Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Rest day kod vježbanja

0

20:14 11.01.2021.

Ovak…počela sam vježbati prije nekih tjedan dana, po YouTube videima. Ne pretjerujem, svaki dan napravim cca 30 min. intenzivnije vježbe+istezanje. Ali pročitala sam na Internetu da stručnjaci vele da 2x tjedno treba uzeti aktivni ili pasivni rest day, da se mišići odmore, da im kao treba 28-48 h za to, jer se vježbanjem naprave nekakve micro tears u mišiću (?) i onda one zarastu i mišić bude jači. I još sam pročitala da zato savjetuju da se ne vježbaju iste skupine mišića svaki dan. Mislila sam da na taj rest day ne radim konkretno vježbe nego samo malo istezanja (vele na Internetu da je to ok), jer bi vjerojatno izgubila motivaciju ako ne napravim baš ništa. A opet ne znam koliko to s odmaranjem mišića ima smisla, jer se odmaraju dok spavam i kroz ostatak dana, ne vježbam cijeli dan. Kako vi radite i znate li išta o tome?



Komentari

ivan995

ivan995

11.01.2021.

Ja vjezbam svaki dan.

roza55

roza55

11.01.2021.

U redu je tako kako ti radis, nemoj se preforsirati da ne dobijes upalu misica ili istegnes nesto.

Istezanje za taj dan odmora je cist oke :)

Ivicaimarica

Ivicaimarica

12.01.2021.

Znam da je na aplikacijama koje sam koristila za vjezbanje bio taj rest day, 3 dana vjezbe pa odmor pa opet. I da, vjezbe su bile raznolike da bi se vjezbali svi misici. Mozes se istezati na rest day, mozes i setati ili tak nes laganije.

jebiga7

jebiga7

12.01.2021.

ako oces da ti misici rastu ajmo rec for example glutes vjezbas npr u ponedjeljak i koristis weights, popis protein shake nakon workout i onda u utorak uzmes pauzu tj mozes ti vjezbat abs i to ali bolje ne vjezbat opet glutes jer trebas taj recovery dan kako bi ti misici narasli. i onda opet u srijedu glutes i tako svaki drugi dan kako bi ti misici lijepo imali odmor za growth. simple as that :)

Autor

Autor pitanja

13.01.2021.

Onda je istina da istezanje pomaže za oporavak mišića od vježbanja?
Radim cca 10 min. laganog istezanja na rest day ali me strah da to nije previše. A opet to nije toliko intenzivno kao normalno vježbanje, i ne uključuje mišiće, koliko shvaćam.

Buenica

Buenica

17.01.2021.

Istezanje nije isto što i vježbanje mišića...kad treniraš, mišići ti se kontrahiraju i što više opterećenja stavljaš na njih, to će ti se više micro tears stvoriti u njima. To može biti korištenjem utega, resistance bands ili jednostavno povećanjem time under tension, broja ponavljanja, setova, kompliciranije vježbe i slično. A mišići će ti rasti DOK ODMARAŠ. Tada mišićna vlakna zatvaraju micro tears, apsorbiraju glukozu...i mišić raste. Dakle, dok vježbaš mišićima pokazuješ da ih trebaš i šalješ im signale da trebaju rasti (ajmo reći). Dok se istežeš, radiš suprotnu radnju od kontrakcije mišića kako bi se on maksimalno produžio i kako bi ga opustila (istezanje isto boli, to je jer ti se tetive tijekom toga naprežu) i poboljšala protok krvi kroz mišić. A kroz krv, mislim da to svi znamo, dolazi glukoza i ostale hranjive tvari do mišića nužne za njegov rast. Sretno :)

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

33.588
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!