Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Trudna sam i život mi se raspada

0

16:59 17.02.2021.

Pozdrav. Za početak ispričavam se na dužini, ali hvala svim dobrim dušama koji će odgovoriti na ovo moje pitanje...rn rnImam jedan veliki problem koji mi upropaštava život i radi kojeg ne spavam već 3 dana i ne mogu više živjeti stim. Imam 17 i pol godina, sad već bivši dečko ima 24 i prije 3 tjedna smo imali prvi seks (nakon 2 mjeseca veze). Ja iskreno nisam to toliko željela, msm on je meni tijelom privlačan i sve to, ali sam mu rekla da se ne osjećam potpuno spremnom za takvim nečim i da mi da još malo vremena. Prije toga smo već radili neke sexy stvari npr drkala sam mu i pušila i on je mene prstenjačio. On je tvrdio da se nemam čega bojati, da on zna šta radi i da mu nije prvi put i da će mi bit dobro. Pristala sam. Bolilo me ali svejedno sam uživala i sve je prošlo super. Sada se pitate šta je problem? Nismo koristili zaštitu i da, svršio je. Vidjela sam da nešto nije okej po njegovoj faci i odjednom je postao cijeli paranoičan ali mi nije to htio priznat, no sama sam skužila šta se tu dešava jer sam vidjela kako mi se njegova sperma izlijeva van. Rekao mi je da to nije ništa strašno, da je gledao to u pornićima da se to zove kreampie... Naravno da mu nisam vjerovala, pa nisam luda, u 5 razredu se uči iz biologije kako djeca nastaju, pa čovječe čime on mene smatra?? Rekao mi je da mora ić brzo doma, da mu je nešto sa majkom i otišao. Inače, imali smo seks kod mene doma, ako je taj dio uopće bitan za priču. To je bila moja prva neprospavana noć, takve muke i crne misli ne želim ni najvećem neprijatelju! Ostati trudna sa 17 i pol godina?? To nije normalno. Ja to dijete ne bih ni mogla odgajat, osim što je moja obitelj siromašna, ne želim gubiti svoje vrijeme i svoj teen život na malu bebu kojoj moram mijenjati pelene, pa ni za sobom ne čistim a kamoli za malim derištem... Da se razumijemo, ja bi to dijete voljela najviše na svijetu, ipak je moje, ali ako ga i rodim bolje da ga stavim u dom jer se ja i moji o njemu ne možemo brinuti. Problem još veći nastaje ovdje: prije par dana sam primjetila simptome trudnoće, povratila sam par puta, manta mi se i osjećam blage bolove u trbuhu, nisam ništa govorila svojima doma nego sam sama otišla i kupila u ljekarni test za trudnoću. Ispostavilo se da sam trudna. Wow. Blago meni. Nikada nećete razumijeti tu bol u meni, život mi se doslovno pred očima raspada. Ja to dijete ne želim i želim ga pobaciti (abertus), ali, moj bivši koji je inače 7 godina stariji kao što sam rekla, i koji je teški krščanin mi to ne dozvoljava. Govori kako je to protiv Boga, da to tako ne ide i ne može i da će se ubit ako takvo nešto napravim. Ja vjernik nisam, ateist sam i nemam problema s pobačajem i mislim da ću to na kraju i napraviti. rnrnNe znam šta napraviti, nisam ništa svojima govorila, oni imaju sumnju da imam koronu radi tog povraćanja, ali ne znaju da sam trudna. Trudna sa jebenih 17 godina i dečko mi ne dozvoljava da pobacim zato što je vjernik? Pa kakva je to vjera koja brani ženi da radi sa svojim tijelom šta hoće? To nije ubojstvo jer to dijete nije živo, mogu ja snjime raditi što god ja hoću, a bolje da i to sad napravim nego da cijeli život pati sa razvedenim roditeljima i u siromaštvu... Nisam više pametna. Ne znam šta napraviti. Kako da to kažem svojima? Mogu li uopće učini abertus? Još bolje mogu li ga učiniti bez da moji to doma znaju pošto sam maloljetna? Ja to dijete stvarno ne želim i ne trebam, pre mlada sam za to i hoću se još zabavljat a ne kupovat kašice i igračke, to nije mala stvar imat dijete a pogotovo ne sa 17 godina. Ovo mi je treća ne prospavana noć, sve sam lošije i ne znam više šta učiniti. Molim vas za pomoć, hvala puno svima. 😓



Komentari

roza55

roza55

18.02.2021.

Auuu poslije karanja nema kajanja, znas kak se veli....

Gle, ti si njemu dala dopustenje, on je to iskoristio i pojebao te bez kondoma i jos k tome svrsio unutra, lik nije glup, svjesno je to napravio. Ne kuzim sta jos radis s njim, lik je kreten zesci i ja bi ga napucala na tvom mjestu odavno.

Sto se trudnoce tice, skoro svaka cura je imala pregnancy scare i znamo kroz sta prolazis, ali eto, ti nisi imala srece. Dovoljno je jedanput da se dogodi. Nadam se da si naucila nesto iz ovoga i da ces ubuduce samo zastitu koristiti.

Ja sam za abortus i ako imas volje i vremena, napravi to. Bilo bi bolje da kazes roditeljima, pa ce ti mozda biti i podrska i odvesti te na pobacaj jer kad ti ga naprave, neces bit u stanju ista radit, vec ce te netko trebat odvest doma (da, toliko je bolno). Pobacaj se moze napravit u prvom tromjesecju ali se jos konzultiraj s doktoricom.

Meni je zao sto je tako ispalo, ali trebalo se dogodit da ti dodje iz guzice u glavu sta radis i drugi put ces pametnije postupit.

A sta se decka tice, on nece nosit to dijete i namjerno ti ga je napravio tako da stvarno mislim da on nema pravo glasa sto se abortusa tice, ti sama odluci i napravi kako ti mislis da je najbolje.

Moju podrsku imas, i sad ce vjv izbit opet svadja o abortusu jer ce vjernici biti izricito protiv njega ko i uvijek....🙄

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

18.02.2021.

Slažem se s Rozom. Da se razumemo i ukratko kažem, reci roditeljima, prekini s dečkom pa na kraju i pobaci. U ovom slučaju i nisam protiv abortusa, ali jebiga. Nema druge... I sama si navela brojne razloge zbog kojih želiš pobaciti. Drugi put budi pametnija. Haaaj sretno!

18.02.2021.

Kao prvo autorice ne želim ti rec da si glupa ali...
Trebala si o tom razmišljat ranije, dečko je 7 godina stariji sta si očekivala? Lik je vidio priliku i iskoristo je.
Sad sta je tu je. Više ne možeš vratit vrijeme.

Drugu možda još ima nade,mozda je test bio lažno pozitivan, probaj ponovit za koji dan. Ili odi doktoru.

Dalje zašto si uopće govorila "dečku", trebala si to riješit bez njegovog znanja. I gotovo.
Abortus nije ubojstvo, to još nije formirano dijete, a on ili njegova vjera se nemaju sta petljat u tvoju odluku. Posebno ova izjava to je protiv Boga, on se se ubit ako abortiras 🙄.
Vjeruj mi kad rodiš on sigurno to dijete neće uzet sebi na brigu nego će ga ostavit tebi, tako da nema pravo on nešta tu uvjetovat. Trebao je pazit ima 24, ne 14 nije dijete.

Prvo nemoj se stresirat, riješit će se, zajebala si se i sta sad jbg.
Ja bi ti savjetovala da kažeš roditeljima. Mislim da bez njegovog znanja ne možeš na Abortus posto si maloljetna. Vidim da imas 17 i pol, koliko imas još do rođendana? Abortusu se radi u prvom tromjesečju.

Nadam se da će ti ovo bit dobra lekcija.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Rodi dijete i možeš ga dati nekome na posvajanje ni slučajno nemoj napravit abortus realno sami ste si krivi za situaciju..

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ili nekome tko ne može imati djecu, raspitaj se..ali gdje ćete bez zaštite 🙄

18.02.2021.

Nažalost posvajanje djece u hrvatskoj je dug i težak proces, jedna mamom prijateljica je godinama čekala na usvajanje iako je imala sve uvjete, na kraju je posvojila već veliku djecu. Ovo jadno dijete će bit osuđeno na dom, a život u domu, bez obitelji je pretežnak. Abortus je najbolje rješenje u ovoj situaciji. Ali ako već dečko brani abortus, ja bi njemu pred vratima ostavila dijete pa nek si ga uzme kad već želi.

XxBezimenaxX

XxBezimenaxX

18.02.2021.

Ovo je tabu tema oko koje ce se samo bezpotrebno raspravljati.
Nitko od ljudi koji ce te suditi ovdje i stavljati ti sol na ranu,nije prolazio ovo sto prolazis ti. Nepozeljna trudnoca se moze svakome dogoditi...I ako nisi spremna biti roditelj nemoj biti. Mozda je tvoja krivnja sto si nasla decka toliko starijeg,ali sada vise nema natrag.
Autorice, imaj na umu da je ovo tvoj zivot, tvoje tijelo i ti trebas znati odluciti sto je najbolje za tebe i tvoju buducnost. Mozes se javiti ako hoces :)

XxBezimenaxX

XxBezimenaxX

18.02.2021.

Btw ako je pobacaj ubojstvo onda je ubojstvo i kad muski manstrubiraju😂😂💁‍♀️

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

O čemu ti XxbezimenaxX pa abortus i jest ubojstvo nerodjenog dijeteta zašto mu uskratit život, jer 2 mladi nisu razmišljali.. i ne ne mora samo u domu završiti može ga dati kako sam naveo parovima koji ne mogu imati djecu, zato se treba malo raspitati :D prvo kažeš u 1.dijelu da je kriva, onda u donjem pokušavaš ublažiti što je abortus hahahaha strašno.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

mislim na komentar bubausupi..i sad ćeš me po običaju opet početi napadati jer ti misliš da si najpametnija od mene.. a zagovaraš abortus kao ostali komentari gore, a opcija itekako ima :P

Mitzi

Mitzi

18.02.2021.

Reci mu da si imala spontani pobacaj da ti se skine s vrata, a ako zelis onda napravi abortus, dok jos mozes. Da je lik normalan, nebi bio problem zadrzati dijete, ali sad ti je vec i bivsi decko, nije iskljuceno da nece uopce biti ukljucen u zivot djeteta. Njemu je zbog njegove vjere vazno samo da ne dopusti da napravis to "ubojstvo", a eto kad se dijete rodi, vjerojatno ce nestat iz tvog zivota i ostat ces sama sa bebom. Ne znam ni kako lik koji ima 24 godine i navodno iskustva u seksu sebi moze dopustiti takvo nesto, barem ti je mogao reci da popijes pilulu za dan poslije, uzasno je neodgovoran i odvratan.
Naravno ovo sto sam rekla za abortus, s obzirom da si maloljetna, neces mislim moci bez skrbnika napraviti, a ako budes cekala 18, biti ce kasno.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

I kako ti znaš kakav će on biti unaprijed, odmah upleti po muškom kao po običaju :)

18.02.2021.

Ivane ovo nije američki film da samo tako dođeš i nekom das dijete i papirologija bude riješena za 5 min radnje filma. Ovo je raal life i to još država Hrvatska sa hrpom glupih, nelogičnih zakona i propisa. Sistem je u k**** a dijete će svakako bit u domu ili u udomiteljskim obiteljima do mogućeg posvajanja.

I abortus nije ubojstvo.

Mitzi

Mitzi

18.02.2021.

Boze ivane koliko si naporan

Laura010

Laura010

18.02.2021.

Prvo ti trebas biti sigurna u svoju odluku i razmotrit dobro sve. da, idealna situacija bi bila da se slazete ti i decko oko odluke ali ne slazete se, zato prvo ti budi sigurna u sebe i svoju odluku. Moras otići do ginekologa i raspitat se kako dalje i u slucaju ako se odlucis za abortus pitaj ga o postupku i svemu sta te zanima kod toga. Zatim pokusaj objasniti tom svom decku da nisi spremna, svoje razloge ako uspije uspije ako ne, ti si ta koja je trudna i moras bit spremna na svoju odluku i sta ona nosi (od svađe i prekida do niza drugih stvari). Vjera ili ne, tvoja odluka i tvoj zivot ne treba se raspravljat jel nesto takvo moralno ili nije, a ni uvjeravati nekoga u svoja misljenja.
Svakako sretno i budi sigurna u svoju odluku i sebe

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

18.02.2021.

A je autorica Glupaaaaa ja ne mogu vjerovati koliko si jebeno glupa. Ja bi ti glavu odrubila.

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

18.02.2021.

Sad ako se ne odlucis brinuti o djetetu zivi cijeli zivot s tim da si unistila jedan zivot. KURVO RASPALA!

Aham

Aham

18.02.2021.

On tebi prijeti samoubojstvom ako abortiraš, a samoubojstvo je
još veći grijeh u kršćanstvu.
Tvoje tijelo je tvoj izbor, trudnoća nije virus od tri tjedna i nitko ju nebi morao iznosit protiv svoje volje.
Mislim, taj fetus je živ ali je doslovno zametak jednak bilo kojem jednostaničnom organizmu. I nije vrijedno toga da ti ispaštaš čitav život. Koliko god to nekome brutalno i ružno zvučalo - stvarno nije. Napravi kako hoćeš, svako će ti pametovat i popovat ali nitko na kraju neće osim tebe hranit i financirat to dijete.

Ing_rid

Ing_rid

18.02.2021.

Autorice ne zelim ti rec da si glupa,ali glupa si zao mi je
Ti napravi sta ti zelis,ali i decko ti je glup ko kurac s 24 se ide jebat bez zastite
Btw mislim ako si maloljetna i zelis abortus da moras platit
Iako mi nije jasan dio da bi volila dijete najvise na svijetu,a zelis pobacit haha

Marin336

Marin336

18.02.2021.

Nesto mi ovo izgleda kao troll, ali ako slučajno nije troll,odmah se obrati roditeljima ili nekom starijem,jer po tekstu vidim da si dosta neozbiljna,a situacija je ozbiljna i nije za zezanje

Darcy05

Darcy05

18.02.2021.

Abortiraj dok još možeš ako onom Zekanoviću uspije što je naumio uskoro nas svih čeka povratak u 17.stoljeće.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Po čemu sam ja to naporan...hahahahaha abortus nije ubojstvo...dovoljno si rekla glupačo.

Darcy05

Darcy05

18.02.2021.

Naporan si jer si napisao svoje mišljenje i šta se sad treba raspravljat do sutra s tobom oko toga? Pusti curu da odluči sama i nemoj bit dosadan.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Naporan sam jer sam protiv abortusa? Hahaha znam ja sve da je to vaše tijelo i vaš život ali treba prvo promisliti dobro kad nešto uradiš, meni govoriš da sam naporan, a ona nije nimalo kriva i dotični na kojeg očito vidim po komentarima drvlje i kamenje ide xD...a ovo da abortus nije ubojstvo neću komentirati opće jer je i tvoja majka tebe mogla lako ubiti a vjerujem da si sretna da si tu gdje jesi zato molim te..jedna koju znam je zahtjev za posvojenje podnijela prošle godine, ove ga je dobila dijete od 4 godine nije beba ali dijete je..opet zavisi kako gdje i kad..negdje se čeka po nekoliko godina znam ja da su tu procedure..a ti mitzi govori koliko god hoćeš da sam naporan, a pitam se zašto jer se zalažem protiv ubojstva nerođenog dijeteta, neka autorica uradi kako ona želi ali požalit može kad tad

ps..

i meni nije jasno voljela bi ih, a ne želi odluči se bgti :) iako si rekla za njega "to malo derište" tu je sve jasno, bilo bi ti derište i kad se rodi..vas smeta moja brutalna iskrenost ali neka i onda se nadate da ste me pokopali svojim komentarima, e pa nadajte se :P

Darcy05

Darcy05

18.02.2021.

Ne, naporan si jer ne možeš podnijeti da netko ima mišljenje drugačije od tvojeg bez da sereš i pametuješ. Napisao si što si imao, zašto se sad moraš raspravljat po komentarima? Čemu to? Misliš da ćeš promijeniti nekom mišljenje? Nećeš.
Nitko ti se obratio nije, ali doslovno nitko. A svejedno započinješ neke svađe. Ok tebi abortus je ubojstvo SHVATILI SMO. Nekom drugom nije. Ne misle svi kao ti, nitko te ne želi pokopat, ali shvati da si naporan jer non stop započinješ svađe. Jel možeš jednom odgovorit na neko pitanje i poslije nastavit dalje? Bez da se moraš osvrtat na to da netko misli drugačije od tebe.

xXxyzxXx

xXxyzxXx

18.02.2021.

IVANE BAR NA OVU TEMU ZASUTI I NEMOJ PROVOCIRAT NEKOG DA MI SE IMAO S KIME SVADAT, MUCI MUCI!!!!! AUTORICU NE ZENIMAJU TVOJI KOMENTARI, MOZDA POMISLI DA JOJ JE JOS NEKO DAO SAVJET I ONDA VIDI VAS DA SE RASPRAVLJATE ZBOG TEBE MUCI!!!!!!!!!!!!

AUTORICE : ZNAM DA TI JE JAKO TESKO ALI EVO OVAKO SMIRI SE I RECI RODITELJIMA. Ja osobno mislim da je abortus ubojstvo, i ako abortiras to je okej, tebi na dusu, ako nd zelis prolazit kroz trudnoću - abortiraj. Ako si ipak spremna rodit, a ne zelis dijete - daj ga i tom...

Sta god da odlucis dobra je odluka jer je donosis sa sadašnjim psihickim stanjem i druckije ne znas.

Ako je bivsi toliki krscanin gdje mu je bracna cistoca? Gdje mu pase tu je katolik, gdje mu ne pase tu nije, a naravno da mu pase da je abortus ubojstvo jer nece on prolazit kroz te muke. Velika velika osuda za njega!!!!!


Razgovaraj s nekim starijim ili strucnim, na kraju krajeva napravi ono sto ti zelis, za sta smatras da je najbolje, a posto je decko obicna picka, nema pravo glasa, da je pravi katolik znao bi on kako i sta.

ZAPAMTI: STA GOD ODLUCIS JE ISPRAVNO JER ZA DRUCKIJE NE ZNAS, A I BUDUĆNOSTI NISI ZNALA ZA BOLJE

SRETNO

18.02.2021.

Meni su najdraži ljudi koji se bore protiv abortusa i svađaju se s drugima oko tog čistl za svoju dušu. Znači to su osobe koje misle da će bit moralne vertikale ili da će bit bolji kršćani, više dragi Bogu ako spriječe to "ubojstvo" a ne pitaju se kakav će život to dijete imat niti planiraju na bilo koji način tom djetetu pomoć i olakšat život. Znači te prazne riječi i sranja da ostave za nekog drugog hvala. Kada svaka osoba koja je protiv abortusa, koja osuđuje,vrijeđa ili mrzi osobe koje su napravile abortus i koja brani abortus, posvoji jedno dijete iz doma (kojeg majka nije mogla abortirat) kada mu pruži dom u ljubav i sve uvjete za normalni djetinjstvo onda nek pametuje o vjeri i abortusu, ubojstavu itd itd. U protivnom nek sjedne i šuti nema pravo lažno moralizirat i izigravat nekog spasitelja bilo ceg ili bilo kog.

I sad će bit već znam odgovora. Ja sam protiv abortusa bla bla i zašto bi ja morao posvojit to dijete sami su si krivi nisu pazili ja s tim nemam ništa ali ona ne može pobacati bla bla.

A odgovor je a koji kurac se onda imate petljat u neciju odluku na abortus i nazivat to ubojstvom i žene tj ovu autoricu indirektno obojicom ako vi s tim nemate ništa. Znači sama je kriva bit će sama "kriva" i za abortus. Više i vi i neki vas lažni moral, lažna vjera ili sta već sve ne.

Ja sam rekao kad svako ko se protivi abortusu i ima ovakve izjave posvoji jedno dijete iz doma i skrbi se za njega imat ce pravo na proteste protiv abortusa , zabrane i sl. Do tad sjedite i šutite jer ste licemjerni.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Nije mi cilj opće svadjati se i da ja budem u centru nego zašto ne bi se borio protiv abortusa jednostavno svako maleno biće zaslužuje živjeti..bubausupi pa i ti si licemjerna onda u 1.komentaru si napisala u 1.dijelu da nisi za abortus, a onda si pokušala obraniti nju da ipak obavi to saznanjem svima ovdje što je abortus i da se ta beba još ne razvija u bebu i kakve to veze ima..malo prouči po raznim portalima kome je legalan a kome nije..i da bit ću ako kojim slučajem moja buduća bude htijela isto napraviti ponavljam "bit ću moralan" jer to kršćanima je grijeh a običnim ateistima i antihrvatima nije..ja sam završio s ovim pa ti me sad koliko god omalovažavaj.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

18.02.2021.

abortus je pravo svake žene koja ne želi imati djecu
curo razgovaraj s roditeljima

18.02.2021.

Izvoli citiraj gdje sam napisala da nisam za abortus. Ajde Izvoli.

18.02.2021.

Pričaš gluposti i lažeš bez osnova ivane. Eto još jedan razlog zašto te ljudi ovdje ne vole.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

18.02.2021.

xyz, nikoga ne zanimaju ivanovi savjeti ne samo autoricu 😂
hardcore prolifer koji nikad u životu nije spavao s curom, isto bi bilo da ja savjetujem kako promijeniti gumu na kamionu 🤣

Darcy05

Darcy05

18.02.2021.

Protivnici abortusa su samo hrpa griješika koji misle da će popovnavnajem iznad tuđih života i odluka svoje grijehe ispravit.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

To je za pohvalu a ne za ruganje dajmispinnat netko naskače na 1.koja naide tako da ne znam šta si postigla sad s ovim.

18.02.2021.

Čekam citat Ivane. Ide mi a kurac vise tvoje prozivanje a ni ne znaš o cem pričaš.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Danas je čudno izgleda bit nevin s 26 godina nisi postigao ništa xD ali dobro..neka cura radi po svome ali će vjerojatno požaliti kad tad kao i neke što ih ja znam.. i ovdje se ne svadjam već fino kažem ali vama je sve svadja izgleda..dovidjenja!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Takodjer mi ideš na kurac..pozzz

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Jednom rečenicom si to mislila ali ajde prešutit ću.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Sad stv toliko od mene!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

I ajd još nešto za kraj imam ja itekako solidnih odgovora i savjeta ali vi sad to želite sve ogaditi jer ja gadim vas..po komentarima zapravo ne gadim vas ovdje sam realno dosta stvari rekao ali kao uvijek će se oplesti po meni i da ja ne razumijem one koje žele napravit abortus..eto ne razumijem ih jel ti sad lakše xD

18.02.2021.

Kojom rečenicom izvoli navedi. Nemoj srat bez osnova Ivane. Ne čitaš misli ja to nigdje nisam mislila.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ne želim biti dosadan i u centru pažnje, gore sam naveo da cura radi šta ona želi ali da će zažalit zašto me opet razapinjete?

18.02.2021.

Zato sto me nazivas licemjernom, pričaš o tom da nisam za abortus, stavljajs mi riječi u usta i lazes. Ocu da mi navedes di sam to rekla ili pazi sad ovo "misliš" da jesam

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ne pašeš mi kao osoba i ne podnosim te, ne tražim to od nikog ovdje ni da me voli kao što si ti navela iako sam i ja nekoliko puta naveo čemu mržnja to mi nije potrebno ne znam nikog od vas tako da..a i klevećeš me sigurno sa svojim prijateljima ovdje po inboxu i slično tako da..nisi ni ti niš bolja sigurno...zadnji put pozdrav.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Vidi zobenu šta je pisala..da je "kurva" i ona je po tome kraljica sad? Kažem nisam ni ja ali malo gledajte i druge.

18.02.2021.

Citat! Ah ili ga ipak nema?.Aj ne izvalci se, kad nešta kazes, zaseres ili napadnes ili budi muško i idi do kraja ili se ne javljaj više.
Čini se da ipak pišeš gluposti bez razloga i nemoj sad nk pokusat s ovim ne pases mi ko osoba i ta sranja jer si rekao da sam to rekla i sad ja ocu znat di točno
"bubausupi pa i ti si licemjerna onda u 1.komentaru si napisala u 1.dijelu da nisi za abortus, a onda si pokušala obraniti nju da ipak obavi to saznanjem svima ovdje što je abortus i da se ta beba još ne razvija u bebu i kakve to veze ima"

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Curo alo nebitna si mi zašto bi ja tebi davao nešto ako si mi nebitna..okej prozvao sam te ovdje s pravom jer sam ja vidio nešto što ti nisi i šta si mislila :P nisi direktno rekla ali si mislila imam svoje mišljenje i na to pravo i na ništa se ja ne izvlačim..i ovo će pitanje otić u 3 pm..ne podnosim te organski..znam da ti je to teško prihvatit kad ti netko kaže, ali ima ljudi kojima ne pašeš jednostavno tako ti je to sad pusti jer će i ovo otići znaš već gdje.

18.02.2021.

Ah ah ah ajmo opet. Citat recenice gdje is to vidio, gdje si to pomislio "ja vidio nešto što ti nisi i šta si mislila :P nisi direktno rekla ali si mislila"
Kad već na sama ne znam svoje misli is sta mislim ocu da sad saznam. Citat Ivane, ali ga nema, a sad kad si shvatio da si zajebao sad se izvalcis ali sta god da napišes ja ću te tražit isto. Dok ne shvatiš da ne možeš napadat ljude iz nekih svojih imaginarnih umisljenih razloga tamo di ih nema.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ne izmišljam :P

Hajduk95

Hajduk95

18.02.2021.

Ivane napusi se kurca, bolestan si, niko te nije spomenia koliko vidin a ubacia si se s onim ajde sad me nadajte recit cete da san opet ja kriv, onda kazes to je to od mene pa se opet javljas jel te sram sta po cile dane drkas kurac i svadat se s drugima (i drugi se stvadaju ALI TI POTENCIRAS zato te navodim da ne bilo bilo ono pa i drugi su tu) i usput kurac koji u zivotu nisi upotrjebia za nista drugo osin za pisanje budalo bez skole i bez osnovne kulture i postovanja prema drugim misljenja da si savjet curi da da dite u dom i sta sad???? Neko je da savjet da abortira i sta sad???? Sta sad nastavljas??? Neces prominit s time nista osim sta ces imat neki nazovi zivot i komunikaciju s ljudima jer je tu jedino i imas autorice ti ako rodis tuzi majmuna za alimentaciju moj savjet ti je da rodis imaju udruge koje nude pomoc nisi sama to dite ti moze popravit zivot ali ako mislis da nemas uvjeta i zelje za ditetom onda ili rodi pa ga daj i dom ili abortiraj nadan ce da ce bit sve ok

18.02.2021.

Citat, dokaz

Hajduk95

Hajduk95

18.02.2021.

I autorice sta god da napravis potrudi se oderat kozu tom kretenu!!!!!!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Svi kao fol nemaju uvjeta za to dijete bla bla bla koji se kurac onda hebeš bez jebene zaštite?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

On je to trebao uraditi, al i ti si trebala jesi stavio kondom..jel to tako teško bilo.

roza55

roza55

18.02.2021.

Ivane naporan si, svoje si misljenje dao, produzi, samo bezveze spamas pitanje nepotrebnom svadjom

Hehehe05

Hehehe05

18.02.2021.

Ivane ti nisi svjestan da si ti ustvari najbolja reklama za abortus.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Vama je sve svadja dragi ljudi jel znate vi razlikovati razgovor i svadju, a ne znate..gore sam ipak rekao da cura napravi kako ona želi ali da će se pokajati, to nećete vidjeti? Samo stvari kojima se vama sprdnu....hahahahhah ja najbolja reklama za abortus, pa ja za razliku od vas nisam za abortus osim u slučaju silovanja, vi ga zagovarate, ne namećem nikom ništa opće, ali kad tad svaka se pokaje!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Autorice jos jednom kazem to je tvoja odluka i tvoj izbor, ali razmisli dobro jer se možeš pokajati..neka ti se još malo slegne sve i onda odluči što ćeš nemoj brzati..znam da vam nije lako ali treba promisliti kad neke poteze vučeš sama si rekla nisi pristajala na sex dok na kraju ipak nisi pristala..ne znam zašto si pristala neću u to ulaziti, ali da je sex bio sa zaštitom ne bi se ubijala toliko..i taj dečko nije baš normalan ali može mu se mišljenje skroz promijenit i on se moze promijeniti jer se ljudi mogu promijenit bitna je volja zato ovo je jos svjeze i ne donosi ubrzane odluke..prethodni komentari isto sude samo momka po napisanom i na to imate pravo jel? E pa nemate bas.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

A curu ste podrzali jer ju je nazvala kurvom i rekla da bi joj glavu odrubila..stvarno korektan komentar, a mene se na sva zvona jer hocu nešto izreći na vise komentara..ali ajde.

18.02.2021.

Ono kad te niko ne jebe ni 5 posto više i ne odgovara na tvoj kometar jer ima je pun k tebe pa moraš ponovo komentirat i osvrnut se na svoj komentar nakon sat vremena kako bi neko reagirao i kako bi neko obratio pažnju jer je ne dobivas dovoljno in real life i kako bi nastavio dramu. Pa dokle 🤦‍♀️ 🤣🤣🤣🤣🤣. Jadno

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Misli šta hoćeš ali moj komentar ponovni nije za dobivanje pažnje..nit ne znam čega ugl koji se k ja random osobi opravdavam..tebi se nisam obratio ne znam sta si se pronasla bokte.

Hehehe05

Hehehe05

18.02.2021.

Pa ni tebi se nitko ne obraća pa se uvijek pronađeš!?!?!?!
Jesi ti trol ali ozbiljno lol

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

A paznju u realnom zivotu isto dobivam..ovo je samo internet tu mi ni ne treba..opet moje komentare shvacas kako ti pozelis...ponavljam ti si sad dramu stvorila jer si se pronasla u komentaru u kom te nisam spomenuo.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ali ovdje se nisam njoj obratio sta te boli k ako sam se autorici pitanja obratio..gledaj svoja posla.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Ugl necu drame stvarati jos sam jednom autprici rekao sto sam imao vas 2 jedite govna :)

Di_No

Di_No

18.02.2021.

Čemu predavanja u odgovornom spolnom ponašanju kad se ovako nešto dogodi. Plus frajer ima 24 godine i ima curu od 17 to mi je dovoljno da znam kakav je.

a savjete neću pisati dobila si ih gore i drži ih se da ne bude još većih problema.

Iridescent

Iridescent

18.02.2021.

Autorice reci ti svom dečku da je jebanje prije braka također zabranjeno od strane crkve i on kao "ekstremni vjernik predan kršćanstvu"koji se drži zakona i propisa crkve bi to trebao znati🤣 Najdraži su mi ovi fejk religiozni ljudi kao tvoj dečko koji se drže samo onih vjerničkih propisa koji im se sviđaju,a oni koji ne,to ništaaa.Gle ti to samo🤣🤣Tako da,ako on već se boji da je grijeh što bi ti pobacila,i on je već napravio grijeh što je se jebao prije braka 🤷🤷🤷🤷Tako da isto mu dođe.Samo bježi u budućnosti od ovakovog tipa religioznih ljudi.A to za dijete,gle,šta god da odlučiš bit će teško neću ti lagati,ali ti imaš slobodu da odlućiš i smisli se samo jako dobro da budeš sigurna u bilo kakvu odluku.Ja ti neću savjetovati dal da pobaciš ili zadržiš dijete jer na to realno nitko osim tebe ne bi trebao utjecati.Sretno ti i budi pametnija u budućnosti i dobro pazi sa kime ulaziš u bilo kakav odnos.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Da istina znam trollati ali ovdje šta god napišem mislite da sam stvarno ohol i bahat do maksimale ali dobro...kad vjerujete nečemu da je stvarno tako kako sam i napisao onda nemam šta reći osim da ste glupe i ne izvlačim se nemam razloga se izvlačiti

Ana_sostar

Ana_sostar

18.02.2021.

Slažem se gornjim komentarom - jedno je živjeti vjeru po pravilima ne crkve, već Biblije. Sedam je glavnih grijeha od kojih je tvoj momak sa 24 godine u guzici napravio "zasad" jedan - bludnost prije braka, a druga kao smrtni grijeh, koju navodiš da planira jest samoubojstvo. Razgovaraj s njim i pozovi se na to.

Osobno smatram da abortus jest ubojstvo ali postoje iznimke, ti trenutno NE pripadaš iznimkama.
Nije na nama da odlučujemo i govorimo ti što trebaš napraviti, ovo je tvoj život - tvoja stvar, svatko je kovač svoje sreće. Ako si mogla spavati s njim, možeš sada i skupiti hrabrosti i učiniti korak dalje - preuzeti odgovornost o tom djelu - priznati roditeljima što se dogodili i na kraju preuzeti odgovornost o tom djetetu.
Najlakše je razmišljati samo o rješavanju tog dijeta, kao da je pobačaj ništa ko' ono od "šale" popiješ tableticu i op' nema bebe te nastaviti "zabavljati se"; imati odnose bez da koristiš zaštitu. Ne ide to tako, miša mu. Pobačaj ima i svoje posljedice fizičke i psihičke, ne znači da će ti se 100% dogoditi ali nikada ne znaš što moe u budućnosti biti.
Iskreno mislim da nije samo dečko ovdje kriv jer za seks je potrebno dvoje, dakle ako on već nije razmišljao o tome da treba koristiti zaštiti ili barem izvaditi ga na vrijeme, mogla je cura lijepo reći nemoj svršiti u mene. Mogla si DA STE RAZGOVARALI O TOME ali niste.
Dakle, reci roditeljima i po dogovoru napravite dalje. Drugačije ne možeš.

Ana_sostar

Ana_sostar

18.02.2021.

Ne znam zašto nema drugog dijela pa ću ga ponoviti.
U naslovu si navela kako ti se život raspada jer si trudna. Dušo, ne raspada se, samo se mijenja. Nisi ni prva ni zadnja koja je zatrudnjela sa 17 godina. Koliko mladih cura ima koje su prihvatile bebu i sa manje godina od tebe i život im se nije srušio, žive su, završile srednju i fakultet (kako koja) i sve što su htjele stigle su u životu. Samoo treba dobra organizacij no da ne duljim :

ako se odlučiš za bebu svoje izlaske i druženja ćeš zamijeniti sa provođenjem sa bebom po noći, hranjenjem i igranjem sa njom. Nećeš si više sebi kupovati omiljene krpice već ćeš gledati da priuštiš bebi što više. Ako ipak rodiš i dijete odvedeš u dom, opet će se promijeniti - ne sad jer si željna zabave ali za par godina kada budeš imala djecu koju želiš i sjetiš se da si tad sa 17 tog nekog dečkića ili djevojčicu ostavila u domu jer si pritom mislila samo na sebe a nisi pokušala spriječiti taj "creampie" koje je otac tog djeteta vidio u pornićima...A ako se pak odlučiš za pobačaj moj savjet je da se pripremiš psiički da to isto prihvatiš kada budeš bila malo odraslija.
Svakako sretno, pričaj s roditeljima i učini ono što misliš da je ne najbolje već najpametnije.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

18.02.2021.

samo s tobom ljudi ovdje imaju probleme i ulaze u besmislene rasprave.. savjeti su ti kao za život u crtanom filmu, a kada te netko pobijedi u raspravi onda se spustiš na primitivni nivo vrijeđanja

pOtraŽi strUčnU poMoćĆ al doslovno

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

18.02.2021.

Ana sostar malo me plasis s ovim kalorijskim unosom... pa ja jedem1800 - 2000 kcal u danu i imam pothranjen BMI, a sa 1500 sam imala manje od 50kg na 172 cm i bila anoreksicna.

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

VolimZobenePahuljiceSaChiaSjemenkamaIVocem

18.02.2021.

JoJ FUCK uletio mi komentar na pitanje "ODvratna?"

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Dajmispinat sanjaj da me spustas sreco samo 😘😘

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

I sve je od A do Z rekla i Ana ono sto sam ja rekao ;)

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Laznjak mi govori :))))

18.02.2021.

Pa ne može te zena spustit nize nego sto si sad. "sreco"

Autor

Autor pitanja

18.02.2021.

Hvala puno svima na savjetima! 😇 Odlucila sam ipak pobacit i rekla sam to dečku i on je napravio svađu, udario me nogom baš jako i rekao da sam obična kurva. Više ne komuniciram s njim i ne želim nositi njegovo dijete i zato ću izvršiti abertus, nije me briga za nikakvu vjeru, ko hoce nek vjeruje u te gluposti! Ali, razmišljam, kada bih IPAK rodila, dobivala bih mjesečno alimentaciju i to mi dobro dođe pošto nemam posao a treba mi lova za živjet... Ne znam, vidjet ću. Hvala još jednom, divni ste!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

18.02.2021.

Po čemu ste vi to mene ovdje na ovoj temi spustili xD eto ako vam je lakše spustila vam ga je Ana ako ne mogu reći da sam ja jer je identično rekla isto što i ja.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Ako ti treba lova za alimentaciju možda bi bilo ipak riješenje da rodiš..ali sama odluči, ima i samohranih majki danas tako da sve se može..neće biti lako ali kako sam rekao može se.

ni u jednom komentaru se meni nije cilj svadjati nije bilo ni u ovome stvar je u tome što sam pokrenuo svadju pa vidiš pričaš gluposti bubausupi a ta glupost je "abortus" nije ubojstvo..najveću glupost nisam čuo i time opravdavaš to da se fetus nije razvio u plod, potom te opet pitam kakve to veze ima s ovim svim što se fetus nije razvio u plod? Jel si ti sretna što si došla na ovaj svijet, pretpostavljam jesi, pa tako i svako maleno nevino biće je zaslužilo tako da..ali eto trudite se govoriti da ste me ovdje spustili kao i na nekim drugim komentarima jer toliko jaki niste ali hajde..prijatno!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

A taj dečko je toliki kreten da ne treba na njega trošiti riječi, imaš i moju punu podršku, eto hoćete i sad reći da sam šupak :)

19.02.2021.

Pa sad jesam sretna ili ne nemogu bas rec posto nisam mogla birat. A sad abortus nije ubojstvo jer fetusa nije dijete, čak ni crkva upotpunosti "ne priznaje" nerođenu djecu kao djecu pa zašto bi mi morali.

Autor

Autor pitanja

19.02.2021.

Slažem se s Bubausupi, hvala puno na podršci, lako je UNDERDOGSU reći kad ne nosi on to dijete u sebi! Sramota, muške svinje, eto toliko!

Ivicaimarica

Ivicaimarica

19.02.2021.

Nisam citala sve ove komentare ali ako ne zelis zadrzati dijete nemoj. Tvoje je tijelo i ti odlucujes. Ako su gore govorili da ne pobacis, da je ubojstvo itd, a ako ce ti znaciti drugacije misljenje, ja nisam protiv toga i ne osudujem te zene, to bih i ja napravila da mi se sad dogodi. Za decka necu ni komentirat, od njega nema kruha i bilo bi samo jos gore, rijesi se budale, fuj. I ubuduce pazi s kakvim ces biti deckima jer ima svakakvih budala, i nikad ne daj bez kondoma.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Kad već tako pričaš da smo svi muški svinje, zašto nisi rekla dotičnom kad ste stupali u odnos jesi stavio kondom? Šutila si prema tome dogodilo se što se dogodilo tako daa..da ste koristili zaštitu do ovog ne bi ni došlo, a možda i nisi htijela da stavi :P

Autor

Autor pitanja

19.02.2021.

Nemaš ti pojma prijatelju, naporan si.

19.02.2021.

Ali autorica koja oce rodit dijete samo zbog para iako ga ne zeli i onda još ovaj lik koji su potiče u tom da rodi zbog alimentacije pa vrh 🤣🤣🤣
Kao ono ko jebe dijete ja ocu pare.

19.02.2021.

Mislim da nije vjerski ispravno radat djecu koju ne želimo i ne volimo samo zbog para, ali vidim da je vjernicima ovdje to rješenje pa je valjda oke.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Filozofe, da bi se podiglo dijete potrebno je financijski poguranac izmedju ostalog 🙋‍♂️🤦‍♂️

19.02.2021.

Filozofe, pa naravno da su potrebne pare kad želiš i planiras imat djecu, pa nije dijete ribica hahahahhahaha nitko to nije ni osporio, ali autorica je doslovnl rekla da zeli rodit dijete samo da dobije pare tj alimentaciju jer jok treba, znači autorica oce pare ne dijete, pa kao rodit ću dijete ko ga jebe samo da dobijem pare, al čini mi se da je to očito tebi oke i da tu sa svog "vjerskog" stajalista ne vidiš problem hahahahdhahahah. Tužno.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Ne čitaj izmedju redaka plizz :) i samo ono sto tebi pase.

19.02.2021.

Misliš kao ti kad si mi stavljao riječi u usta i kad si lagao da sam rekla nešta a nisam a onda se pokušao izvuć da sam to mislila jer čitaš misli? I onda kad sam tražila dokaz si shvatio da si se sjebao pa si počeo vrijeđat i izbacit se? Mislis na takvo čitanje između redaka i samo ono što tebi paše?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

"dobivala bih mjesečno alimentaciju i to mi dobro dođe pošto nemam posao a treba mi lova za živjet"... znaci trazit ce ga ako ipak rodi alimentaciju mjesecno a to joj dobro dodje za zivot i za sve...meni govoris nes a sama osudjujes curu🤣🤣🤣🙄🙄

19.02.2021.

Izvlacit * eee moj Ivane

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Nisam lagao ništa :) ateisto.

19.02.2021.

Ali evo ja ću dat citate
"Ali, razmišljam, kada bih IPAK rodila, dobivala bih mjesečno alimentaciju i to MI dobro dođe pošto nemam posao a treba MI lova za živjet" znači treba njoj lova za život a ne za život i podizanje djteta hahahahahhaha.

"Ako ti treba lova za alimentaciju možda bi bilo ipak riješenje da rodiš..."

Ako ti treba lova za alimentaciju nisi napisao ako ti treba novac za podizanje djeteta jer ga želiš. A ti toliko očajnički želiš da "spasis" to dijete da ti je rješenje da ga rodi zbog para i alimentacije. Kako humano.

A autoricin stav o želji za tim djetetom je sljedeći.

"Ja to dijete ne želim i želim ga pobaciti (abertus)"

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ lupi se.

19.02.2021.

Agnostik*

19.02.2021.

A gle znam znam da te boli jer nemozes protiv činjenica al sta ces. Kad mi daš citat koji dokazuje da sam to rekla udarit ću se hahahahhahahahah

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Nek se cura ovdje izjasni sto je pod tim mislila..nije tak sigurno kak ti mislis..evo i ti sad osudjivas to moze proc a? Ma aj bok.

19.02.2021.

ja samo iznosim činjenice, a osuda ne ide zbog rođenja djeteta vec zbog cilja zbog kojeg bi autorica rodila a to je novac. Ajde bog hahahahhahaha

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Glupa si il treniras 3 nema..to je tvoje misljenje, njeno se samo moze uvazit.

19.02.2021.

Treniram i to tri puta dnevno na ovom portalu i na ljudima poput tebe. Ali teško je tebe susitc, opasan si protivnik, na ovom portalu ti nema ravna iako se strano trudim hahahhahaha

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.02.2021.

BubaSupi sve si u pravu

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

19.02.2021.

Ajme, ovo je bas teska situacija za teen portal.
Autorice, i sama si rekla da ga mozes dati u dom ili negdje ako ga ti ne zelis. Daj izdrzi tih 9 mjeseci i rodi ga. Ne znam misli li ti decko ozbiljno sa samoubojstvom, ali bar zbog njega nemoj. Eto, bar zbog novca. Iako je to najgori moguci razlog zbog kojega netko moze zadrzati dijete, ali bolje roditi nego pobaciti. A ovo "nije me briga za vjeru i te gluposti" ovo nije samo stav vjernika, vec i mnogih ateista i znanstveni stav.

19.02.2021.

Autorice nemoj radit dijete zbog novaca molim te. Jer alimentacije u hrvatskoj (,s obzirom na posao gdje ti dečko radi i kolika su njegova primanja, ako ne radi neces ju ni dobit) ne pokrivaju ni pola troškova djeteta a kamoli da još i ti od tog možeš živjet. Još ako ji tvoji nisu u mogućnosti da ga uzdržavaju, bolje nemoj. Doduše možeš tražit socijalno, ili djeciji ali opet to neće bit ni d od dovoljno. Tako da ako misliš rodit zbog nekih para ne isplati se.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

19.02.2021.

buba, upravo tako. taj novac koji bi dobila za dijete ustvari nije ni dovoljan za zbrinuti bebu, bkt ljudi pampers pelene dođu 150kn a gdje su sve ostale stvari od kolica do evtl nekih ljekova i svega ostalog... a ne da će joj na kraju mjeseca nešto ostati za potrošiti...

neki komentari su jednostavno nezreli...

dajjmispinaat

dajjmispinaat

19.02.2021.

ivane jadno dijete koje ti budeš odgajao 🤦

Autor

Autor pitanja

19.02.2021.

FieldsOfGold_ glupane lakše je reći nego napraviti, odi ti nosi dijete 9 mjeseci pa mi se javi!

Priznala sam svojima da sam trudna, kupili smo još jedan test i ponovno je pozitivan. Majka je razočarana i cijelu noć je plakala, a otac kaže da to i nije toliko loše ako tužim bivšeg i ako izvučemo neku lovu iz toga, kaže da će nam to dijete olakšati otplaćivanje kredita i da ga zato trebam uzeti, a poslije dati u dom. Nama nije lako, uz sve to još smo svi u obitelji pušači (i majka, otac, brat od 15 god. i ja) i cigarete su veliki trošak, a dijete bi nam barem to pomoglo otplaćivati iz mjeseca u mjesec.

Bivši mi i dalje govori da ne smijem pobacit, da je to grijeh i ubojstvo, kaže da odem razgovarati s popom za koje cijelo selo govori da je silovatelj, ali u to sumnjam.

Ne znam, ne želim to dijete ali želim izvući novce od bivšeg jer je kreten. Čak imam sumnju da mi je namjerno ovo napravio jer je bolesnik, pa ko zna koliko on dijece još ima?? Jooooj Bože, pa kud baš mene ovo snađoše...

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Kalva ti opravdanja daješ tek😜 i izvlacis se.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Sama si se u govna uvalila..postavio sam ti pitanje danas gdje ti je odg bio samo "naporan si"

FielfsofGold ti je dobro rekla zasto vrijedjas sad mi krivi? Uostalom zasto si postavljala pitanje ako ne zelis cuti sta ostali imaju za reci...sad vidim da je bubausupi cak upravu sto se tice sveg boli tebe k za dijete ti moras bit djubre kao sto ti je bivsi i izmust pare od njega 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Zasto bi bilo jadno? To sto ne zagovaram abprtus jel sam zato jadan i treba me omalovazavat radi toga? Ja cu svoje dijete zbrinut najbolje sto znam a ti glupaco mozes mi se sagnut.

19.02.2021.

Dajjmispinaat neki ovdje daju savjete kao da nemaju doticaj sa relnoscu. Kao da ne znaju šta je stvarni život, žive u nekim iluzijama i bajkama.

19.02.2021.

A dobro šta drugo rec i očekivat od dečka od 25 godina koji ne zna drugačije komunicirati osim kroz neke djecije, prvorazredne uvrede, kada shvati da nije upravu i koji se svađa i vrijeđa djecu koja su i više od 10 godina mlađa od njega.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Ma ti ćeš mi reći nevjernice jedna :P netko ako napravi bilo koje sranje treba ga znati ispraviti a ne bježati od odgovornosti očito bi isto postupila dok toliko se zalažeš za abortus..nevjernica si pa mi nije ni čudno :)

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Znam ja drugačije komunicirati ali doslovno mi osobe poput tebe idu na onu stvar koje bi uradile sranje i bježale od odgovornosthah

19.02.2021.

Ja sam vjernik, nisam religiozna, pa te molim da me zoveš nereligioznice ili tako nešta slično 🤣🤣

Ja da ostanem u situacij da ostanem neplanirano trudna i da nemam uvjete za dijete svakako bi to riješila na svoje načine.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

odgovornosti...i kako ti znaš da je dajmispinat maloljetna? Možda baš nije...ne baljezgaj svegati i ne misli da si najpametnija, nisam ni ja ali kažem nisi ni ti.

19.02.2021.

Ne znaš drugačije komunicirat jer u svakoj svađi nevezano za ovo vrijedas sve redom koji ti neodgovaraju u to smo se više puta uvjerili hahahahahaah

19.02.2021.

Ne pričam o dajmispinat vec o svoj djeci s kojom se mjesecima svađaš hahahahah

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Na ovoj stranici je pun kufer ateista, a antiHrvata da ne govorim pa sad razumijem zašto se mimoilazimo u mišljenjima.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Znam ja drugačije komunicirati nego ti vidiš u mojih 10 komentara koje napišem neku svadju zar se ne može u komentarima normalno razgovarati s nekim? A gdje ja to vrijedjam nekoga koju sam ja to tešku uvredu nekome rekao aj mi reci vidim da se praviš pametna?

19.02.2021.

AntiHrvata 🤣🤣🤣.
Sta bi to trebalo značit? Da oni koji nisu iz Hrvatske nebi smjeli bit ovdje?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Drugo je to što ja spustim nekome i kažem realno odgovor koji ne želiš čuti onda savjet moj omalovažavaš i blatiš..sagni mi se i ti :)))

19.02.2021.

Prije par kometara gore si nazvao špinat glupacom, kao i mene hahahhaha, da me spominjem sve tvoje ostale uvrede sa ovog portala, kozo, mrs jedi govna, glupaco ×100 🤣🤣🤣, one prvorazredne uvrede kad ne možeš podnijet da nisi u pravu i da te ljudi blago rečeno uništavaju ovdje.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Bez razloga ne idem ni prema kome previše puta sam spomenut 1. pa čak i od takozvanih maloljetnicva i šta očekuješ da šutim...ne pada mi napamet ne diraj me ne diram te i tu je točka moja na I.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Glupačetino raspala, daskaro eto opet :)

19.02.2021.

"Sagni mi se" 🤣🤣 . Sta ne možeš se podic pa se mi moramo sagnut?
Da nisi mi odgovorio sta su antiHrvati? I sta imaš protiv ljudi koji nisu hrvati ovdje?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Googlaj :) i nemam nista ali prptiv tebe i osoba poput tebe koje se vade na gluposti poput "fetus se jos nije razvio u dijete" i tvoja teorija zato mora neko pobacit ma mrs jos jednom sve si ti samo ne religiozna!

19.02.2021.

Ne reci mi svoju definiciju antiHrvata, ja znam šta bi ja rekla da je antihrvat, recimo ti. Google ništa ne izbacuje a već kad si upotrijebio taj pojam sad objasni.
Pa ja sam rekla da nisam religiozna hahahahah opet si se malo pogubio?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Napravite sranje onda bi bjezale 🤣🤣🤣 to tako ne ide da ste me ovdje spustile niste nadajte se.

19.02.2021.

Sta su po tvom antihrvati? Ne izbjegavaj pitanje

19.02.2021.

Volim kad zaseres, koristis pojmove za koje vjv ni ne znaš šta znace i onda se izvlačiš. Tko su po tvom misije ovdje antihrvati i zašto?

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Da ne znam ne bi koristio zaobidji me glupaco

19.02.2021.

Pa ako znaš zašto ne kažeš? I reci mi tko su na ovom portalu antihrvati i zašto, rekao si da ih je pun kufer.

19.02.2021.

Pretisivljam da si išao u osnovnu školu i u srednju morao si imat povijest, morao si o tom učit, kao i svi mi. Sad to naučeno i tvrdnju da znaš što je antihrvatstvo primjeni i reci mi gdje si na ovom portalu vidio antihrvate.

Hehehe05

Hehehe05

19.02.2021.

Ovo je portal za tinejdžere a ne za hrvate, ako ti s 26 god mozes bit tu zasto nebi i netko tko nije hrvatina?

19.02.2021.

Ma lik vjv ni ne zna šta znači antihrvatstvo ni tko su antihrvati (iako je to gradivo osnovne škole čini mi se a i srednje) samo se razbacuje pojmovima da zvuči nacitano i pametno, ili su njemu svi koji nisu iz hrv, koji nisu religiozni i koji ne glasaju za hdz antihrvati hahahhahahahahah.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

19.02.2021.

Ajmeee curo ne, nemoj rodit dijete zbog novaca za kredit i cigare🤦‍♀️ sori al ti tata ti nije najnormalniji ako je to rekao, ovo je toliko uzasno razmisljanje da je malo i smijesno hahah, nemoj ga radat zbog novaca, samo cete jos vise problema imati i financijskih i psihickih a moguce i u vasem odnosu kuci.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

19.02.2021.

ako biti hrvat znači imati ivanov mentalni sklop onda ne želim biti hrvatica 🤣
podsjeća me na željka glasnovića samo na levelu za mentalno hendikepirane

buba nemoj se s njim raspravljati ni ja neću više

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Zeljko Glasnovic je domoljub kao i ja sta imas protiv domoljuba? Eh da smo Poljska vi ne bi vise o ovome mogli zucnuti ide ti fejkaro lajkanje svojih odgovora.:)))))

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

A domoljubi su protiv pobačaja iako sam ja protiv samo u slučaju da je cura silovana.

HelenV-lover

HelenV-lover

19.02.2021.

Hehe05 u pravu si, al ne znam koliko puta jos trebamo naglasiti portal za tinejdžere da bi netko nesto shvatio.

19.02.2021.

Samo da citiram ovo jer na ne mogu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

"A domoljubi su protiv pobačaja iako sam ja protiv samo u slučaju da je cura silovana."

Znači domoljubi su protiv pobačaja ali nisu protiv pobačaja a ti si protiv samo ako je cura silovana. Znači ako nije silovana si za pobačaj?

Hehehe05

Hehehe05

19.02.2021.

Kakve veze domoljubi imaju s pobačajima. Domoljubi su ljudi koji vole svoju državu i ništa više od toga. Kao da neki domoljubi ne može biti za abortus, daj ne seri više života ti

19.02.2021.

I ovo Željko Glasnnovic je domoljub kao i ja🤣🤣🤣, i tom slučaju mi je drago sto "nisam domoljub"

19.02.2021.

Pa ljudi kak ne kontate ako niste religiozni, ak ne mrzite srbe, ak ne glasate za hdz,ak niste protiv pobačaja ak nemate tetoviran hrvatski grb, kriz i krunicu i ak svoje prijatelje na pozdravljate na ulici sa Bog i Hrvati ili za dom vi niste domoljubi🤣🤣🤣🤣🤣

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Moze ali je to rijetkost ;)

19.02.2021.

Ne može i zaborava sam rec ak ne mrzite lbtq, tj pardon ne podržavate🤣🤣

19.02.2021.

Al još nismo dobili definiciju antihrvatstva od Ivana i nije nam rekao di su svi ti antihrvati s ovog portala.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Ja tebi kokosko ne moram nista a ni polagati racune a ovo ismijavanje je na tvoju sramotu jos vise mi se gadis mrš

anna89

anna89

19.02.2021.

Bubausupi curo svaka ti je na mjestu :) najjaci su mi ti domoljubi.. kakav primitivizam

19.02.2021.

Ja samo tražim da kad već optužujes ljude ti da su antihrvati jer si rekao da ih ne pun kufer da navedes zašto su antihrvati i čime su to oni to pokazali tu. Ako znaš šta su antihrvati onda ti nebi bio problem objasnit ali lupetas gluposti kao i obično pa se sjebes sam 🤣🤣🤣🤣. Ubuduće nemoj upotrebljavat pojmove za koje ne znaš šta znace, ispadas ne bas pametan sorry. *kokosko* 🤣🤣

Hehehe05

Hehehe05

19.02.2021.

Ja i dalje odbijam vjerovati da ovaj lik nije trol i da sve ove gluposti koje piše stvarno misli. Nepojmivo mi je povjerovati da ozbiljno postoje mladi ljudi koji su toliko zatucani u 21 stoljeću. Mislim jasno mi je da si ti kao invalid i sve je to meni jasno, da si ti lišen normalnog života svojom situacijom Al svejedno ne mogu vjerovat da možeš biti toliko zatucan. 🤯

Autor

Autor pitanja

19.02.2021.

Sada mi jos govore da moram prestati pušiti radi djeteta, ma nema šanse!

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Zatucan jer zelim da se malenom bicu zivot ne uskrati...pa ok :) osobno nije moja to stvar ali pricanje o neimastini i uvjetima su samo izgovori koliko je mladih cura rodilo koje su isto siromasne, koliko je samohranih majki rodilo nije ni pomislila na abortus na pocetku su sigurno govorile da ce pobacit ali nisu, koliko cura studira i imaju djecu,znaci dokaz da se sve moze a ne odmah dizati ruke i predat se i ovi sto sam nabrojao i oni nisu imali uvjeta izborili su se da imaju nasle su posla cal i 2 nije bilo izgovora posla nema jer i u doba krize posla ima, onaj tko ne zeli radit vec se samo zabavljat ce rec da nema, a vi mi tu prodajete priče,nema uvjeta, dijete mora imat obadva roditelja, e pa ima dokaza samohranih majki na pretek dokaz da se sve moze..mlade bi se jos malo zabavljale tulumarile zato dizu ruke, ne sve ali u vecini.

Hehehe05

Hehehe05

19.02.2021.

I ova autorica je ocito trol Al ok

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Pusenje steti djetetu ako nisi znala 🤣😁 al dobar troll

Autor

Autor pitanja

19.02.2021.

Odlučila sam ipak izvršiti abertus, tako mi je najbolje, ja to dijete ne želim roditi i odgajati. Hvala svima!

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.02.2021.

Kazes mlade bi se zabavljale? A sto je s vama muskima? Boli vas briga za dijete, i njih ne spominjes, ali zato ima more majki koje nisu kukavice kao muskarci i da ti odgovorim na ono sto ne razumijes pazi sad: nije svatko isti, znaci da nema svatko isti kapacitet psihicki snage za nosenje s problem istoga intenziteta, eto ti odgovor zasto neka cura studira i ima dijete, a neka ne...

Momak samo potenciras svadju, na pitanje o psihologiji si kazao da je cura lijena jer nije pretrazila internet, a nemas osnova za rec tako nesto jer ne znas je li vec ranije pokusala, a na tom istome pitanju si potencirao svadju rijecima :sad me napadajte, hejtajte me, ne znam ni ja sto si sve pisao...

HelenV-lover

HelenV-lover

19.02.2021.

Ma to je autorica s ovog pitanja stoposto
https://teen385.dnevnik.hr/mobile/pitanja-odgovori/lik-s-mora-11
Stil pisanja isti, vidi se po da je trol.

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.02.2021.

Autorice uradi kako mislis da je najbolje u ovom trenutku i to je to, sretno sta god bilo

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Hahah ma sve je bilo kak ti kazes 😁

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.02.2021.

Pa bilo je tako doslovno stoji na na internetu...

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Nikakvu svadju ja nisam potencirao vidis kak sam ja odmah nasao sto je cura pitala a ona nije zato pssst.

xXxyzxXx

xXxyzxXx

19.02.2021.

Opet nemas osnova za zvat je lijenom jer ne znas je li pokusala ili ne

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

Vecinom se moze sve nac sta pitaju tu eto po cem sam zakljucio..vecina stvari ali vi ne znate prihvatit ako vam se kaze sto vam ne pase.

Hari996

Hari996

19.02.2021.

🤦🏻‍♀️😀

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

19.02.2021.

A drugi mogu bila je jos jedna isto sto pise ko i ja da pronadje na int 🤣 ocito mnogi mogu sve osim mene.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

20.02.2021.

A da se prepirete oko nekih desetih tema u chatu?

Sto se pitanja tice, zaista se nadam da je trol. Cura koja trazi na teenu savjete za tako ozbiljnu stvar, zadrzala bi dijete zbog novca, a onda ga nakon par godina dala ono ne trebam te vise aj bok, ne bi prestala pusiti zbog djeteta i 100 puta se u jednom danu predomisli hoce li ga zadrzati ili pobaciti. Daj molim te.

Btw. autorice, i druge su cure i zene rodile i nikom nista. I to tvojih godina. I nastavile sa zivotom. Nisi jedina jadna koja mora roditi. Uostalom, sama si se dovela u tu situaciju. I sad ces ubiti nevino dijete. Zaista se nadam ako nisi trol da ces ipak roditi i dati ga u dom ili nesto.

jednaosoba5

jednaosoba5

20.02.2021.

Ako je ovo istina, ja ju uopće ne žalim. Išla je imati odnose s starijim likom kojeg niti ne poznaje dobro, i to bez zaštite, i sad bi rodila dijete radi para za kredit i cigarete. Ostalo se slažem s Anom.
I ne, ovo nije isti autor kao na ona tri trolla.

jednaosoba5

jednaosoba5

20.02.2021.

Slažem se s komentarom od @Ana_sostar

Ana_sostar

Ana_sostar

21.02.2021.

Ja se topli nadam da je ovo troll, ako nije, dušo kako već nisi skužila da se piše abOrtus, a ne jebeni abertus? -.-"

21.02.2021.

ToplO *

Msm ja nisam osoba koja pise sve gramaticki ispravno, sto puta se zajebem u brzini pisanja, ili mi mob sam memorira jednom pogresno napisanu rijec pa mi ju automatski ispravlja svaki iduci put kad ju napisem, pretpostavljam da je to slucaj i ovdje.

Ali ako vec idem ispravljat neciju gramatiku onda cu se potrudit da moja recenica i ispravak budu gramaticki tocni. Jer u protivnom zvuci smijesno.

scorpihoe

scorpihoe

21.02.2021.

neki od ovih komentara su stvarno sve rekli, a neki potvrduju da su oni najglasniji oni koji najmanje znaju. kao prvo nisi ti kriva jer 24-godisnjak ne moze naci osobu koja je na njegovoj mentalnoj razini, a tebe je izabrao jer si jos mlada i lako te je manipulirati. rekao ti je ''ja znam sta radim'' a na kraju si ti ostala trudna jer on nije imao pojma sta radi-njegova krivica. vjerovatno nisi znala ali postoje plan b tablete koje se uzmu odmah nakon sto saznas da si trudna, sad je prekasno da ti se ovo kaze, ali barem znas za buducnost. oni koji te nazivaju kurvom (sto nisi) su kao djeca u vrticu koja nauce 1 novu rijec bez znacenja. zanimljivo kako je rekao da je pobacaj grijeh jer je on veliki krscanin, ali je u istoj recenici rekao da ce tebe ubiti, sto ide protiv 5. bozje zapovijedi. svakako pobaci dijete jer ovaj tvoj koji ''zna sta radi'' bi stavio put pod noge pa bi ti ostala sama sa novorodenim djetetom. sretno!:)

Ing_rid

Ing_rid

21.02.2021.

Daj ajde autorica je trolcina

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

21.02.2021.

@Bubausupi i ti si svakom loncu poklopac, a drugima prigovaras. Zar je stvarno bitno kako je napisala? Stvarno trosis svoje vrijeme na ispravljanje tuđih gresaka u pisanju?
Rijec abertus je spomenuta vise puta pa je zato pazila da napise ispravno abortus, dok je rijec toplo, tj. topli samo brzo natipkala jer nije fokus na tome.
I ja se upravo pitam zasto ti odgovaram na ovo, ali eto.

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

21.02.2021.

FieldOfGold 🤣🤣🤣👍

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

21.02.2021.

Opet nije ona napisala je da joj nije to toliko bitno..bitnije je ani očito koja stalno prigovara o nečijoj gramatici kao da smo na satu Hrvatskog.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

21.02.2021.

Jesam jedina koja je pročitala 'krempi', izgovor kao krempita. 🤣

_nnisskaa__

_nnisskaa__

25.03.2021.

Inace se ne mesam u ovakve stvari.
Ali da li si ti svesna sta radis.
Sebicniju osobu do sad nisam videla. A i sto se onog tvog imbecila tice, odnosi pre braka i samoubistvo su isto greh. Ti devojko jos nisi zrela ni za vezu a kamoli za ovako nesto. Rodila bi dete zbog novca i cigara. A sta bi s detetom bilo? Nikad nisam zelela nikome lose ali ti zasluzujes da ti se vrati jos gore a i onaj tvoj. I daa abortus je ubistvo. Pa nek ti bide na dusi kurvetino. ❤️❤️

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.468
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!