3

Ima onih večeri kada se samo vrtiš po krevetu, razne misli ti se motaju po glavi, a san nikako da dođe? Nema problema – postoji način pomoću kojeg će jednostavnije zaspati.

Dr Andrew Weil sa Sveučilišta Harvard izmislio je 4-7-8 tehniku zahvaljujući kojoj ćete zaspati bez problema. Evo što trebate učiniti: duboko udahnite brojeći do 4, zadržite dah brojeći do 7 i zatim ga lagano ispuštajte brojeći do 8. Kada ovo ponovite tri puta (proći će minuta) i osjetit ćete snažnu pospanost.

Osam sekundi zadržavanja zraka omogućava kisiku da ispuni pluća, a ova tehnika usporit će otkucaje tvog srca što opušta tijelo dok fokusiranje misli na disanje oslobađa stresa i umiruje tvoj um.

Hoćeš li isprobati ovu tehniku sljedeći put kad se budeš vrtio/la po krevetu?

Foto: Shutterstock
Izvor: byrdie.com
I.N.



Pročitajte još:

Premalo sna u tinejdžerskoj dobi – problematičnije ponašanje kasnije

Tableti, računala i mobiteli utječu na spavanje i buđenje

Zašto nastaju podočnjaci i kako ih spriječiti?



SpavanjeTrikNesanica

36.205
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!