1

Jutro je nekima najgori dio dana jer to znači da moraju otići u školu ili na posao te se suočiti s obavezama. Kako bi to lakše izveli trebali bi odbaciti neke od jutarnjih navika.

Većini ljudi je jutarnji cilj spremiti se i izaći iz kuće što je moguće brže. Uz svu tu zbrku zaboravimo uživati u trenutku i lijepo započeti jutro kako bi nam i ostatak dana bio dobar.

Početak jutra možemo obilježiti zdravim navikama koje ne uključuju sat vremena treninga prije škole nego sitnice koje znače više.

Vrijeme je da otkrijete koje to jutarnje navike moramo odbaciti kako bi nam dan bio bolji:

Stalno odgađanje alarma
Opcija `Snooze` na alarmu ne bi trebala ni postojati jer ona može biti glavni krivac za naše produženo izlaženje iz kreveta ili još gore- kašnjenje. Neuropsiholozi kažu da pritiskanjem `Snoozea` remetimo svoj ritam spavanja i zato se budimo još umorniji.




Preskakanje doručka

Mnoge studije su pokazale da nam jutarnji objed pomaže da se bolje koncentriramo tijekom dana, daje energiju, sprječava prejedanje za vrijeme ručka te smanjuje rizik za nastanak srčanih bolesti ili šećera. Liječnici kažu da zdrav doručak ne mora biti pun jaja, tosta i pečene slanine nego nečeg drugog, a ujedno i zdravo. Ako smo u žurbi možemo uzeti jogurt pomiješan sa žitaricama te dobiti energiju za naporan dan.




Spremanje sa spuštenim roletama
Liječnici kažu da nam je potrebno dnevno svjetlo ako želimo svoj dan započeti dobro jer spremanje u mraku, sa spuštenim roletama nema smisla. Jedno istraživanje je pokazalo da svjetlo utječe na spavanje i buđenje. Isto tako dokazano je da ako se izlažemo ujutro danjem svjetlu da ćemo biti mršaviji.




Oslanjanje na kavu

Premda je dokazano da je kava u mnogim slučajevima dobra za zdravlje, oslanjati se samo na kavu kao na nešto što će nas `furati` kroz dan je loše. Liječnici preporučuju da bi trebalo malo vježbati, pojesti nešto zdravo, a tek onda piti kavu.




Donošenje odluka u zadnji čas
Odjeću bi bilo dobro izabrati večer prije, spremiti doručak za ponijeti te ključeve od kuće staviti na neko vidljivo mjesto, po mogućnosti blizu ulaznim vratima. Psihologinja Mary J. Wilding kaže kako s puta treba skloniti svaku sitnicu koja nas može omesti i navesti nas da promijenimo odluku. Primjerice ako smo se već odjenuli nema potrebe da majicu koju imamo na sebi idemo zamijeniti nekom drugom.




Provjeravanje mobitela čim otvorimo oči
Mobiteli su postali dio naših života i ne možemo ih se lako riješiti. S nama su dok jedemo, spavamo, zabavljamo se i čini se da nam to ne smeta. Mnogi ljudi imaju naviku odmah pogledati na mobitel kada se probude, provjeriti mailove ili društvene mreže. Ova navika je loša te se preporučuje da ju se izbjegava jer ju psiholozi povezuju s manjkom sreće i smanjenjem produktivnosti.




Iskakanje iz kreveta

Jedna šala kaže `da ljudi trebaju samo iskočiti iz kreveta spavali bi u tosteru`, a u svakoj šali ima istine pa tako i u ovoj. Treba se ustati polako jer tijelu treba da se prilagodi nakon cjelonoćnog sna. Mišići su ujutro ukočeni i zbog toga umjesto iskakanja iz kreveta treba to napraviti sporije. Bilo bi dobro napraviti nekoliko vježbi istezanja nakon što smo napustili krevet.




Loše smo volje
Nekada se čini kao da je nepisano pravilo biti loše volje ujutro, a zapravo je to jako loša navika. Svi koji su jako loše volje ujutro bi trebali pokušati biti bolje volje. Uvijek možemo slušati opuštajuću glazbu, napraviti kupku ili raditi neku drugu aktivnost koja nas čini sretnima.





Foto: shutterstock.com

I.P.


Pročitajte još:

Što vrijeme kada odlaziš u krevet govori o tvojoj osobnosti

Kako uspijevaju funkcionirati ujutro? Tajne osoba koje su jutarnji tipovi

Ako se stalno budiš umorna, ove navike moraš promijeniti

jutrološe navike ujutronavikejutarnje navike

Komentari

selenatorkaforever

selenatorkaforever

03.03.2016.

Coffee is bae.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.889
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!