napravite sprinter trbušnjake. Ova vježba koristi samo vašu vlastitu tjelesnu težinu kako bi ojačala i oblikovala trbuh. Kako bi ispravno izveli ovu vježbu lezite ravno na leđa s rukama prema dolje. U jednom  brzom pokretu dignite gornji dio tijela što dalje možete. Desno koljeno istovremeno privlačite na prsa, a lijevu ruku naprijed. Ponovite postupak sa suprotnom stranom. Pokret izgleda pomalo kao da trčite.



8. Bicikl trbušnjaci
Bilo da želite izgubiti masnoće s trbuha ili imati savršeno oblikovan trbuh, bicikl trbušnjaci su savršeni za vas. Lezite ravno na tlo, s rukama uz tijelo. Sada stavite ruke iza glave i spojite prste. Podignite desnu nogu tako da su vam bedra okomita, a listovi paralelni spram poda. Istovremeno podignite lopatice i okrenite tijelo tako da lakat vaše lijeve ruke dotakne koljeno podignute desne noge. Ispravite desnu nogu, ali držite je iznad zemlje i istovremeno savijte lijevu nogu i rotirajte gornji dio tijela tako da lakat desne ruke dotakne koljeno lijeve noge.



9. Plivanje
Jedan od najučinkovitijih i najzabavnijih načina na koji možete izgubiti masnoće s trbuha je plivanje. Također, to je izvrsna vježba za održavanje cjelokupnog zdravlja vašeg tijela. Stil plivanja koji odaberete trebao bi biti čim teži kako bi sagorjeli više kalorija.

via GIPHY


10. Preskakanje užeta
Ovo je još jedna vježba koja, ne samo da je odlična za gubitak viška kilograma, nego je dobra za održavanje ukupne kondicije. Osim toga, zabavno je i lako!

Foto: Giphy/ YouTube

M.S.K.

Pogledajte još:

Znanost potvrdila – uz dvije jednostavne vježbe koje radite na tjelesnom možete biti zauvijek fit

Dobra vijest za ljenjivce – 13 minuta vježbanja je i više nego dovoljno za fit formu?!

Idealno doba dana za vježbanje – znaš li koje je?

sagorijevanje masnih naslagamasnoćetrbuhvježbanjekod kućezdravljetijelozanimljivost

Komentari

24.01.2019.

Smrsaviti mogu samo uporni..

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.866
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!