Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

U problemu sam...

0

23:47 17.05.2021.

Pozdrav ekipo... naime, trudna sam. Prije nego što kreneta sa osudama, bar pročitajte do kraja. Imam 20 godina i zatrudnila sam sa dečkom (21) sa kojim sam 3 godine u vezi. Prioritet mi je bio to prvo reći roditeljima, jer sam se toliko uplašila i zbunila, da sam skroz pukla u momentu. Tata je odmah krenuo sa dernjavom, vikom... šta bi bilo kad bi bilo, mama je isto bila vidno ljuta, ali su mi najiskrenije rekli da ako želim roditi, pomoći će mi maksimalno. Ohrabrivali su me debela 3 sata i obećavali mi pomoć i podršku, došli do te mjere da bi organizirali novi raspored u kući zbog dijetea, ali mi naravno, obavezno rekli da to kažem dečku, da on dođe kod nas, sa njegovim itd.. tu me već hvata blaža panika, ali eto ohrabrena riječima roditelja ja ga nazovem i ispričam sve. U tom momentu, ja kao da sam pričala sa nekom drugom osobom, krenuo je s pričom kako postoji mogućnost da dijete nije njegovo, da sam ko zna s kim još spavala (i ako zna da je to NAJVEĆA glupost ikada, nisam u stanju pogledati drugog dečka), faktički me nazvao ku*vom i da ne želi ćuti o trudnoći ili dijetetu i poklopio slušalicu. Tu mi je već bilo crnilo, kraj.. Ja njega toliko volim i bila sam spremnija reći prije njemu nego roditeljima o tome, i to je za mene bio takav šok. Kasnije me nazvao, ispričavao se, rekao da me voli i da želi vezu saa mnom, ali mi je rekao da abortirati MORAM. Osjećajući se poraženo, zbunjeno, rekoh to roditeljima.. otac zgrožen, mama kaže odluka je na meni. Ja počinjem razmišljati da dijete odgajam sama, ali tu dolaze prijatelji govoreći mi koliko je to teško, jer kontam studirati, preseliti se, da sam mlada i da ću sebi uništiti život, da ne poštujem odluku "potencijalnog" oca, dakle abortus... Od svega mi je najgore baš to, jer ja dijete ako rodim, njegovu pomoć očito očekivati ne mogu, oslonac i podršku pogotovo, najgore što dijete onda neće imati očevu figuru, šta ako me za koju godinu pita za oca, a on ga nije htio prihvatiti. S druge strane abortusa se bojim, postoji rizik, možda nikada ne zatrudnim ponovno... Stavljam se u situaciju šta da ja želim pobaciti dijete, on želi da rodim, opet bih bila prisiljena nositi to dijete, roditi.. jer tijelo jeste moje, ali dijete je također njegovo i zaslužuje život. U konfuziji sam, strahu, ne znam šta je dobro, koga slušati.. sebe ne mogu jer sam neodlučna, paničarim, u stresu.. roditelje, frendovve, dečka? Ne treba mi neki savjet konkretno, jednostavno samo da izbacim ovo iz sebe i glave.



Komentari

Ing_rid

Ing_rid

18.05.2021.

Slusaj sebe! I samo sebe!
Da sam u tvojoj situaciji prvo i prvo decka bi poslala u tri picke mile materine ! To je prvo i prvo sto bi napravila

Ing_rid

Ing_rid

18.05.2021.

Lako se sad decku derat sta nije uzeo kondom

lolaskumpy

lolaskumpy

18.05.2021.

još si mlada i imaš planove za budućnost. taj tvoj, kao i bilo koji drugi bi se nakon rođenja djeteta pokupio (pogotovo nakon što te nazvao kurvom, a on ga je napravio) i ti bi ostala sama s djetetom, bez studija i budućnosti. preporučujem ti da abortiraš, jer je to najbolja opcija. da, biti će ti žao i da osjećati ćeš se loše, ali za 10 godina, kad budeš izgrađena osoba, neće ti biti žao

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Ja bi gotovo sigurno pobacila, odluka je tvoja, neće ga on nositi 9 mj i čitav život se zajebavat s tim nego ti.

MichelleObama

MichelleObama

18.05.2021.

Sve se događa s razlogom.
Možda ti prije nekoliko mjeseci ili dana nije niti pao na pamet život s vlastitim djetetom, a sada ćeš ga već imati. Možda jest neplainrano, šokantno i pomalo neugodno i zastrašujuće, ali ja sam iz ovog teksta vidjela koliko si ti zapravo poštena, dobra i snažna osoba. Postupila si upravo onako kako je trebalo i iskreno mi se sviđaju tvoji stavovi. Sviđa mi se to što ne želiš abortus, iako ti svi govore da to učiniš.
Ne podržavam abortus, ali nije na meni da odlučim, samo te mogu savjetovati i poštovati tvoje mišljenje. Naime, mislim da bi trebala slušati sebe i roditi to dijete. Moraš biti toliko zahvalna što imaš takve roditelje koji te ipak nakon svega podržavaju i žele biti uz tebe, to je pravi dar. Uostalom, oni će ti sigurno malo pomoći i kad rodiš dijete.
Što se tiče daljnje karijere i života, smatram da za to uvijek ima vremena i da je možda ovo dijete početak tvog novog života nakon čega će uslijediti nešto puno bolje.
I ne, ne kažem da neće biti teško, da nećeš patiti i da ponekad nećeš požaliti s odlukom koju si donijela, ali sve će to proći.
To dijete u tebi je živo i biti će jedna nova osoba jednog dana zahvaljujući tebi. Voli ga i poštuj.
Što se tiče tvog dečka, vjerojatno je bio šokiran i uplašen. Pokušaj još jednom s njime razgovarati i reći mu što TI želiš i što si odlučila. Ako se ponese prema tebi na bilo koji uvredljiv način, najbolje ti je da slušaš sebe i da ga ostaviš na miru. U početku će tebi biti žao i mislit ćeš kao da se cijeli svijet srušio, ali poslije će se on tako osjećati.
Ako želiš sa mnom pričati možeš mi se javiti i u poruke, ako imaš još što za izbaciti iz sebe.
Želim da živiš život koji ćeš voljeti i zbog kojega nećeš žaliti ranije postupke. Znam da ćeš uspjeti prebroditi ovu situaciju i vjerujem da možeš sve što hoćeš.
Sada ti je prilika da preuzmeš život u svoje ruke i pokažeš svima što znači biti uspješan u svakom smislu.
Puno sreće 😊💕
+ utješni i ohrabrujući playlist recommendation (jer glazba uvijek pomaže) :
1. Life goes on - bts
2. Paradise - bts
3. I am enough - Cimorelli
4. Someday- Mariah Carey
5. Boss - Fifth Harmony
6. Solo - Jennie
Bts je dosta ohrabrujuć, mene njihove pjesme uvijek razvesele kada nisam dobre volje ili nemam snage za nešto. 😇💜

ledena_carapa

ledena_carapa

18.05.2021.

Sto god odlucila nadam se da ces prekinuti s deckom, ta reakcija je neoprostiva

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Ti ćeš pistupiti u skladu sa svojom savjesti. Ne bih ti savjetovao pobačaj jer će te to psihički devastirati za sva vremena. Dobro je da imaš podršku roditelja (iako si ih pošteno iznenadila, iako su odreagirali burno). Moja mama je mene rodila s 20 godina i ništa u životu nije propustila! Karijera će ti se dogoditi i s djetetom i bez njega.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Snaga osobe se ne ogleda u idealnim situacijama, već dolazi do izražaja u teškim poput ove. Sada moraš biti jaka i odigrati igru do kraja. Ne smiješ iznevjeriti sebe! Što se tiće očinske figure, za koju smatraš da tvoje djete ne će imati -vjeruj mi, ni ne treba mu! Snažna žena može biti i majka i otac!

Frastild

Frastild

18.05.2021.

To da nakon pobacaja neces ponovno moci zatrudniti je grozan mit, zapravo abortus ima manje rizika trudnoca, s tim u mislima ucini kako zelis, ja bih u tvojoj situaciji sigurno na abortus (da nemam poveznicu zauvijek sa osobom kakav je tvoj decko i kao sto kazes dijete ce biti 'bez' oca). Sto god da napravis proslo je puno ljudi istu situaciju i eto zivi i mnogi sretni, sretno!!

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Pa evo iako nisi tražila savjet i mišljenje. Ispričat ću ti jednu priču, možda ti bude lakše.
Moja frendica je neplanirano ostala trudna, također vrlo mlada nešto pred kraj srednje škole.Prvo je uslijedio šok , svih nas ( ja i ekipa smo saznali prvi) zatim strah, ipak je trebala reci svojima, a i dečku. Njezini roditelji se nisu s tim slagali, bili su u šoku, bili su ljuti ali to je normalno. Na sreću njezin dečko joj je bio podrška i odlučila je zadržati dijete. S vremena su se i njezini s tim pomirili prihvatili bebu i njezinog dečka, ona se udala i sad živi život domaćice, pazi dijete kuha i sprema muzu. Žive zajedno, ona ne radi niti ikad je, muž da, ali djeca su skupa, stvari za bebu koštaju, ali ona kaže da je presretna, pa ćemo joj vjerovat na riječ.
Sve to i ne zvuči loše ovisi kakva si osoba i koji su ti prioriteti.

Ja recimo tako nebi mogla živjet, nebi mogla sebe zamislit u ulozi majke (pogotovo samohrane), supruge sa 20 god i nebi se mogla odreći svog života kojeg živim zbog djeteta. Jer imam planove, studiram, putujem, živim život, posvećena sam sebi i svom osobnom razvitku,... i da ostanem trudna vrlo vjerojatno bi napravila abortus . Jer ne želim slučajno dijete, ne želim bit majka jer se desilo, niti želim da ja koja još nisam zrela i koja još maltene ništa ne znam o životu nekom dajem "život", da dat ću mu fizički život, ali kakv mu zapravo daljnji život mogu pružiti. Naravno ne osjećamo se svi zreli i spremni na sve u svim godinama.
Jednog dana kad se odlučim ostvariti kao roditelj želim biti sigurna da će dijete imat oca i bit u stabilnoj obitelji, da ću imat uvjete za njega, i da sam prije proživjela život kojeg sam htjela i da sam zrela dovoljno da od djeteta napravim čovjeka, tj da barem znam da sam dala sve od sebe za to.

Ali eto iz prvog primjera kojeg sam dala se vidi da se može. Zato sam i dala ove dvije price tj stvarnu priču i svoje mišljenje, jer svi smo različiti i svako ima pravo na svoje prioritete, i svako ima pravo na izbor. Niti te neko može netjerat da pobacis niti te neko može natjerat da rodiš.
Dijete ne znaci da će ti nužno "propasti " život. Lijepo je i što imaš podršku roditelja, a i danas ima puno samohranih majki. Ako imaš želju uvijek će se naći način.
Ne znam gdje živiš ali mozes čak i porazgovarati sa psihologom. Može ti pomoći u tvojoj odluci jer vidim da si zbunjena i neodlučna sto je normalno. Samo pazi da nađeš nekog objektivnog, niti neku pro feministicu niti nekog pro vjernika, već osobu koja će zaista biti otvorena za sve. Jednako tako porazgovaraj sa svojom obitelji i prijateljima. I odluke donosi hladne glave, nemoj u trenutku i impulsivno donositi odluke zbog kojih ces požaliti.

Odluka je samo na tebi. Što god odlučiš želim ti puno sreće dalje.

18.05.2021.

Ja bih prekinula s njim i napravila abortus.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

18.05.2021.

Pa ako ti nađeš nekoga kasnije, dijete će imati očinsku figuru. Neće imati biološkog oca, ali to mu i tako ne bi bio otac. Ja na tvom mjestu sigurno ne bih zbog sebičnog oca ubila nevino dijete. Znam da je teško z og faksa i to, ali sori, sami ste si "krivi". Krivi je pod navodnicima zato što djecu ne bi trebalo gledati kao nešto negativno. A i ima ljudi koji uspiju odgajati djecu uz faks, samo je bitna volja i organizacija. Sve će biti u redu i već ćeš se snaći i ako budeš voljela to dijete, ništa mu neće faliti. Koliko djece postoji koja nemaju mnogo toga, a sretna su zbog ljubavi roditelja.
Savjetujem ti da se malo odmakneš od svih i da ti se slegne sve, da ne budeš pod utjecajem svega i svačega, prijatelja, roditelja, dečka jer u ovakvoj situaciji ne treba olako slušati druge ljude. Ovo je doslovno život ili smrt.
Dobro si rekla, dijete zaslužuje život. I njegov život vrijedi toliko puta više nego ikoja škola, fakultet, slobodno vrijeme. Molim te, zadrži ga.

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Je najlakše je rec zadrži ga i nastavit dalje sa svojim životom. Nećeš ga ti hraniti ni uzdržavati ali bitno da se rodi jel tako?
Autorice MOLIM TE napravi kako se osjećaš i misliš da je najbolje za TEBE.
Nitko tu ti ga ne bude ni hrani ni oblačio.

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

A to da postoje djeca koja ništa nemaju pa im je super može reć samo onaj koji ne zna što je nemati i bit u siromaštvu. Reci to djeci u africi.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Ne znam zašto je PrincessMars tako revoltirana?

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Karijere su budučnost, dijete je sadašnjost. O djetetu neka se brine sada, a o karijeri poslije. Ako ima potporu roditelja, svakako bi trebala iskoristiti razumijevanje roditelja. Mnogi to nemaju.

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Ne znam zašto je PrincessMars tako realna.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Meni se naprosto gadi kako svi siromašnu djecu u Africi koriste kao propagandu svojih ideja.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Realnosrt je relativna i mnogo je realnosti, dušo draga! ja sam više mislio na ton odgovora.

Darcy05

Darcy05

18.05.2021.

Otvoreno ću ti reći svoje mišljenje jer jedino sto ti mi ovdje možemo reci je osobno mišljenje. Iz tvojeg pisanja se osjeti da ne zeliš pobaciti, nego te cijela situacija i mišljenje drugih dovelo do tog razmišljanja.

Tvoj dečko ti je sada otvoreno pokazao koliko mu je zaista stalo i koliko možeš računati na njega za nešto ozbiljno. A život je ozbiljan, pa po ovome možeš vidjeti koliko (ne)možeš računati na partnera. Po meni nekad je bolje biti i sam(a) nego s nekim tko ne samo da ne pomaže nego odmaže. Nekako imam dojam da dečko želi što prije završiti s tom situacijom po mogućnosti da se sama nosiš s time i savjetovala bi ti da prije svega njega otkačiš totalno.

Nadalje, što se abortusa tiče - ja protiv abortusa nisam.
Smatram da bi ljudi trebali imati više od jedne opcije kada su ovako delikatne stvari u pitanju i svakako nije na meni da tu namećem svoje.
Imam dvije prijateljice koje su išle na abortus - čim su vidjele plus, jedina misao im je bila "hoću se ovog riješit". Napravile su abortus i nikad nisu požalile. Jednostavno bile su načisto sa svojom odlukom.

Većina žena s kojima sam volontirala na neki su način dozvolile da netko drugi za njih donese odluku - npr. složile su se s dečkom, obitelji, okolinom, iako u duboko u sebi nisu htjele na abortus. Neke su prebolile brzo, neke su posljedice vukle godinama, neke se nikad nisu oporavile. U mnogim od tih slučajeva, takva odluka je racionalno gledano imala smisla, ali ljudi nisu racionalni, a k tomu ne možemo predviđati budućnost.

Mislim da treba slušat sebe i svoju nutrinu kao prvo, jer neželjeni abortus može imat jako bolne psihičke posljedice. Na drugu stranu, treba prihvatiti mogućnost da ćeš to dijete odgajati sama. Jer i tvoji starci će kad tad imati neke svoje bitke i probleme.
Koju god odluku donijela, trebaš bit svjesna i prihvatit posljedice. Znam da nije neka pomoć, ali to je tak. A jedino ti znaš kaj je za tebe ispravno.
Koje od dva zla je ovdje manje, bi trebala isključivo sama prosuditi na temelju vlastitih preferencija jer svatko drugi tko ti nametne odluku neće biti ni sekundu dio tvojeg života, odluke ili muke koju preživiš, što god odabrala. Sretno.

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Ben, duso draga, meni su filozofije mnogo drage, posebno vas, ali ak nemas uvjete za dijete to je relanost. A i relanost je da nećemo mi ni hranit ni oblačit to dijete kak je Princes rekla ili možda vi budete. Neću se miješat. Ali gle i meni se naprosto gadi ovo spominjanje "psihičkog devastiranja " isto i kao ovi "život i smrt" kao metoda nabijanja grižnje savjesti i kao "propaganda za svoje ideje" pa jebiga. Ja znam ženu koja je napravila abortus u mladosti dan danas ima obitelj i djecu, ne brini nije psihički devastirana. Sve ne uredu s njom.

Darcy05

Darcy05

18.05.2021.

Otvoreno ću ti reći svoje mišljenje jer jedino sto ti mi ovdje možemo reci je osobno mišljenje. Iz tvojeg pisanja se osjeti da ne zeliš pobaciti, nego te cijela situacija i mišljenje drugih dovelo do tog razmišljanja.

Tvoj dečko ti je sada otvoreno pokazao koliko mu je zaista stalo i koliko možeš računati na njega za nešto ozbiljno. A život je ozbiljan, pa po ovome možeš vidjeti koliko (ne)možeš računati na partnera. Po meni nekad je bolje biti i sam(a) nego s nekim tko ne samo da ne pomaže nego odmaže. Nekako imam dojam da dečko želi što prije završiti s tom situacijom po mogućnosti da se sama nosiš s time i savjetovala bi ti da prije svega njega otkačiš totalno.

Nadalje, što se abortusa tiče - ja protiv abortusa nisam.
Smatram da bi ljudi trebali imati više od jedne opcije kada su ovako delikatne stvari u pitanju i svakako nije na meni da tu namećem svoje.
Imam dvije prijateljice koje su išle na abortus - čim su vidjele plus, jedina misao im je bila "hoću se ovog riješit". Napravile su abortus i nikad nisu požalile. Jednostavno bile su načisto sa svojom odlukom.

Većina žena s kojima sam volontirala na neki su način dozvolile da netko drugi za njih donese odluku - npr. složile su se s dečkom, obitelji, okolinom, iako u duboko u sebi nisu htjele na abortus. Neke su prebolile brzo, neke su posljedice vukle godinama, neke se nikad nisu oporavile. U mnogim od tih slučajeva, takva odluka je racionalno gledano imala smisla, ali ljudi nisu racionalni, a k tomu ne možemo predviđati budućnost.

Mislim da treba slušat sebe i svoju nutrinu kao prvo, jer neželjeni abortus može imat jako bolne psihičke posljedice. Na drugu stranu, treba prihvatiti mogućnost da ćeš to dijete odgajati sama. Jer i tvoji starci će kad tad imati neke svoje bitke i probleme.
Koju god odluku donijela, trebaš bit svjesna i prihvatit posljedice. Znam da nije neka pomoć, ali to je tak. A jedino ti znaš kaj je za tebe ispravno.
Koje od dva zla je ovdje manje, bi trebala isključivo sama prosuditi na temelju vlastitih preferencija jer svatko drugi tko ti nametne odluku neće biti ni sekundu dio tvojeg života, odluke ili muke koju preživiš, što god odabrala. Sretno.

Darcy05

Darcy05

18.05.2021.

Ups, slučajno dva puta - nemoj zamjeriti.

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Ben ne razmišljaju svi kao fields_of_gold i nije u redu vršiti ovakav emocionalni pritisak na curu koja je neplanirano i neželjeno u drugom stanju te ju moliti da rodi na osnovu svojih svjetonazora iako znaš i svjestan si da ćeš za pola sata zaboravit na čitavu situaciju i nastaviti dalje sa životom.
"Ispravno" je ono što je najbolje za curu koja je trudna, to "ispravno" ne mora biti neželjeno dijete.

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Većina nas vjerojatno nije bila planirana ali željena jest.
Neželjeno dijete roditelji odgajaju preko qurca, jer moraju, jer to tako ide, od ljubavi ni lj a badava ti i igračke i soba i ne znam što ako si odbojan u očima vlastitog roditelja.
Takve stvari dijete jako dobro vidi i osjeća.
A tom djetetu dom za neželjenu djecu nije ništa veselija ni bolja alternativa.

Badava joj govorit da će sve biti u redu kada mi to ne znamo ali jedno što znamo je da, ako se nastavi ovako osjećat, rodit jer mora, odgajat dijete jer mora ili ga dat u dom jer joj je ipak previše neće završit dobro ni po nju a ni po to buduće dijete.

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Hmmm da zanimljivo mi je kak ljudi koji su protiv abortusa iz vjerskih ili drugih razloga koriste neke metode zastrašivanje i fraza poput "život ili smrt", salju otvorene molbe da zadrži dijete kao da će ga oni dogajat i pružit mu budućnost, te koriste metode predviđanja budućnosti poput "Ne bih ti savjetovao pobačaj jer će te to psihički devastirati za sva vremena". Kao da oni to znaju sa sigurnosnim. Mislim ja sam u svom komentaru dala dvije situacije i isključivo svoje mišljenje, jer autorica je ta koja treba odlučit i sta god ona odluči je ispravno jer je u pitanju ona , bez nametanja svojeg mišljenja kao ultimativne istine i sigurne budućnosti , pa eto samo su mi ti detalji upali u oči.

I ovo je zadnji komentar ne da mi se ulazit u neke rasprave.

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Odgajati, sigurnoscu *

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

A to da ja promoviram svoje stavove na djeci iz Afrike nije istina. Nego mi se povraća kada ljudi pričaju o siromaštvu kao da je to ništa i kao da je potpuno svejedno hoćeš živjet u kartonskoj kutiji ili normalnoj kući. Djeci pored ljubavi trebaju i osnove za život. A po meni je veće ubojstvo roditi to dijete i uskratiti mu sve što njegovi vršnjaci imaju, uskratiti ga u razvijanju i vođenju normalnog života samo tek toliko da bi nekom katolibanu srce bilo na mjestu. Sorry , al ne. Djeca u Africi su tu samo kao jedan primjer da siromaštvo nije super, da djeca koja nemaju ništ anisu presretna i da naši imaginarni prijatelji ne šalju novac s neba samo ako rodiš 150 djece.

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Nisamrealna to su ljudi koji se brinu za zametke i fetuse ali okreći glavu kada vide beskućnika. Ne vrijedi se svađati s njima jer je to pucanj u prazno - njima je jedino bitno da su njihovi imaginarni prijatelji zadovoljni a sreći se nadaju na ''drugom svijetu'' zato ih toliko i boli kurac za nas na ovom.

Ing_rid

Ing_rid

18.05.2021.

Jaoo Ivan da ovo cita na aparatima bi bio😜

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Ingird misliš da Ivan to ne čita? Ja mislim da je on svaki dan tu i onako iz sjene promatra sve sto se događa i sprema se za svoj veliki povratak.
Već ga mogu zamislit onak kao scena iz nekog trilera gdje on iz mraka sa kapuljačom kao neki haker pokušava srušit teen stranicu da ga puste nazad samo da komentira ovo pitanje.

Ing_rid

Ing_rid

18.05.2021.

Nisamrealna hahahaha Isuse
Al veliki povratak🤣🤣🤣🤣🤣

PrincessMars

PrincessMars

18.05.2021.

Kad se ivan vrati to će biti poput uskrsnuća isusa samo sto ovaj put lik stvarno i postoji

18.05.2021.

🤣🤣🤣🤣 ali doslovno
" On dolazi.... "

■ 2 predskazanja Njegova dolaska:
- O Njemu ce govoriti teenovski proroci
- oni koji budu vjerovali dobivat ce lajkove Ivanove
- A najostrije ce biti kaznjeni ateisti, pobornici pobačaja, Srbi, SDP-ovci, kolonizorani komunisti i astrolozi !

18.05.2021.

I dodajem da potpisujem sbe od Princess. Mlada si a beba se nece sama odgajati, hraniti, oblaciti i voditi doktoru. A o svakodnevnom stresu jer bi se radilo o tvom vlastitom detetu necu ni pisati....

Aham

Aham

18.05.2021.

Napravi onako kako se osjećaš i misliš da je najpametnije. Nitko ne zna što je bolje za tebe od tebe same. Ja osobno bih pobacila jer još nisam ni blizu spremna da budem nekome majka i toliki utjecaj u životu. Ali ti si možda zrelija i odgovornija pa samim time i spremna na sve što rađanje nosi. Uglavnom, kako god okreneš nekih posljedica će biti, ali ako odabereš ono što ti želiš svakako ćeš biti zadovoljnija odlukom.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Slažem se s onim podužim tekstom od Darcy05. No, ja samtram kako je život osnova za svako djelovanje i postignuće. Rođena osoba ima mogučnost i šansu da joj netko pomogne i da nešto postigne sama, dok ubijena osoba nema nikakvu šansu ni za što. (Meni je žao ako je ovo nekima prejednostavan način razmišljanja.) Tragedija je svih nas "filozofa" što svojim retorikama, u biti ne rješavamo problem, no to je druga domena.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Za PrincesMars: ja vidim da smo svjetonazorski posve daleko, i to nije ništa loše, ali vidim da ti u svojim komentarima na vrlo vulgaran način propagiraš svoj osobni jad i beznađe -na što imaš potpuno pravo, jer svatko ima pravo govoriti o sebi i sredini odakle dolazi. Teorija o nametniku samo potvrđuje tvoj potisnuti manjak samopoštovanja, ali to sada nije tema. Što se tiće imaginarnih prijatelja -bolje je imati imaginarne prijatelje, nego imaginarne neprijatelje.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

ovdje se puno spominje "realnost" ali realnost je iluzija, jedina realnost je mišljenje pojedinca -na temelju vlastitih iskustava i stavova. Zato mi je smješno kako se hvatamo za realnost. Čak ni boje nisu realne, nego ovise o svijetlu. Vezano za osobni stav -svatko ima potpuno pravo iznositi i braniti svoj stav, kakav god on bio. -Konformizam je najgori otrov.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Najgorim od svega smatram što smo ovim zatrpavanjem komentarima, u dobroj namjeri, a možda i bez nje -potpuno deplasirali i vulgarizirali temu, u korist promocije vlastitoga ega. Zato se autorici pitanja ispričavam što je itko od nas uopće išta napisao u komentarima.

Marija_Zrnik

Marija_Zrnik

18.05.2021.

Ja bih ti osobno preporučila da nikako ne arbortiraš, možda jesi još mlada ali imaš nešto što puno mladih žena koje zatrpane u toj dobi nemaju a to je podrška roditelja odnosno ti dok si na fakultetu mogu ti djete pričuvati roditelji a i u ostalom vidjet ćeš kad ti prvi put bude reklo MAMA žar to nije predivno. Kad budeš htjela negdje s frendicama otputovati moći ćeš ali moram ćeš znati i da si MAMA što znači da će to djete u tebi vidjeti sve i utjehu i ljubav i sigurnost, moraš ga čuvati i posvetiti se onoliko koliko sebi toliko i njemu tko zna možda si upravo trudna sa budućim sjevtskim prvakom,ali ni to nije važno bitno je da budeš dobra mama i da ga voliš,dižeš mu samopouzdanje govoreći mu kako je lijepo slatko pametno a i kad rodiš vjerojatno će se i otac vratiti nikad ne znaš!
Bog blagoslovio i tebe i tvoju bebu i tvoju odluku❤

Marija_Zrnik

Marija_Zrnik

18.05.2021.

Pomoli se Bogu on će te odvesti na pravi put😁❤

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

Ja se moram još samo osvrnut na Bena jer mi je dečko ful smiješan i simpatičan. Vidim da je dečko veliki filozof koji je daleko od "relanosti" voli takve teme. A kako je filozofija začarani krug u koji sam upala na fasku al ko mi je kriv što studiram hahahahhaha i koji ide u nedogled bilo bi šteta ne filozifirati.
"ovdje se puno spominje "realnost" ali realnost je iluzija, jedina realnost je mišljenje pojedinca -na temelju vlastitih iskustava i stavova. Zato mi je smješno kako se hvatamo za realnost. " Realnost ovisi u kojem smislu je gledaš, ako je gledaš, imas društvenu relanost, određenu društvenim stavovima i normama imas pojedinačnu relanost svakog člana nekog društava, imas virtualnih virtualnu realnost koja ak sagledamo ful i nije realna. U nekoj o relanosti ne živi se samo od ljubavi i treba djetetu pružiti i uvjete za život fizički, jel, jer ipak nije čovjek samo duša i siromaštvo ne čini sreću.

Ali kad nam nad Ben voli filozofiju sad budem i ja bacila jednu. A gle Ben i život je jednako tako iluzija? Možda mi sad ni nismo živi, možda smo mi mrtvi ali ovo smatramo životom? Ako ćemo gledat "relano" ovo je život , ali pošto ti realnost ne priznajes možda ovo i nije život. Mozda abortus ni nije "ubojstvo" kako ga ljudi nazivaju vec oživljavanje? Ako si vjernik i vjeruješ u vječni život onda u neku ruku i je "oživljavanje".
Ali Jsta ako smo mi već u smrti?

I sad ljudi ovu moju izjavu nebi nazvali relanom ( jer ipak po nekim norama ovo je relanosti,život) kao sto je Ben rekao relanost ne postoji već samo mišljenje pojedinca. I ja sad tvrdim i mislim da mi ne živimo vec da mi smrtujemo i da abortus nije ubojstvo vec oživljavanje. Tako da molim vas ukljucujuci i Bena prije nego abortus nazovete ubojstvom, sto je meni apsolutno smiješno, molim vas da shvatite da je to samo vaše mišljenje i da niste realni.

I da ispravak citata "dok ubijena osoba nema nikakvu šansu ni za što."

"Dok oživljavana osoba u ovom trenutnom svijetu i "realitetu", nema nikakvu šansu ni za što"

I da Ben ak pročitaš ovo mislim da nema potrebe da dalje filozofiramo, kao sto rekoh začarani krug iz kojeg nema izlaza. Ako želiš možemo nastavit privatno

Hehehe05

Hehehe05

18.05.2021.

Pitanje za sve vjernike:
Ako su svi fetusi bozija djeca a poslije smrti nas ceka presuper mjesto i vjecni zivot zasto onda ne pobaciti? Prvo em dajes puno ocinstvo bogu a klinac je i onako njegov drugo em si postedio taj fetus patnje na ovom svijetu i odma ga posalo u bolje mjesto?

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Ja smatram kako ima potrebe da dalje filozofiramo, iako ovo nije filozofija nego čista trabunjaljka dokonih ljudi. Meni je realnost ono što mogu vidjeti, čuti opipati... Sve ostalo meni je pretpostavka! Na temelju svojih poprilično "mehaničkih" stavova o životu i smislu (koji opasno graniče s ateizmom) , došao sam do zaključka kako je pobačaj ubojstvo. -To je ono što smatram i propagiram, bez srama i straha. Jedna od vrlina dobrih filozofa je ta da znaju kada treba stati. -Zato ono tvoje o različitim stvarnostima ne ću niti komentirati. (Jadan Nietzsche -kojeg izuzetno cijenim, nije znao kada treba stati i to je jedan od razloga zašto je završio tako kako je završio.) Drago mi je čuti da sam smiješan i simpatičan, jer nije mi bila namjera biti odbojan.

BigBen

BigBen

18.05.2021.

Odgovor za Hehehe05: Sa stajališta vjernika koje god vjere, čovjek mora na zemlji sazrijevati i živjeti prije nego dođe u taj divan svijet, o kojem ne znamo apsolutno ništa. Kako moja mama kaže, a nisam siguran je li vjernica: "i smrt treba zaslužiti." Isto tako, nije na nama da određujemo tko će živjeti a tko ne će. Ali zbog naše oholosti, mi si umišljamo da je tako. Oholost nije apstraktan pojam, to je dio naše biti.

Nisamrealna

Nisamrealna

18.05.2021.

E da Ben realnost ti je sve ono što možeš vidjeti čuti i opipati... Ali ako ti ja kažem da je nebo zeleno i tako ga vidim ne možeš mi ti rec da je realno plavo (ili kako god ti smatraš da je relno) jer ga ti tako vidis, jer ne znaš kak ga ja vidim. Kako nam se "relanosti" kose odmah u startu svaku rečenicu s obzirom na izjavu "ovdje se puno spominje "realnost" ali realnost je iluzija, jedina realnost je mišljenje pojedinca -na temelju vlastitih iskustava i stavova" trebaš formirati ovako. Uzet ću neki tvoj primjer.

Rođena osoba ima mogučnost i šansu da joj netko pomogne i da nešto postigne sama, dok ubijena osoba nema nikakvu šansu ni za što.

S obzirom da ja smatram po vlastitom mišljenju i doživljajima da je dolazak na ovaj svijet rođenje, rođena osoba ima mogućnost i šansu da nešto postigne sama, dok ubijena ( s obzirom da ja prekid ovozemaljskog postojanja također na temelju svojih osjetila smatram ubojstvom) osoba nema nikakvu šansu ni za što.

Jer ne možeš se odnositi prema nekim pojmovima kao da su realnost ako je relanost iluzija i jedina realnost je mišljenje pojedinca.

Autor

Autor pitanja

19.05.2021.

Pozdrav svim divnim ljudima (a ima vas puno), prije svega moram reći jedno ogromno HVALA. Hvala na svim vašim savjetima, iskustvima, mišljenima i prijedlozima, dok pišem ovo osmijeh mi je od uha do uha. Bez obzira što su mišljenja o abortusu i porođaju podjeljena, ipak je to odluka koju moram sama donijeti, svi ste me svojim toplim riječima istinski utješili i pomogli da malo razbistrim um i situaciju pogledam realno i iz svih uglova. Što se tiče zadržavanja dijete, na prelomu sam iskreno... Kako god, abortus je dio zdravstvene skrbi, uzimam u obzir to što ću dijete odgajati (kao roditelj) sama, što je i sama trudnoća duga i ni malo laka, što bi me pomgla ograničiti u planovima i još mnogim drugim bitnim stvarima.. ali isto tako ja sam 100% sigurna da bih se više kajala ako dijete pobacim nego ako rodim. Trudnoća, kakva takva, priroda ju je dala i kroz nju ću morati proći sada ili za 5, 7, 10.. godina i sada i tada će mi poremetiti planove, ali s druge strane dijete nije igračka, zahtijeva ljubav, odgovornost, pažnju, zrelost, brižnost. I mislim da sam to spremna potpuno dati, tu su i roditelji koji će mi pomoći koliko mogu. Razmišljam da ostanem prvu godinu, eventualno dvije kod roditelja, krenem na fax, nadjem stan i ostanem u istom gradu. Što se tiče mog sadašnjeg života, tulumarenja su me prošla, za ljubavne veze sam previše emocionalno skrhana i mislim da mi je sada potrebno ostvariti zdravu vezu sa sobom, putovanja... ah, kao da je teško dijetu pasoš izvaditi i put pod noge, fakultet me može čekati i do 70.-te, novca sam uštedila dovoljno tako da mi to možda i nisu tolike prepreke kolike sam mislila da jesu. A i konkretan razlog za pobačaj ne vidim, finansijski sam stabilna, zdrava jesam, silovana (Bogu hvala) nisam, maloljetna odavno već ne, imam moralnu podršku... i radi se o jednom budućem ŽIVOTU i biću, na kojeg ću biti ponosna! Tako da kada sumiram, nemam pravo nekome oduzimati priliku. Sve u svemu, ozbiljna je stvar u pitanju i zahtijeva još razmišljanja. A vama ljudi velika hvala još jednom, nekada je stvarno bolje se posavjetovati sa strancem, nego sa nazovi prijateljima.
UPDATE za dečka: nije se javio 12 dana uprkos mojim pozivima, njegova sestra kaže da je sa prijateljem odputovao za Holandiju na ko zna koliko.. tako da sam njega prekrižila. PS. Izvinjavam se na ovako dugom textu, ukratko, zahvalana sam vam mnogo, mnogo.

Autor

Autor pitanja

19.05.2021.

Pozdrav svim divnim ljudima (a ima vas puno), prije svega moram reći jedno ogromno HVALA. Hvala na svim vašim savjetima, iskustvima, mišljenima i prijedlozima, dok pišem ovo osmijeh mi je od uha do uha. Bez obzira što su mišljenja o abortusu i porođaju podjeljena, ipak je to odluka koju moram sama donijeti, svi ste me svojim toplim riječima istinski utješili i pomogli da malo razbistrim um i situaciju pogledam realno i iz svih uglova. Što se tiče zadržavanja dijete, na prelomu sam iskreno... Kako god, abortus je dio zdravstvene skrbi, uzimam u obzir to što ću dijete odgajati (kao roditelj) sama, što je i sama trudnoća duga i ni malo laka, što bi me pomgla ograničiti u planovima i još mnogim drugim bitnim stvarima.. ali isto tako ja sam 100% sigurna da bih se više kajala ako dijete pobacim nego ako rodim. Trudnoća, kakva takva, priroda ju je dala i kroz nju ću morati proći sada ili za 5, 7, 10.. godina i sada i tada će mi poremetiti planove, ali s druge strane dijete nije igračka, zahtijeva ljubav, odgovornost, pažnju, zrelost, brižnost. I mislim da sam to spremna potpuno dati, tu su i roditelji koji će mi pomoći koliko mogu. Razmišljam da ostanem prvu godinu, eventualno dvije kod roditelja, krenem na fax, nadjem stan i ostanem u istom gradu. Što se tiče mog sadašnjeg života, tulumarenja su me prošla, za ljubavne veze sam previše emocionalno skrhana i mislim da mi je sada potrebno ostvariti zdravu vezu sa sobom, putovanja... ah, kao da je teško dijetu pasoš izvaditi i put pod noge, fakultet me može čekati i do 70.-te, novca sam uštedila dovoljno tako da mi to možda i nisu tolike prepreke kolike sam mislila da jesu. A i konkretan razlog za pobačaj ne vidim, finansijski sam stabilna, zdrava jesam, silovana (Bogu hvala) nisam, maloljetna odavno već ne, imam moralnu podršku... i radi se o jednom budućem ŽIVOTU i biću, na kojeg ću biti ponosna! Tako da kada sumiram, nemam pravo nekome oduzimati priliku. Sve u svemu, ozbiljna je stvar u pitanju i zahtijeva još razmišljanja. A vama ljudi velika hvala još jednom, nekada je stvarno bolje se posavjetovati sa strancem, nego sa nazovi prijateljima.
UPDATE za dečka: nije se javio 12 dana uprkos mojim pozivima, njegova sestra kaže da je sa prijateljem odputovao za Holandiju na ko zna koliko.. tako da sam njega prekrižila. PS. Izvinjavam se na ovako dugom textu, ukratko, zahvalana sam vam mnogo, mnogo.

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.05.2021.

Konacno Ivana nema haha

Autorice evo da i ja dam neko svoje videnje stvari...

Rekao ti je da dijete nije njegovo i da si spavala s nekim drugim jet nije spreman prihvatiti dijete, to je jasno... Ali mislim da ste prije odnosa trebali razgovarati o onom "sto ako..." ali nema veze

Zao mi je sta je na kraju ispao nula od osobe i kukavica i sta sad moras kroz sve prolazit sama.

Ja ti savjetujem da rodis jer mislim da bi te mogla proganjat griznja savjest kasnije i da ce te onda to psihicki opet u zivotu. I znam da je najlakse rec da rodis jer na kraju dana niko od nas sta smo dali savjete nije trudna osoba. Ali ako rodis mislim da bi te to dijete ucinilo sretnom i da bi ti dalo jos vecu snagu za dalje i ostvarivanje ciljeva jer ces se borit za dvoje.

Malo je nezgodno ako studiras? Tada mozes uzet pauzu i nakon sto dijete bude spremno za u vrtic mozda mozes nastavit studiranje? I vjeruj mi bolje da djetetu fali dobar otac nego da ima loseg oca pored sebe koje to djete vidno ne zeli.

Odluka je na tebi i drzi se!!

Cruela_de_vil

Cruela_de_vil

19.05.2021.

Ja iskreno nebi imala snage roditi i vjerovatno bi pobacila ali vidim po komentarima da si ti drugacijeg stava stoga mislim da bi trebala roditi ako si zaista spremna na to. Sretno sto god bilo!!!

Flixy690

Flixy690

19.05.2021.

Autorice, pricas o tome kao da imas 12 a ne 20 godina.. Znala si sigurno sve o trudnoci i seksu tako da si samim time trebala biti svjesna cinjenice da ces mozda ostati trudna i da sansa za to postoji uvijek. Ja cu ti samo reci da se sve ali apsolutno sve moze uz dijete/djecu (i zavrsit srednja, i faks, i naci posao itd..) Bitno je samo da ti imas volje i da se organiziras. Ok, bit ces samohrana majka, pa sta sad? Bolje je i tako nego da dijete odrasta uz oca koji je ocito teski kreten i koji nema ni gram mozga. Imas uz sebe roditelje koji ce ti pomoci i vjeruj mi, ako odlucis zadrzati dijete bit ces najponosnija majka na svijetu. Sretno, i nadam se da ces odluciti ispravno

29.05.2021.

Flixy690 je sve objasnila sve, drugo su samo izvlačenja i bježanje od odgovornosti..ne znam zašto se mene ovdje spominje u negativnom smislu ja sam bar za život nevinog bića koje nije ništa krivo, o svemu trebate prije razmišljati nego udjete u spolni odnos, spominjete ne bi imale uvjeta pojedinci tu? A kako imate za šminku i krpice svaki mjesec ili tjedan i to košta isto kao pelene i briga za dijete, isto tako ako je cura samohrana majka otac ne želi čuti za dijete ne mora značiti da neće ubuduće nekoga naći i na kraju taj netko će zamijenit pravog oca, znači ne mora značiti da će ostat sama, tu imate i vlastite roditelje, neće ništa biti ako ponekad pričuva dijete ne mora sad stalno se brinuti za njega, to je obaveza majke, što se tiče ostalih obaveza sto je rekla Flixy690 sve se moze i studirat i radit i imat dijete..a ove nereligiozne figure nisu vrijedne spomena (izuzetci, ne svi), ne bi imale grižnju savjesti nikad? Znači ne treba nikome drveni advokat svatko za sebe se može obraniti, odgovara za svoje postupke..autorice tvoj stav o svemu mi se jako svidio i što ne odustaješ od malenog bica tako lako jer ono nije krivo..puna podrška!😊

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.480
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!