Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Ozbiljno pitanje, gdje danas naci zensku koja je za vezu?

0

02:25 29.11.2021.

Da li se meni to cini ili danas sve vise djevojaka je apaticno, gleda samo materijalno, emocije u muskog su turn off i ne zele vezu?



Evo , gdje naci djevojku koja je hopeless romantic kao ja? jer ju trazim godinama i nemrem naci vise.



Komentari

iamtheo

iamtheo

29.11.2021.

Prijatelju moram da ti ispricam
Jednu pricu sad
Nek ceka grad
Bio sam nesto malo
S jednom plavom
Dok ne vidjeh da svida joj se sve
Sve ali oko mene
Gleda kola gleda sprat
Pita jel to zlatan sat
Gleda gleda i gle cuda
Kaze dragi za tobom sam luda.

Ako imas srece u zivotu onda ce naici neka postena a istina je da sve te "dame"vruce obuceno ti zahtjeva vise od samog sebe recimo brdo para i financiju.Trazi si neku obicnu djevojku tipa hipsterica,sportasica,streberica a takve upoznas u knjiznicama,teretani,parkovi ili cak iza ulga ju sretnes.Meni se svidjela prodavacica u santa domenici pa sam ju pozvo na sok i odmjerila me i osinula pogledom i rekla bjezi pajdo nisi moj rank.Sve ti je danas materijalno prijatelju mada to vecina zena nece potvrditi no sta siromah bogat u srcu a izvana vozi bmx i ima noki 3310 moze ponuditi danasnjim curama?Nista.xDD

I da izbjegavaj date app tipa badoo,jaumo.Tamo ces dobiti gubitak vremena i novaca i niko ne odgovara na poruke ako nisi dakle bogat,poznat,uspjesan i mlad ofc.

Aham

Aham

29.11.2021.

Veze se ne nalaze - veze se stvaraju. Kad netko očajno želi pronaći nekog jer se ne može nositi sa svojom samoćom ili tek toliko da bude u vezi - to obično i bude tako shity i razočaravajuće kao što je tebi očito ispalo s nekim djevojkama.
Nebi rekla da sve (više) djevojke gledaju materijalno ili ne žele vezu već da neće u vezu s nekim tko im se ne sviđa. I to je razumno, za kvalitetnu vezu treba dosta faktora. A neke vole biti same jer su još u takvim fazama, me personally.
Ljubav nije privilegija samo lijepih ili bogatih ljudi. Pogledaj malo oko sebe.
Možda ostavljaš krivi dojam na cure. Da te malo više boli k za takve stvari vjerovatno bi bio interesantniji.

Ing_rid

Ing_rid

29.11.2021.

Pa evo ja ne gledam materijalno
Ima ih takvih vjeruj

MandaFlasarka

MandaFlasarka

29.11.2021.

Ima ih puno više koje ne gledaju na to, slažem se potpuno s ovime što je rekla Aham.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

29.11.2021.

Nemoj toliko osuđivat i generalizirat samo zato što ne možeš 'naći' nikoga. Smiri se i radi na sebi, ne navaljuj i ne forsiraj ništa ako cura očito ne želi. Nije do novca nego jednostavno ona ne želi u većini slučajeva i to je potpuno u redu. Ne bi ni ti sa bilo kojom kojoj se sviđaš ušao u vezu eto tako. Razmišljaj na taj način.

DeckoIzZg

DeckoIzZg

29.11.2021.

svi gledaju materijalno, tko kaze da ne gleda laze. Ako ne gledate izgled i materijalno onda budite s beskucnikom i prosjakom

MandaFlasarka

MandaFlasarka

29.11.2021.

Pa svi gledaju na izgled ali prvenstveno u smislu jel te privlači i fizički. Osobno ne bih odbila dečka radi toga. Npr., ja stvarno volim dečke s dugom kosom ali ne bih odbila nekoga ako mi se kao osoba sviđa, slažemo se oko bitnih stvari i fizički me privlači, a nema dugu kosu. Mislim to su budalaštine.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

29.11.2021.

Zaključak: prestanite generalizirat, pobogu

Belmin

Belmin

29.11.2021.

Aham ne slazem se s tobom. Danas se mnoge vrijednosti ne cijene, brak kao institucija se u sve vise slucajeva ne cijeni a pogotovo veza. Kazem ima i dobrih postenih djevojaka, ali nazalost sve vise je onih koje su materijalisti ili su u dusi k**** . Da bi imao kvalitetnu vezu trebas pronaci i kvalitetnu partnerku sa kojom mozes planirati zajednicku buducnost a aBd ako dodje do toga i brak i djecu. Nazalost takvih je malo danas, cast izuzecima...i ne treba da ga boli k. Normalno da ce da ga zanima sa kime ulazi u vezu, sto bi i svaku razumnu osobu zanimalo. Nece uci sa nekom koja ce ga sutra, ili za mjesec dana prevariti sa nekim ili ga ostaviti samo zato sto taj drugi ima dublji novcanik.

Tvojamama

Tvojamama

29.11.2021.

Instikt mi goviri da je ovo pisao ViseManjeZauvijek. Correct me if i am wrong. Slazem se sa Mandom,ne generalizitajte,to je prvo. Drugo, osvijesti se,mozda radis nesto krivo sto odbija druge oko tebe. Uistinu ima ljudi koji gledaju materijalno,ali ima i nekih koji vole nesto drugo,bilo izgled,osobnost itd. O ukusima se ne raspravlja. Ti meni dajes dojam covjeka koji misli da je samo u drugima problem i ne zeli malo poraditi na sebi. I pliz prestanite sa ovim pickopacenickim pitanjima,cringe su.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

29.11.2021.

Pa naravno da ga zanima s kim će ući u vezu, al čemu onda osuđivanja kad ga neka neće u stilu da ga neće zbog izgleda/materijalnog statusa ili čega već. Glupo je tako razmišljat, a ne možeš znati šta je drugoj osobi u glavi. Najlakše je generalizirat. Slažem se s prethodnim komentarom.

Kvalitetnu vezu ćeš imati kad upoznaš pravu osobu koja ti paše (i kojoj ti pašeš) i zapravo kad se prestaneš toliko zamarat generaliziranjem i traženjem cura za vezu općenito. Bavi se nečim čoeče, nije život samo veza.

Aham

Aham

29.11.2021.

@Belmin, nisam rekla da ga treba bolit k s kim će biti u vezi. Aliiiii o tome valjda vodiš brigu nakon što sretneš potencijalnog partnera a ne dok još ni nemaš nikoga na vidiku.
Da svi gledaju samo materijalno pola hrvatske nebi bilo u vezama. Ja ne znam s kakvim ste vi ljudima okruženi kad znate toliko osoba koje su u vezi radi materijalnih stvari, ja oko sebe vidim samo pun k mladih/starih ljudi, studenata koji sklapaju kraj s krajem.
Slažem se s Mandom, ne treba generalizirati.
Većina mladih se danas upoznaje preko društvenih mreža ili na školi/faksu i samim time nije baš da će u školi ili na instagramu dobiti priliku susrest se s beskućnikom, upoznat ga na dubljoj razini i zaljubiti. Znam puno ljudi kojima to uopće nije faktor i vode normalne veze s normalnim ljudima s kojima nisu radi njihovog novčanika. Netko tko će ići od osobe do osobe samo u svrhu da si zadovolji svoju želju za vezom i bjegom od samoće gotovo sigurno će se razočarati i naletjeti i na par takvih, ako ne i gorih. S tim da nitko ne voli ljude bez svog stava i nekih standarda. Svakom će osoba biti automatski manje privlačna ako dojmom odaje kao da pati od tog da bude u vezi i bespomoćno traži nekog hopeless romatnika iz filma.

Belmin

Belmin

30.11.2021.

Aham Prije nego sto sretnes potencijalnog partnera valjda imas u glavi percepciju kakvog bi zeljela. Ne zelis naprimjer recimo ubicu, glupaka nekog, klosara, nasilnika itd. Sto se tice ostalih stvari donekle se i slazem s tobom, ali trebas shvatiti ako ti recimo nisi materijalista i ako ulazis u vezu jer volis, ima i drugih koji nisu poput tebe i skroz drugaciji imaju pogled na stvari i veze.

Autor

Autor pitanja

30.11.2021.

Prvo zamjenili ste me sa nekime jer nigdje nema generalizacije, niti sam pisao o novcima (to je drugi lik hahha), a ako se preko teksta dalo primjetiti kao da sam generalizirao ili mislio na novac onda lets blame it na moje slabo izrazavanje preko teksta jer naprotiv vjerujem u individualnost i vecinom sam psihijatar drugima...

A sada da prodemo na ovo drugo, znaci ja bas zato i pitam gdje su te zenske jer u mom okruzenju nemrem naci slicne ni priblizno , samo drukcije mindsetove.

Imam pare i briga me za to (al nemam auto jer se rade bavim kriptovalutama i dionicama - GME to the moon!), i mislim da imam dosta vrijednosti karakternih te se samim time jos vise pitam , da li to cure samo plasi ili misle da sam fake a.k.a fuckboy pa mi ne vjeruju i eto da mi je znati instagram takvih zenskih koje su za vezu i koje cijene spiritualnost vise od materialnosti da im se javim da ne trosim vrijeme na tinderu i badoo xd.

I btw, ne trazim pussy ni sex, tako da nisam ni placipicka niti mi to fali, vec nekog kog mogu voljet i ona mene, te na svakog gledam kao neciji dijete , kcer ili sina te se odnosim prema svakome kako bi volio da se netko prema mojoj kcerci ili sinu. Moj problem je sto mozda imam dosta drukciji mindset kao netko tko je jos mlad , a razmislja kao starac i ima nevin pogled na svijet kao dijete.

Tako da NIJE da se zelim praviti pametan, niti da mislim da sam iznad svih ili da je problem u drugima, neka svatko zivi kako zeli, a mene strah da ostanem sam okruzen ljudima koji mi ne pasu po mindsetu. Meni imati curu ne znaci imati sex niti pehar, imao sam 2 veze i shvatio sam da mene veza ispunjuje i da je to ono sto me motivira. Nazalost smo se razisli radi udaljenosti i godina i vise nemrem naci tako rijetke cure koje mi pasu.

Tako da hvala svima koji me vrijedaju i govore da sam ocajan, shvacam vas da gledate iz drugoga kuta i ne ljutim se, takoder znam da postoje svakavi ljudi sa tonom percepcija, ali se pitam gdje su ljudi kao ja? to je sve...

I da mislim ono klosar sam po stilu oblacenja, treniram, bildam, imam dobar posao, volontiram i pokusavam drugima pomoci, nekada dodem na ovaj portal da pomognem mladima, ili da trolam jer sam u depresiji , ali nikad trolanje da povrijedim nekoga, uvijek onako da nasmijem.

Tako da nadam se da sada shvatite da ne trebate odmah vi mene percipirati kao ocajnika vec nekog tko zna da postoji njegov soulmate , ali ga ne moze naci.

thx all

Autor

Autor pitanja

30.11.2021.

oke skuzio sam da sam pitanje napisao malo ovako napadno i ispada generalizirajuce, jebiga hahaha, ali ovo sada iznad sto sam napisao je zapravo prava motivacija zas sam postavio pitanje

Autor

Autor pitanja

30.11.2021.

A mozda je problem kad si demisexual/asexual puno ljudi ne shvaca zas takvi zele naci slicnog jer je to rijetko af

Tina

Tina

30.11.2021.

Ne cini ti se. Materijalno se danas vise cijeni. Ipak ima izuzetaka. Takve cure ces naci u knjiznici ili parku (prije nego u night clubu).

Hehehe05

Hehehe05

30.11.2021.

Autore ak si iz Zagreba javi se , nisam zainteresirana za vezu s BILO KIM ali vec neko vrijeme trazim prijatelje u Zg jer mi je dosadno pa ako nista mogu ti bit frendica i psiholog

30.11.2021.

nista ljubav, samo KORIST !

30.11.2021.

i da, uz tzv. starac i more, know-it-all-better-than-you-1920s-Cuba-Love-couple vajb neces naci nikog!

Autor

Autor pitanja

01.12.2021.

pa eto javi se djevojko , ali ako nisi za vezu onda nema smisla hhaha

Frastild

Frastild

03.12.2021.

Ja ne znam gdje vi nalazite te cure kojima je jedino bitno materijalno i ne vole emocije. Ja takve cure ne znam, znam da ih ima ali su rijetkost. Za sebe bih rekla da sam isto hopeless romantic ali da mi dodje neki decko s ovom pricom pa pobjegla bih, mozda si imao takva iskustva. Nitko normalan ne zeli biti u vezi s osobom kojoj je centar svijeta i koja ocajno trazi vezu. Take it slow, naci ce se netko, a ako ne sta sad. Forsiranjem nista neces dobit, samo plasis djevojke koje su mozda bas takve kakve zelis. Ima puno vise stvari od veze, stabilnih stvari, za razliku od veze. Vezu jedan dan imas, drugi nemas koliko god se super stvari cinile, nikad nije sigurno. To je teska realnost za nas hopeless romanticare ali jednostavno je tako. To je predivno ako se nadje, normalno je prizeljkivat to ali do neke normalne razine. Vec trazenje partnera na sve moguce nacine je previse.

edgyb8tch

edgyb8tch

06.12.2021.

Da upravo to Frastild. Znam mnogo cura koje su baš svakakve, ali nijedna nije gold digger. Autore, zvučiš kao da si jedini koji želi vezu. I ne govorim da si očajan ni ništa, mislim da si skroz normalan, ali očito te ovo dosta muči ako si došao na teen pisati o tome haha. Dakle previše se zamaraš ovime. Ja ću sad reći odvažno da svatko s ovakvim problemima kao autor (i ja sam bila jedna od njih) ima dijagnozu da previše RAZMIŠLJA i overthinka sve. Postoje svakakvi ljudi i uvijek će postojati. Prije 50 godina nije bilo ništa drukčije, samo je to doba romantizirano. Još davnije, brak je bio ugovor koji je služio da bi se imućne obitelji spojile. Ova vremena su (generalno, a ne u svim aspektima narvno) daleko bolja i svi su slobodniji s odnosima, fala bogu. Moja poenta je da je krivo generalizirati na "sve cure sada..." i "svi dečki danas..." i "brak više nije poštovan..." (na ovo zadnje sam se morala nasmijat; ja cijelo vrijeme kolutam očima kad ljudi spominju brak, meni to ništa ne znači a imam dojam da se svi žele vjenčati oko mene i da su svi ludi oko toga. Dokaz da ja gledam sve iz druge perspektive, a ti iz druge, a istina je tu negdje u sredini!!). Moj savjet je da prestaneš kritizirati i razmišljati negativno o ovome svemu, već se malo opusti. Easier said than done, znam.

edgyb8tch

edgyb8tch

06.12.2021.

Ups e tek sad kužim da je ovo za brak napisao neko drugi a ne autor. Sorryyy :) Al moj "savjet" još uvijek stoji

edgyb8tch

edgyb8tch

06.12.2021.

Da upravo to Frastild. Znam mnogo cura koje su baš svakakve, ali nijedna nije gold digger. Autore, zvučiš kao da si jedini koji želi vezu. I ne govorim da si očajan ni ništa, mislim da si skroz normalan, ali očito te ovo dosta muči ako si došao na teen pisati o tome haha. Dakle previše se zamaraš ovime. Ja ću sad reći odvažno da svatko s ovakvim problemima kao autor (i ja sam bila jedna od njih) ima dijagnozu da previše RAZMIŠLJA i overthinka sve. Postoje svakakvi ljudi i uvijek će postojati. Prije 50 godina nije bilo ništa drukčije, samo je to doba romantizirano. Još davnije, brak je bio ugovor koji je služio da bi se imućne obitelji spojile. Ova vremena su (generalno, a ne u svim aspektima narvno) daleko bolja i svi su slobodniji s odnosima, fala bogu. Moja poenta je da je krivo generalizirati na "sve cure sada..." i "svi dečki danas..." i "brak više nije poštovan..." (na ovo zadnje sam se morala nasmijat; ja cijelo vrijeme kolutam očima kad ljudi spominju brak, meni to ništa ne znači a imam dojam da se svi žele vjenčati oko mene i da su svi ludi oko toga. Dokaz da ja gledam sve iz druge perspektive, a ti iz druge, a istina je tu negdje u sredini!!). Moj savjet je da prestaneš kritizirati i razmišljati negativno o ovome svemu, već se malo opusti. Easier said than done, znam.

Autor

Autor pitanja

08.12.2021.

Ni meni brak nista ne znaci, vi mene doslovno brkate ovdje sa drugim likovima, uopce nisam ni spomenuo novac lmfao , gdje ste vi osli, bolje procitajte moje komentare jer pricate isto sto i ja lol

brook123

brook123

22.12.2021.

Ja sam npr. takva da ne gledam jel decko ima novaca ili ne. Uvijek sam bjezala od bogatijih likova da ne ispadnem sponzorusa jer zivim u takvoj sredini.. Lik ne mora bit ni isklesan ko Apolon da bi mi se svidio, bitno mi je da kliknemo, da imamo dobru vibru.
Veza se gradi, a ne nalazi. Ako s nekim kliknes, moras to znat i izgradit, kljucan faktor je razgovor. Oko sebe znam puno cura, ali i likova koji daju cijelog sebe u vezu, a s druge strane ima ljudi koje boli briga. Veza ce ti doci sama :)

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

36.498
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!