Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Problemi s pijanim deckom

0

21:11 21.03.2021.

Skupa smo 4 mjeseca. U pocetku je sve bilo super, bila sam zaljubljena jako mi se svidao i bio mi je ajmo reci uzor jer je uvijek znao sto napraviti i osjecala sam se sigurno s njim. No sada su poceli problemi. Ovaj vikend smo bili na druzenju jednom i on je previse popio. Ono stvarno previse, bez razloga, nitko drugi nije toliko pio. Ubrzo mu je bilo lose i povracao je, ja sam se logicno brinula o njemu, brzo nakon toga se otrijeznio i imao ajmo reci napadaj bijesa, bio je jako ljut na sebe, vikao, govorio jako lose stvari o sebi itd. Ja stvarno nisam znala sto da napravim jer je on inace jako mirna osoba, nisam ga nikad vidjela takvog i bila sam u soku. On mi se ispricao vise puta i zahvalio mi sto sam bila uz njega. Rekao je da se nece ponoviti no nisam sigurna mogu li mu vjerovati. Cijelo to iskustvo me je jako pogodilo i narusilo mi misljenje o njemu, vise se ne osijecam sigurno s njim. Znam da se moze svakome dogoditi i da se ispricao, no ne znam mogu li prijeci preko toga. Pretjerujem li? Sto da napravim?



Komentari

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

22.03.2021.

Da li ga stvarno voliš?
-da, volim ga-
E dobro onda. Sada moraš shvatiti da nam svima nekad omakne nešto zbog čega izgubimo sebe. Daj mu još jednu šansu. Ako se opet opije ili sad krene pomalo piti (što će dovest do alkoholizma) savetuj ga da ode popričati sa nekom stručnijom osobom.
Sreća u nesreći jeste što hvala Bogu nije TEBI ništa uradio (udario, popljuvo tebe, derao se na tebe), već na sebe.

junikornjenaj

junikornjenaj

22.03.2021.

Jednom se napio i rekao da neće više, ne vidim u čemu je problem i što te to toliko povrijedilo. Ako se to bude ponavljalo onda prekini ili šta već, ti sama znaš što treba učiniti.

22.03.2021.

A vau napio se i imao ispad bijesa (tipično) hahahahahahaha.
A gle ne znam koliko vam je godina ali sumnjam da je dečko alkos koji stalno loče i stalno je agresivan. Popio je bez razloga ( kao i svako moje pijanstvo xd) oke dogodi se svima.

Dalje kontam da te pogodilo ali ako te takve stvari (koja se dogodila jednom) tako lako pogode i naruše mišljenje o dečku i ako se zbog tog ne osjećaš sigurno više onda ne znam šta da ti kažem hahahabhabahabab. Očito nikad nisi bila pijana ili vidjela takvu osobu.

U ovom slučaju ful pretjeruješ, ali ako se ovakva pijanstva budu ponavljala cesce onda decko ima problema i ne pretjeruješ. Eto

22.03.2021.

Da, pretjeruješ.

Aham

Aham

22.03.2021.

Pretjeruješ.
Dečko je mlad i moraš biti spremna da će se vjerovatno ponoviti još koji put da se napije. Moraš naučiti živjeti s takvim stvarima.

_nnisskaa__

_nnisskaa__

22.03.2021.

Dbr mlad je norm je to. Ne preteruj.

roza55

roza55

22.03.2021.

Malkice pretjerujes. Ako nemres to prebrodit msm da i sama znas sta treba napravit. Ako nosi sretna s njim, s nekim drugim hoces. To tako ide.

Di_No

Di_No

22.03.2021.

Ak mu je prvi put I ne ponovi to, dobro, dogodi se svima jebiga, ako nastavi odjebi I toe to.

anonimno

anonimno

22.03.2021.

po tvoj prici izgleda da se prvi put tako napio, a kad se napijes ne znas st cinis, govoris gluposti i to, ali lik nije onako iso s namjerom da se napije i sve to napravi omaklo mu se, ne moras dramit oko toga, cak ti se ispricao i sve po mom misljelnju pretjerujes jer nes ti velike stvari napio se dibro je i proso mogao je nalravit i losije stvari nes ti svakome se dogodi.. moje misljenje

Ivicaimarica

Ivicaimarica

22.03.2021.

Okej ja sam prvo procitala da je vikao na tebe sto nebi bilo u redu, ali ovo je tipicno ponasanje, ne mozes ocekivati da se nikad nece napiti, pa svima se dogodi da pretjeraju. I ja na proslavama uvijek popijem najvise bez razloga ahahah. Ne kuzim zbog cega bi izgubila povjerenje, promijenila misljenje o njemu i kao ne osjecas se sigurno s njim? Dramatiziras i to zesce

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Tko se jednom napije ko guzica napit će se i drugi i treći i stoti put. Zapitaj se želiš li biti jedna od ženskica niskog samopoštovanja koje dolaze u birtiju voziti doma pijanoga dečka ili muža? Želiš li si takvu budučnost? Ako je pijan o sebi govorio loše, to znaći kako pije iz nezadovoljstva samim sobom i vjerojatno mrzi sam sebe. Alkohol je najbolji način da vidiš tko je kakva osoba, što netko kaže pijan -to zaista i misli. Ostavi tog lika!!! -ne želiš jednog dana završiti u "sigurnoj kući udruge BaBe!"

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Svi vi koji kažete "normalno je to, ... mlad je..." Sjetite se toga kada vas kada vas pretuće pijani muž, -tada recite "normalno je, imao je loš dan..." Ili kada vam netko jednom pretuće i siluje kćer? Ne, ne pretjerujem!

23.03.2021.

Hahahahahhah jao evo pozlilo mi je od ovih zadnjih kometara.
Evo ja sam se napila kao guzica 3 puta, nit me dan danas neko skuplja po kafanama, nit sam tukla svog dečka nit silovala nekog . I ne nemojte ni pokusat sad rec to je zato sto si žensko jer jednakost spolova i ta sranja hahahahahhaha i žene mogu bit ful nasilne posebno pijane xd.
Ne kažem da nema alkoholičara koji tuku zene , jednako kao i alkoholičarki koje maltreriraju ljude okolo ali da čujem ovakvu generalizaciju na temelju jednog pijanstva " Tko se jednom napije ko guzica napit će se i drugi i treći i stoti put" kao i "Svi vi koji kažete "normalno je to, ... mlad je..." Sjetite se toga kada vas kada vas pretuće pijani muž, -tada recite "normalno je, imao je loš dan..." Ili kada vam netko jednom pretuće i siluje kćer? " sere mi se.

Smiješno je rec da ce decko postat alkoholiča, nasilnik ili silovatelji zbog jednog pijanstva i bijesa prema sebi zbog tog. Autorica pretjeruje ali ovaj frajer u zadnjim komentarima je next level.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Hvala lijepa, jako mi imponira što sam "next level." Moram priznati kako sam dugo vremena htio dobiti ovakav odgovor. Ne pada mi na pamet da se opravdavam zbog onoga što sam napisao, no smatram kako našemu "GENERALNO" promitivnome društvu treba pojasniti neke osnovne fundamente iz elementarne psihologije i logike. Što se tiće generaliziranja, da, vrlo vjerojatno sam generalizirao -međutim, generalizirao sam na temelju vrlo ružnih iskustava iz svoje obitelji i okoline. U argumentaciji, generalizacija je dobro došla radi sprijećavanja pretjeranog širenja teme (ako razumiješ što želim reći?)

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Ako si se napila kao guzica tri puta -svaka ti ćast, to su tvoje obiteljske vrijednosti i pokazuju tvoj odnos prema tvome vlastitome tijelu. Želim ti izuzetan ugled u po opskurnim birtijama. Ako znaš što pridjev "opskurno" znaći? Što se tiće alkoholičara koji tuku žene, to nije ništa neobjašnjivo... Alkoholičarem se postaje, alkoholičari se odgajaju u obiteljima i društvu -što imaju svjetonazor kako alkoholizam sasvim normalan oblik ponašanja.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

S poštovanjem, veselim se idućoj replici!

23.03.2021.

Ali isključivo kada je valjana argumentacija. Arugumentiranje generalizacije nije valjano ako je jedini argument "osobna losa iskustva iz obitelji i okoline." ako razumiješ sta hoću rec xd

23.03.2021.

Iskreno ne vidim da je neko negdje alkoholizam nazvao normalnim a ja ugled nemam samo po kafanama vec i po klubovima kao i splavovima.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Slažem se, ali samo u teoriji argumentacije, koja u stvarnome životu u 99% slučajeva ne postoji.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Što se tiće argumentacije, svatko argumentira na temelju vlastitih doživljenih iskustava. Svaka ti čast na tvojoj dobrovoljnoj samokompromitaciji -nakon koje smo bogatiji za saznanje kako si "stekla ugled" i po klubovima i na splavovima.

23.03.2021.

Pa ovisi kako definiras, svakom je njegova istina istinita tako da mislim da su daljnje rasprave apsolutno nepotrebne, ali ako ćemo gledat 'Realno " bez osobnih doživljaja da je svaka osoba koja se jednom napila u životu danas alkoholičar, svi bi odreda bili "silovani i pretuceni "

BigBen

BigBen

23.03.2021.

naravno da nitko alkoholizam nije službeno nazvao normalnim i društveno prihvatljivim oblikom ponašanja, međutim ta se misao u društvo uvlaći suptilno i gotovo neprimjetno.

23.03.2021.

Ma nisam ja pijanstvom stekla ugled, stekla sam ga s drugim stvarima, za detalje se javite u priv 🤣🤣🤣🤣

23.03.2021.

Jedno pijanstvo ne znači alkoholizam, stat ću ovdje.

23.03.2021.

potpisujem betu, jedno pijanstvo ne znaci nista, dapace svi trebaju imati barem jedno (u tjednu*) jer se to podrazumijeva kod mladjih ljudi. jedna moja prijateljica, tj. poznanica se napijala i valjala svaki izlazak po Tvrdji i nista joj ne fali..zavrsila je fax i nije bila osudjena za silovanje, napade i nista slicno.... malo ohladite s tim generaliziranjem da je svatko ko popije nasilnik, svaka cura koja zabrije s nekim kurva itd.....

BigBen

BigBen

23.03.2021.

U načelu se slažem s time da ne će svi biti silovani i pretučeni jer su se jednom ili triput napili, ali kada si pod teškim utjecajem alkohola -tada si u ranjivoj i bespomočnoj situaciji i da stvar bude gora -za to si si sama kriva. Jer imaš razum i slobodnu volju i mogla si odlučiti ne napiti se.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Visoka 666 nije shvatila što govorim. "malo ohladite s tim generaliziranjem da je svatko ko popije nasilnik, svaka cura koja zabrije s nekim kurva itd....." -To si ti rekla, ne ja.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Bubausupi -ja se iskreno nadam da sam nešto krivo shvatio.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Također smatram kako je zdrava jetra i lijepa koža (ne samo u mladosti, već i kasnije) puno vrijednija od bilo kakve rasprave i argumentacije.

23.03.2021.

Pa ja nebi rekla da sam si kriva, meni zbog tog nije žao, očito,
ne vidim smisao neke krivnje hahahhahahaha.
Moj izbor, vidim i shvaćam da je nekim ljudima ovo bolna tema kao tebi, pretpostavljam neke teške traume i uzet ću to u obzir da zbog tog ne možeš razmišljat racionalno i realno, ali oni krajnje odvratni kometari na početku zaista budu u oči. Kao što rekoh svakom je njegova istina istinita, ali izjava sjetite se tog kad vam neko siluje kćer. Ono. Iskreno mene je zapravo više strah ljudi sa ovakvim generaliziranjem i negativnim mišljenjima o određenoj skupini ljudi , kao i ljudi s ovakvim zaista bolesnim izjavama nego pijanih ljudi.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Ne, nisam imao nikakvo strašno djetinjstvo, opčenito smatram se vrlo sretnom osobom te sam okružen dragim ljudima jer sam si stvorio takvo okruženje. Nemam nikakva posebna negativna mišljenja o "određenim skupinama ljudi". Što se tiće racionalnog i realnog razmišljanja, morat ću te razočarati jer "racionalno" i "realno" ne postoje (osim u teoriji) -to je utopija kao i kamen mudraca ili perpetuum mobile prve i druge vrste...

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Ne vidim po čemu je moja izjava bolesna, svaka izjava koja nema eksplicitne psovke i ima barem neki, makar i labavi argument, ne može se smatrati bolesnom. A pro pouse toga -također sam veliki pobornik potpune slobode misli, govora i tiska -a nama je malo što "bolesno."

23.03.2021.

Pa ako ćemo sad vec ic u filozofiju ne postoji ni vlastitl razmisljenje kao takvo, i ako krenemo dalje doći ćemo do do toga da mi zapravo ne postojimo kao osobe dalje od fizičkog al to sad nema smisla. Tvoje posbeno negativno mišljenje je "izrečeno" kroz tvoje prve kometare. A sto se tice ovog rekao si gore da generaliziras "alkoholičare" zbog loših iskustava iz obitelji. Nema smisla dalje raspravljat. Svakom njegovo, ako želiš nastavit slobodno se javi u priv da ne nabijamo zaista nepotrebne komentare tu.

BigBen

BigBen

23.03.2021.

Vlastito razmišljanje postoji, očituje se u manjem djelu umjetnosti.

23.03.2021.

Pa nitko tebi tvoju slobodu nije uskratio ali ja jednako tako imam slobodu rec da je to bolesno. Krug "sloboda". Ali drago mi je da si spomenuo ovo "Ne vidim po čemu je moja izjava bolesna, svaka izjava koja nema eksplicitne psovke i ima barem neki, makar i labavi argument, ne može se smatrati bolesnom. " ja ju recimo smatram bolesnom, znači li da je to istina? Možda.
Sad to primjeni na svoje prve kometare na sebe i na ovu raspravu i vjerujem da ćeš shvatit sta zelim rec. Sad stvarno dosta hahahahahHHH vec je daleko otišlo.

cherry28

cherry28

24.03.2021.

Ja jednostavnonimam potrebu ovo napisati... Curo možda ti se ne cini loše da dečko pije instalno je pijan al to ce preci u naviku. Imam susjeda 33 g i njegova zena tocno tako. Imaju dvoje djece od 13 i 11 god. Čovjek pije doslovno od svog djetinstba bas je dosta poceonpit u srednjoj skoli i danas je alkoholicar doslovno. Napravili su kucu puni su dugova tj on a zena ne moze sve sama. On svu placu popije u birtiji doslovno. Jednom se bas jako napio i dosao doma zgrabio zenu i prijetio je nozem doslovno ju je zelio ubitii. Htio joj jenrazrezati vrat. Normalno njegova kcer od 11 g je to vidla i brzo je zvala baku tj njegovu mamu: baka tata oce mamu ubiti i brzo su dosli njima doma jer u blizininzive. Ovo znam jer nam je ta susjeda sve ispricala i plakala se da vise ne zna kako s njim s svojim sinom. A zena stalno govori da ga volini ne zeli ga ostaviti. A da ne govorim koliko ke vec puta promijenio posao ker je svugdje dobio otkaz. Zato se dečke ne trazi po krcmama i takvim stvarima jer takvi koji u mladosti hodaju tamo ce ti i kasnije ici...

24.03.2021.

Cherry autoricin dečko se napio jednom i to na druženju. Je ne vidim kakvo stalno pijenje i kakve krčme se tu spominju, jednako kao ni di je neko napisao da nije lose da je dečko stalno pijan, nekad se pitam čitamo li svi ista pitanja i odgovore.

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

24.03.2021.

Daću komentar nevezano za temu.
Dragi Big Ben,
Imam samo jedno pitanje s obzirom da imaš 19 godina (bar ti tako piše na profilu)

ZNAŠ LI TI GRAMATIKU??

Fakat mi je retardirano kad se neko krene raspravljati, a nema tri čiste. Ajmo realno, vljd imaš 19, al toliko mešaš č i ć i krivo pišeš glagole (ne znam koji je tačno jer mi se ne da čitat ponovo sve, al ugl umesto neće napišeš ne će)
Sorry, al ovo je prekritično za gledat. Bolje i bit pijanac i napit se pa ne znat gde ti je dupe, a gde glava, nego gledat odraslog mladića koji pljuje po osobama koje piju (Bubausupi), a ne zna osnovna pravila gramatike.
Ako ti hoćeš ostat takav, ostani, meni ne smeta.
Samo ti kažem da nisi u rangu i da si ti zadnja osoba koja bi se mogla posvađati s nekim (preko poruka).

HelenV-lover

HelenV-lover

24.03.2021.

Ja cu isto prvo dati komentar nevezano uz temu. Devil_girl u pravu si sa tim da miješa č i ć, ali glagol neću, neće moze se pisat i zajedno i odvojeno,tako da samo konstruktivna kritika ako vec ides ispravljati nečiju gramatiku onda se malo informiraj o nekim stvarima.


Sto se tiče teme, autorice razgovaraj s njim, reci mu sto te muci i reci da nisi navikla na takvo nesto i da znas da mu je žao al kao da ubuduće priča s tobom ak ima nekih problema a ne da loče alkohol. I ako ga stvarno volis budi tu uz njega bez obzira na to, ali ako slučajno to ponovi il tebi nesto napravi onda mu pomozi da se riješi te ovisnosti.

Darcy05

Darcy05

24.03.2021.

Ma de, sad ispada da su svi koji popiju tu i tamo alkoholičari i nasilnici.
A one koje su tolerirale svojim dečkima da popiju koju na rođendanu, maturalnoj ili nekoj zabavi - silovane i pretučene.
How yes no.
Sve oko nas utječe na naše zdravlje, što pozitivno što negativno.
I jest paštetu i hrenovke je nezdravo za organizam, kožu i tijelo pa ne znači da ću se na tom hranit svakodnevno. Ali ću si dopustit koji put da uživam u tome. Isto je i s alkoholom.

Alkoholizam je užasan sociološki problem. Zato što remeti sklad društva, razara obitelji, povečava stopu kriminala, smrtnih slučajeva uzrokovanih od pijanih osoba.
Podmakli alkoholizam postaje i psihološki problem osobe ako upada u delirijum tremens.
Ali uglavnom mislim da je to više sociološki problem zapadne kulture, onog dana kada su sociolozi to tako kategorizirali.

Piti i biti alkoholičar je potpuno druga stvar. Zato protiv pića nemam ništa protiv.
Dečko se napio jednom i to ne mora značiti da će za koju godinu okretati žarulje u klubu ili mlatit svoju ženu za dobro jutro.
Jebemu mater, mlad je i znatiželjan, kad će ako neće sad? Jel bolje da sad proba i nauči posljedice istog ili da za 20 godina ispred bakmaza žica za gajbu pive.
Kužim da nisu svi isti, da ne žele svi isto i da ne paše svima takva vrsta zabave ali reć za lika koji se jednom napio da će SILOVAT SVOJU KĆER. Bolesno.

Autor

Autor pitanja

24.03.2021.

Hvala svima na savjetima.
Htjela bih samo pojasniti svoje misljenje onima koji govore da pretjerujem, jasno mi je kako je moglo doci do tog zakljucka s obzirom da nisam bas sve objasnila. Meni nije bio toliki problem to sto se on napio, jer pobogu mladi smo bio je tulum normalno mi je to u takvim okolnostima i nije bio jedini. Moj je problem to sto je potpuno izmakao kontroli i napio se do te mjere da je doslovno jedva hodao i morao povracati, sto mi nije bas normalno (pogotovo u kontekstu obicnog druzenja), tim vise sto je bio jedini u nasem drustvu kome se to ikada dogodilo. Istina, nisam navikla na takve prizore, to mi nije normalno no mislim da nisam jedina. Mislim da nije tesko znati svoje granice i prestati s picem, pogotovo zato sto smo stariji (nije tek otkrio alkohol nedavno). Povrjedilo me to sto se doveo u takvu situaciju te sada imam strah da ce se opet omaknuti kontroli kad idem s njim na neku zabavu te da cu morati zrtvovati noc kako bih se brinula o njemu i slusala njegove ispade, a to nije dinamika koja bi mi odgovarala u vezi.

24.03.2021.

Pa ak ti takva dinamika ne ogovara, ak ti to nije normalno ak te strah, onda prekini s njim.
Ak nećeš žrtvovat svoje noci i izlaske da se brines za njega itd itd, onda je najbolje prekinut vezu dok je je još svježa. Jednostavno

Darcy05

Darcy05

24.03.2021.

Gle, ja bi na tvom mjestu prvi sljedeći put kad bi se tako nešto ponovilo prekinula s njim. Za sad bi opet popričala i objasnila mu svoje strahove ali bi dala vremenu da pruži još koju priliku da se uvijerim da to nije bilo one time thing. Svi griješe i svima se može desiti, nije lijepo ali ne mora značiti da će nastaviti u tom smjeru. Ako ti zaista, već sad, pruža veliku nelagodu i ne možeš preći preko toga onda prekini odmah. Ni jedno mišljenje ti ne može biti bolje od vlastitog instinkta. Sama znaš što je najbolje za tebe

MichelleObama

MichelleObama

24.03.2021.

Potpuno se slažem s komentarima koje je napisao BigBen. Zašto bi se osoba u cvijetu svoje mladosti toliko napila? Nema se smisla uništavati alkoholom, jer, jednom se napiješ -opet se napiješ. To zaista nije za šalu i boli me briga za one koji misle da pretjerujem, ali svi koji su se par puta napili ili učinili slično, shvatili su da to ne valja i pokušali se odviknuti od toga. Znam nekoliko takvih osoba, a viđala sam i takve priče ljudi na Youtubeu. Autorice, tvoja reakcija i osjećaji su potpuno normalni! Vodi se svojim osjećajima i ako se ne osjećaš sigurno, opet ozbiljno porazgovaraj s njim.
A što se BigBena tiče, ne vidim problem s njegovom gramatikom. Pogreške koje čini u pisanju mogu biti i zatipak tj. tipfeler. Čovjek je načitan i izgleda da vas to smeta.

24.03.2021.

devil pise na srpskom, a u tom jeziku necu se pise iskljucivo zajedno.

HelenV-lover

HelenV-lover

25.03.2021.

Visoka666 znam da, ali ona je ispravila Big Bena koji je iz hrvatske i napisala je da mu je to krivo,a nije mu krivo.

PrincessMars

PrincessMars

25.03.2021.

Hahahahaha nece lik bit nikakav incestuozni silovatelji i mlatit uokolo jer se jednom napio iznad svojih granica. To su gluposti i preseravanje. Ako ti ne paše što lik nekad popije i što mu se možda opet desi, a vjv oće jer (ja osobno) ne znam ni jednu osobu koja je mojih godina (rane 20e) da nije doživjela ovako nešto. Tako da u životu ćeš to vidjet i od nekog drugog. Al ako ti smeta imaš pravo birat ono što tebi paše. Prekini.

PrincessMars

PrincessMars

25.03.2021.

A što se tiče bena i njegove načitanosti. Nije jedini tu koji je načitan, ima ih još, i to boljih. Samo je napisao veliku glupost.

PrincessMars

PrincessMars

25.03.2021.

Al nikome ne smeta što jer načitan, hvala kurcu, neka je. Bolje za njega

25.03.2021.

i devil je iz hrvatske hahaha

27.03.2021.

ivan je luđak!!!

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

35.098
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!