Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Zelim se udebljati - misicna masa

0

20:58 13.01.2021.

Hej imam 17 godina i 56 kg na 157 cm visine. Dosta sam slaba nemam mišića i tijelo mi je mekano i kad sjednem guza se onako razlije... Zelim učvrstiti tijelo znaci dobiti mišica da bi bila jaca jer ja sam stvarno slaba... Sad ja imam bas dosta sala i citala sam da ako se zele misici da se mora dosta jesti i trenirati tj. Postici kalorijski suficit. Sad ja nezz jel ja moram prvo smrsavit i ukloniti to salo pa preci na suficit ili vec sad mogu sa ovakvim tijelom graditi mišiće? I da mislim vjezbati doma i nemam nikakve sprave utege i sl. Koliko dnevno moram trenirati 1 sat ili? Sto trebam jesti najviše? I mogu li uz suficit imati ravan trbuh? Hvala svima koji pomognu😊



Komentari

Colors

Colors

14.01.2021.

Jao tako i ti ja vec godinu i pol vjezbam doma sama uz pomoc yt videa i mislim da ti je dovolkno da krenes vjezbat bez sprava u pocetku i da vjezbas barem 20 minuta, al to je za pocetak. I onda sam nakon nekog vremena kada sam smršavila kupila one trake za vježbanje koje staviš na noge pa sam vježbala stražnjicu i uspjela sam. Ja sam ti na taj nacin da doma vjezbam uspjela smrsavit 10 kila, e sad ja vjerujem ako imas volje da mozes i ti. I najlakše je meni bilo za smršavit kad sam radila intermittent fasting. Pogledaj malo i istraži šta je to pa ćeš vidjeti da nije teško. Mislim da ti teretana nije obavezna i da se sve može doma dok imaš volje za tim.

jednaosoba5

jednaosoba5

14.01.2021.

Težina ti odgovara visini, a salo će se vježbanjem stopiti.
Probaj vježbati po YouTube videima, ja sam prije kojih tjedan dana počela i najviše mi se sviđaju vježbe od Bailey Brown.
Kalorije su potpuno nebitna stvar, samo se trudi da zdravo jedeš, nezdravo svedi na minimum.
Najbolje da vježbaš 3-5 dana tjedno po 30-45 min. Nemoj se preforsirati na isti dan da si ne napraviš štetu mišićima.

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

14.01.2021.

Vježbaj u deficitu od 300 kalorija. Tako ćeš i graditi mišiće i gubiti salo. Trebas jest puno proteina al ne moras suplemente nego bas hranu proteinsku jedi.

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

14.01.2021.

mišićnu masu ne moš dobit vježbanjem svojom tezinom.. možeš se utegnut, izgubit salo ali nemoš dobit mišićnu masu više od 300-400 grama. Tak da ides u suficit je čista ludost s tom tezinom.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

14.01.2021.

Ja vježbam već tri mjeseca i rezultati se vide i baš sam zadovoljna. Ne koristim nikakve sprave, samo ono što imam kod kuće. Vježbala sam baš svaki dan po dvadesetak minuta/pol sata.

Vježbam trbušne mišiće (podizanje nogu i vježbe na tu foru, napravim 30 i onda odmor deset sekundi i tako 3-4 puta).
Radim sklekove, ali na povišenom (možeš između 2 stolice ili nešta). Mislim da je tako bolje jer se možeš nisko spustiti a da ti prsa ne diraju pod. Tih sklekova napravim 20 i onda mali predah, to ponovim isto nekoliko puta. Također dobra mi je vježba za ruke i s težinom (4 ili 5 kg radim, pojma nemam XD). Ja radim s onim tabureom malim koji je pun čarapa, hahaha. Uglavnom, savijem koljena, stisnem tabure sa strane i dižem ga gore-dolje. Toga napravim po 20 1-2 puta.
Možeš i čučnjeve s težinom.

P.S., sklekovima i dizanjem težine ti se i leđa i ramena također nabildaju. Veri najs.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

33.747
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!