Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Moja mama i tata me tjeraju da idem u crkvu iako ja to ne želim

0

01:30 21.04.2021.

Ćao🙂 Pišem ovo ovdje jer me mama i tata tjeraju da idem u crkvu svaku nedelju ali ja to ne želim jer mi se neda dizati tako rano ja bi volila spavati i uvijek mi se problem diči ujutro jer me tjeraju da idem i na zornice i onda jer moram skupljati žigiče u knjižicu koju nam je svećenik dao. Ne želim se dizati tako rano i moram nositi masku a jedva ju nosim u školi jer nemogu pravilno ni disati zbog nje. Ja samo ne želim ići u crkvu jer mi se neda ali oni se onda deru na mene i onda budem u kazni zbog toga što se raspravljam s njima



Komentari

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

Pa ne moras ic ako ne zelis,wtf kazna sto se raspravljas s njim zbog crkve

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Misa ima i u 10 ili 11 možeš tad ići ne razumijem što te dižu baš tako rano..Bože nekih ljudi točno su okrutni kad im spomeneš Crkvu posebno poput ove gore najradje bi zapalili da vas se pita, ali vas se ne pita fala Bogu..a i takodjer se ponašaju kao da su svi isti..roditelji imaju potpuno pravo pljujte me i gazite koliko hoćete!

21.04.2021.

@IVAN12345. Roditelji nemaju pravo u ovoj situaciji. Znaš zašto?
Zato sto je prisila na bilo šta u ovom slučaju odlazak u crkvu protiv autorove volje i još kažnjavanje zbog neodlaska kršenje ljudskih prava na izbor.
Koliko ja znam Bog nam je svima dao slobodnu volju i izbor tako da se prisilom druge osobe na nešta i na vjeru također krši i Božja riječ.

Dalje autorice ili autore ,razgovaraj s njima i reci im da se ne želiš tako rano ustajat. Ako ne želiš uopće ic u crkvu objasni im to i reci da jednostavno ne želiš i oni te relano nemaju pravo m
na to tjerat. A možda se i dogovorite nekako. Cini mi se da je tvojima bas stalo da vjere, možeš otic i na večernju misu nekad ono cisto njima za dušu jahahhahahahahah.

papricica105

papricica105

21.04.2021.

Imala sam isti slucaj,tjerali su me neko vrijeme i kako je to sve bilo proslo,ja sam jednostavno prestala ic.Imas druge termine za misu pa idi na druge,vjerovatno ti to ne govore bezveze,poslusaj ih,poslije ce ti biti drago sto si tako postupila

Aham

Aham

21.04.2021.

Zamoli ih da ideš na misu u kasnijim satima, osim toga ne znam što im znači da ideš ako ni ne želiš biti svojevoljno i iskreno tamo.

miriskise

miriskise

21.04.2021.

Hahahha sorry ali meni je smijesno da je nekom najveći problem sto se mora ustati rano ?? Uostalom,ima i misa u kasnijim satima,a ako ne zelis nikako onda je jedino rješenje da razgovaras s roditeljima:)

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Šta ćeš kad se budeš morala dizat za posao u 6 xd

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

Ivane moji su prosle godine isli na vjencanje u crkvu,a ja sam ih cekala ispred i sta sad?

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

A šta je tebi onaj gore skrivio?

Hehehe05

Hehehe05

21.04.2021.

Ajme ivane naporan si vise ne dijele svi uvjerenja s tobom shvati da nas ateiste boli kurac za boga i nemoj pilat više, ingrid nit je rekla nešto ružno nit ti je uvrijedila vjeru samo je napisala da ne mora cura ići. ako neće. Zbog ovakvih kao ti koji sile svoju ideologiju na druge ljudi i ne žele ić u crkvu, jer ste jebeno naporni i nema di se nećete umješat. Jebote više jel moš shvatiti da neko ne vjeruje u boga i da ga boli k za tvoje imaginarne prijatelje.

Autorice roditelji su ti takvi kakvi jesu, probaj se dogovorit da ides u nekim drugim terminima. Ako ne upali, strpi se dok se ne odseliš pa ćeš imat svoju slobodu.

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

21.04.2021.

Probajte se dogovoriti i naći kompromis, tipa da ideš svaku drugu nedelju u Crkvu. Vljd ti nije teško dva puta mesečno ustati ranije i otić na misu?

PrincessMars

PrincessMars

21.04.2021.

ivan najdosadniji i najnapadniji lik na teenu, uz njega bi i musliman postao ateist koliko odbojno lik prezentira vjeru

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

21.04.2021.

Pretpostavljam da imas manje od 14 godina i zbog toga ne podnosis roditelje i njihove odluke te da nemas izgrađen stav o crkvi i vjeri pa ti smeta samo to rano ustajanje. Misu imas i u kasnijim terminima, dogovori se s njima da odes na vecernju ili u 10, 11 ili kad je vec da druga misa. Ali vjeruj mi, kad roditelji kazu da ces raditi nesto dok si pod njihovim krovom, najcesce imaju dobar razlog i na kraju se to pokaze dobrim. Nije dobro sto te kaznjavaju i smatram da svatko ima pravo na svoj izbor, ali roditelji su s razlogom tu da budu odgovorni i odlucuju za svoju djecu dok jos nisu sposobna sama razmisljati i imati svoje stavove i djeca s razlogom do punoljetnosti odgovaraju roditeljima. Kasnije, kad budes punoljetna, imat ces vjerojatno svoj stav i tada ces moci odlucivati sama za sebe.

Uglavnom, ako ti je najveci problem ustajanje, imas misu i u kasnijim terminima.

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

PrincesMars takodjer si mi odbojna jako 😁😘

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

PrincesMars takodjer si mi odbojna jako 😁😘

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Meni je smijesno kako se pojedincima ta gradjevina gadi, primjer ni na vjencanja ne ide vec stoji ispred crkve..ono jbt kao da je Crkva ukleta nedaj Boze vama vjerojatno jest..ali aj pozz

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

FieldsOfGold nije nista rekla lose ali svejedno joj heheh05 spucala minus🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hehehe05

Hehehe05

21.04.2021.

Ivane vrati se u psihijatriju vidiš da si i dalje retardiran

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Duso okej sam ja i solidno govoris meni za ingrid da nije nis lose rekla tako ja tebi kazem i za komentar FielfdOfGold previse si dopustaju pojedinci..ona dok si pod mojim krovom vrijedi itekako znam da se jezis od te recenice..😁😘

Hehehe05

Hehehe05

21.04.2021.

Hahahaah odi se lječit

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Da mi koji vjerujemo, mi koji postujemo roditelje ne proturjecimo im moramo se lijecit, pa da, bolje pustit dijete da radi sta hoce pa nek se drogira, pije, puši..

Aurora

Aurora

21.04.2021.

Sta znaci sto nema volje da se dize rano ujutro ce postat narkoman,pit ce i pusit hahahahshshs.Ili sto niie vjernik ce takva postat ahhaha.Ja znam bolje ateiste koji su okej ljudi i uopce nisu neki uzasni ljudi samo jer nisu vjernici.Zbog "vjernika" kao sto si ti koji ovako vrijeda i napada ljude koji ne dijele isto misljenje sa tobom i namece svoju vjeru nekome drugima postaje odbojna vjera i sve sto dolazi sa tim.Ja nisam ateist ali nikada bas nikada ne bi si dala za pravo nekome nametati vjeru svoju niti osudivati nekog ko ne vjeruje.Sta je tebi,ovdje tebe nitko nije prvi ni napadao niti tvoju vjeru.Nije tvoje misljenje nikom bitno,nikoga ne spustis svojim komentarima niti ce netko tebe shvatit ozbiljnog.Postani malo realniji,gledaj izvan svog okvira i budi vise open minded pa ces shvatiti da nisi u pravu.Btw previse vrijedas i govoris ruzne rijeci za jednog vjernika.

Aurora

Aurora

21.04.2021.

I roditelji isto nemaju pravo na nesto tjerat dijete,i to sto ona ne zeli poslusat svoje roditelje sto se ovog tice nije nista lose.Da je nesto drugo u pitanju,da je cura nes lose uradila i ne postuje ih na taj nacin onda okej,ali ovo jednostavno roditelji ne smiju sebi dopustiti da tjeraju dijete da radi nesto sta ne zeli

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Nisam to rekao, dao sam samo primjer da treba da budemo zahvalni da imamo roditelje koji brinu o nama a ne da ih boli ona stvar hoce li dijete postat, narkoman, ovisnik, pusac, alkoholicar zato roditelji i govore dok si pod mojim krovom jer danas mladi kao sto sam rekao puno sebi dopustaju i s pravom imaju da kazu svom dijetetu il postuj pravila ove kuće ili seli, isto tako maloljetnik mora bit podlozan sta roditelj kaze mora bit tako ili te strpa u kaznu..sve rade za nase dobro budite sretni sto ih imate, neki ih nemaju..druga stvar istina ima i boljih ateista al kad mi neko dodje i kaze da samo ceka ispred crkve kad je svadba ili opcenito neko krstenje..kao da je unutra sugavo tak se neki ponasaju.

Aurora

Aurora

21.04.2021.

Ivane zamisli da postoji neka ateisticka ustanova,u kojoj se nalazi i govori sve ono suprotno od tvoje vjere i uvjerenja,jel bi usao u nju ili cekao ispred?

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

Hehehe05👍
Ivane pa sta cu ulazit u crkvu kad ne vjerujem u to nista,boli me kurac,dok su oni bili na vjencanju ja sam pila kavu u kaficu ispred crkve i niko mi nije nist prigovorio

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

I tu uopce nije tema da autorica ne vjeruje u boga

Dreser

Dreser

21.04.2021.

Devojcice,reci ti svojima da ti nisi oni i da ako ne zelis u crkvu iz ovog ili onog to je duboko tvoja LICNA stvar.Vera,seksualno opredeljenje,itd su DUBOK ZADIRANJE U PRIVATNOST.Zazumi svoj stav

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

21.04.2021.

Ja ne zelim nikoga hejtati, ali Ivane zaista, izjasnjavas se kao vjernik, a posve suprotno djelujes. Daj budi dosljedan i nemoj se pozivati na vjeru ako ju djelima ne potvrđujes.

Cruela_de_vil

Cruela_de_vil

21.04.2021.

Lijepo ti probaj popričati s roditeljima, pristojno, objasni im svoje stavove, a ako ne upali, možda da popričaš s nekom osobom u koju imaš povjerenje? Vjera je subjekitvan, osobni aspekt i kao takav treba ostati.
Nadalje, ovo da te roditelji nimaju pravo tjerat na nešto samo zato što su ti roditelji se nikako ne slažem.
A da je tjeraju da bude u nekoj sekti onda ne bi bilo OK? Ljudi koji vam je vrag, to što joj je roditelj ne znači da može odlučivati o njenim stavovima, bila ona ateist, vegetarijanka ili nešto treće.
Mislim da djecu ne treba siliti, pogotovo kad je u pitanju religioznost ili duhovnost, potrebno je imati dobru komunikaciju, dijete onda može to raditit iz poštovanja ono što žele njegovi roditelji ,ako nema prisile.

Mooncake

Mooncake

21.04.2021.

Msm da je glupo ici u Crkvu ako to osoba ne želi,sa standardnim izgovorima da to ne može naškoditi,da se treba osjetiti dijelom zajednice itd.U ovom slučaju situacija je takva da je dijete vjernik (pretpostavljam), ali ne želi ići u Crkvu i da se to dožilvava klasičnim:Još si mlad-a.Ako već vjeruješ u Boga,možeš ići u Crkvu itd.
Pogotovo njeni se vjerovatno grizu, što im je dijete na sredini puta,a većina tih vjernika smatra potrebnijim da se redovno ide na liturgije,da se moli Bogu,da se posti,da se daje prilog u Crkvu nego li da se duhovno napreduje,shvaća Boga na jedan svojestven način,da se razmišlja o njemu itd.
Msm,da je situacija jasna.Tinejdžer je osoba sa prilično izgrađenim stavovima,još si zelena ali nisi beba. Ne znam koliko godina imaš niti mogu zaključiti to iz tvog posta. Tvoja odluka, kaži im jednostavno. Povedite raspravu o tim razlozima,zašto ne želiš ići u Crkvu.
Ako već vjeruješ u Boga na klasičan religijski način (Isus,Bog sa osobinama čovjeka,Biblija itd) onda ne bi trebala niti izbjegavati Crkvu,msm nema razloga.Ako te peče princip popova,korumpiranosti,istorijskog licemjerstva Crkve u redu. Ali opet to je sve sporedno, jer je Crkva samo građevina u kojoj po hrišćanstvu ispunjavaš svoje dužnosti prema Bogu.
Naravno ako ti je lakše,možeš ti molitve izvoditi i sama.Ali opet u Crkvi je to sve tradicionalnije,društvenije i realnije.

Sa druge strane,ako imaš neku posebnu viziju svoga Boga (deizam),onda je logični i da ne ideš u Crkvu, bar ne iz religijskih razloga, a iz tradicionalnih možda.


PS:Za ove što govore da su roditelji upravu pa i nisu. Ne bi da ulazim u psihološke rasprave,ali dijete mora da uči na svojim greškama i da svoje mišljenje ima.
Tjeranje inata dijeteu,pogotovo u ovim godinama,može imati samo kontraefekat

Mooncake

Mooncake

21.04.2021.

Naravno da roditelj nema šta odobravati vandalizam u bilo kojem obliku, i tu naravno da treba stegnuti i disciplinirati.

Ali, prakticiranje vjere je osobna stvar. Traženje u duhovnosti je osoban put. Ne možemo ga prolaziti ako netko treći želi vršiti utjecaj u smislu da nam ne da slobodu ekspresije. To onda može biti samo loše, da ne kažem pogubno, na naš duhovni napredak.

Što naravno ne znači da majka treba popustiti sve kočnice, i mozak na pašu, a djeca neka rade što hoće. Treba se naći neka zlatna sredina.

Darcy05

Darcy05

21.04.2021.

Ovako, bez obzira što si i financijski i društveno ovisna o svojim roditeljima također si i individua, ne možeš (i ne moraš) izbrisati niti isključiti svoje mišljenje, kakvo god bilo. Teški je absurd da si ti dužna pratiti uvjerenja svojih roditelja samo zato što te oni trenutno financiraju. Po toj logici oni bi tebe imali pravo tjerati na bilo što; da kradeš po dućanima ili se klanjaš jednorozima samo zato što oni to rade. Tvoja (ne)vjera je tvoj izbor i to ti nitko ne može oduzet. Ni mama, tata, baba, susjed, pas...
Ako je problem samo i isključivo u dizanju ujutro onda im možeš to objasniti i zamoliti ih da u crkvu idete u neku drugu uru. Ako je problem puno dublji, ako se ne osjećaš dobro u crkvi ili ne dijeliš jednaku strast prema tim obredima kao tvoji roditelji: onda imaš pravo i ne ići u crkvu, koliko god njima to bilo suludo.
Pošto mi djeluje da im mišljenje nećeš promijeniti možeš ga samo pokušati ublažiti, pomiriti se s tim ili tjerat inat do kraja.
Nez koliko godina imaš ali s pretpostavkom da ćeš u skorije vrijeme, za koju godinu biti punoljetna predlažem ti da odabreš faks u drugom gradu ili se zaposliš i nađeš cimera. Jebiga, na kraju se doista sve svodi na to da nemaš puno izbora, zapela si sa takvim roditeljima i sad izvuci najbolje što možeš iz toga.

Aurora

Aurora

21.04.2021.

Zasto mi Ivan ne odgovori na pitanje!

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Ajmo sa strane bolesti koliko se samo ljudi preobratilo i poslo za Bogom i vjerom jer smatrao je da jedino molitva moze pomoci..znam neke sto su bili ateisti razbolili su se, tumor i druge bolesti preobratili su se odjednom, misle da im je jedina pomoc onaj gore i molitva, dakle ok ateist si ali kako znas da te to ne zanima ni odlazak u Crkvu ako nisi ni probala nista od tog pa ni vjerovat, ocito vam se mora dogodit nesto da pokusate shvatit vjeru a i neke stvari..Ima svacega u Crkvenim redovima ne kazem zato i jest netko nevjernik ali budite sigurni da nije svatko isti.

Darcy05

Darcy05

21.04.2021.

Ko kaže da nismo? Nalazimo se u sekularnoj državi koja je (budimo realni) i dalje većinom u dogovoru s Katoličkom crkvom te religiju koja (sama po sebi ulazi u sve pore života) u Hrvatskoj, ne možeš izbjeći. Većina ateista zna bibliju i religiju više od 'vjernika' poput tebe. Ne kažem da nema ok ljudi koji su vjernici, ima puno, neki od mojih najboljih prijatelja su vjernici pa nam to nikad nije utjecalo na prijateljstvo. Ali ljudi poput tebe tjeraju ljude dalje od toga. Pristupaš ateistima kao budalama koje su nesposobne razmišljati i naći valjanje razloge zašto ne vjeruju u nešto u što ti vjeruješ. Brate mili, svatko iole obrazovan zna što je religija i kako koja funkcionira. Osobno sam pročitala Bibliju više puta i svjesna sam svega što u njoj piše. Pa evo i dalje sam ateist, ako ne i još čvršći nego prije čitanja. Zašto ti nebi malo zavirio u znanost, evoluciju te ostale informacije koje pretežito ateisti istražuju. Možda bi se i ti predomislio. Ali stvar je u tome da ne moraš, možda i jesi ali se nisi pronašao u tom. I to je okej,svakom nešto svoje. Ali ti redovno prostačiš, napadaš i trpaš vjeru i dvoje stavove o istoj na gotovo svakom pitanju na kojem dobiješ priliku. Nisu ljudi budale i znaju što je kršćanstvo, islam itd. Samo neki i dalje ne vjeruju.
Napadan si i svojim pričama stvaraš samo kontraefekt.

Darcy05

Darcy05

21.04.2021.

Ti ivane, kao netko sa jako slabim i gotovo nikakvim argumentima jako loše predstavljaš svoja uvjerenja te time definitivno možeš utjecati konta od onoga što ti zapravo misliš da radiš. Ustvari svojim prostačenjem, forsiranjem i napadanjem radiš puno više kvariš ljudima pogled na vjernike i vjeru od bilo kojeg ateista.

Dreser

Dreser

21.04.2021.

kao i vecina vernia ti Ivane samo smaras,nekim svojim "faktima" za koje nemas nikakvu podlogu,kao i vecina vernika,a uz to si i jako iskomleksiran.

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Ja nisam iskompleksiran nego branim svoje, ne pada mi napamet nikad postat ateist, Bibliju sam pročitao od A do Ž i opet vjerujem u Boga i vjerovat ću dok sam živ, ti ateist budi ateist i bok, priča gotova, laku noć.

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Ne daješ ih ni ti, da te sad pitam zašto za tebe Bog ne postoji i zašto moraš nešto vidjeti da bi znala da bi opće postojalo baš me zanima bi li mi znala dati odgovor, i da tvoj odgovor "ne bi ti to sigurno razumio" ne uvažavam.. jer to nijne potpun odgovor.

Darcy05

Darcy05

21.04.2021.

Zar je tebi stvarno nepojmljiv život bez vjerovanja u nešto nedokazivo? Zamisli da postoji u svijetu neki mali kult koji vjeruje da je smisao njihovog i samo njihovog života sa svojim konstantnim pjevušenjem doslovno održavaju cijeli svemir na životu. Bez njih, svemir bi prestao postojati. Dok se dio ljudi iz kulta privremeno odmara od pjevušenja, promatraju ljude oko sebe i sa čuđenjem si postavljaju pitanje kako netko uopće može živjeti kada zna da njegov život nema nikakvu svrhu? U njihovom svijetu uistinu jedino njihovi životi imaju ikakav smisao.
Pitanje za tebe... je li postojanje takvog 'ludog' kulta na ikakav način umanjilo svrhu tvog postojanja, onako kako ju ti vidiš? Samo zato što su si oni umislili da su puno važniji za kompletan svemir nego što stvarno jesu, čini li to tvoj život učinilo bezvrijednim? Samo zato što ti imaš nevidljivog prijatelja koji ti šapuće u uho i obećaje neba i doline, ne znači da možeš s ikakvim stvarnim autoritetom nama bezbožnicima govoriti o smislu života.
Ne vjerujem zato što se ne pronalazim u tome, ne zvuči mi realno da neko svemoguće biće zaboli kifla za mene i hoću li se ja njemu klanja. Ne vjerujem jer nemam potrebu, sretna sam i ispunjena osoba koja nema potrebe tražiti objašnjenja na neobjašnjivo i na svako 'zašto' uplitati neku nevidljivu silu. Zato što u religijskim redovima ima pun kufer nepoštovanja, kontroverzije i lopovluka a kao takvi si daju za pravo određivati što je moralno što ne. Zato što je sam prikaz religijskog boga dokaz da ga je čovijek stvorio. Sve od osobina do same "njegove" potrebe da ga se velića.
Mogla bi ti još sto pedeset stvari nabrojati ali ne ivane nećeš shvatiti.

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

A tko nam je dao vodu, zrak koji udišemo, zemlju da je obrađujemo sigurno samo od sebe to došlo nije.

Aurora

Aurora

21.04.2021.

Ti opet meni nisi odgovorio na pitanje gore sta sam te pitala

Darcy05

Darcy05

21.04.2021.

To što ne znamo tko je ne mora značiti da je bog. Ponajviše religijski bog.
Ljudi prije nisu znali ni od kud munje dolaze, mislili su da se božanstva ljute kada vide munju, danas pak znamo kako i zašto dolazi do munje. Glupo je dopuštati statistički beznačajnoj vjerojatnosti da se ušulja u naša promišljanja jer to vodi u solipsizam.
Jednako kao što nitko nije vjernik po pitanju zeusa ili rozog slona koji slusa francuske sansone i jede bogove za užinu tako nitko nema razloga biti vjernik po pitanju bilo kojeg boga ako to ne želi.

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

Moja mama koja nije ateist ne vjeruje da je bog sve stvorio
I dosta sad
Autorica nije rekla da je ateist i .

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

I zato jer ima pun kufer nepoštovanja ne vjeruješ..zašto ne gledaš sa pozitivne strane nešto, nisu svi isti ima i poštenih ali nažalost u manjini, ne možeš samo zbog te većine gledati sve negativno ili ustvari i možeš..nebitno okej ajde uredu..niste svi isti treba poštovat svakoga..sve uredu nećemo se svadjati..ti nemoj vjerovat ja hoću i tjt..lkn

brunette97

brunette97

21.04.2021.

čim sam vidjela naslov pomislila sam da je svako ovakvo pitanje trol, jer potiče samo to da se ljudi raspravljaju oko vjere i crkve, što nema potrebe. Idi ako ti se ide, ako ti se ne ide znaš im reć.

Ing_rid

Ing_rid

21.04.2021.

Onaj ko ne vjeruje ne vjeruje i tocka,isto vrijedi za vjernike!
Kuzite vi da cete tu nabit 1000 komentara ? Ne vrijedi se meni svađat oko tog s vama koji ste vjernici jer ce te vi tupit jedno,ja drugo ,isto ko sto sam se nekidan zakacila s bratom..
Ja meso ne jedem ima 10 godina,prestala sam ga jest jer mi je zao zivotinja,dok moj brat tupi da ga svinja napadne u sumi da bi ju ubio braneci se i reko je kao meni zao jest meso a kokosi bi pojele mrtvog covjeka,dok ja ne gledam na to tako!
Isto ko sto bog za mene ne postoji iz xxx razloga tako za vas postoji i oko toga da li bog postoji ili ne ,ne vrijedi se raspravljat ateist-vjernik

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

21.04.2021.

Aj molim vas. Nije tema dokazivanje vjere, nego cura kojoj se ne da ic u crkvu. Ako nekoga zanimaju argumenti za vjeru, postavite to pitanje ovdje ili u sobici, a mozete i u chatu. Tj. mozemo, jer bih i ja bila zainteresirana za tu temu. Tak da nemojte spamat ovdje s tim.

IVAN12345

IVAN12345

21.04.2021.

Aurora da probao bi ić, ali to ne znači da ću mijenjati svoj stav prema vjeri i prema Bogu, samo da vidim što se govori sa stava ateista o svemu, ja svoje mišljenje kao što sam rekao imam.

xXxyzxXx

xXxyzxXx

21.04.2021.

Naporni ste svi sta se svadate ovaj ivan naporni niko ga nis nije pitao, a obratio se ingrid koja mu nije nis ruzno rekla...

Nazivas curu ova gore kao da nema ime, vidim da po drugim pitanjima Nazivas druge kurvo, glupaco, kucko govoris da ga popuse.... Psovanje i vrijedanje je grijeh tako da to bi trebao znati i izbjegavati i ISPOVIJEDIT SE

I dosada si vise, ajde radi nesto korisno a ne vrijedat svakog ko ne vjeruje u Boga...pa njima na dusu pusti ih, doslovno zlostavljas sve vamo u komentirama....

Marin336

Marin336

22.04.2021.

Koliko vidim tebi nije problem misa nego rano ustajanje.A vidi,ustajes se i u skolu,ustajati ces se za posao.Ako ti se bas spava,ne znam, nagovori roditelje da ides na vecernje mise.

BigBen

BigBen

23.04.2021.

VAMA SVIMA U ŽIVOTU FALI JAKO PUNO SEKSA! ILI, U NAJMANJU RUKU, MASTURBACIJE!

Maalik

Maalik

23.04.2021.

Mene su tjerali u 8.mj kada sam trebala za krizmu. I svaku nedjelju sam isla u "crkvu", zapravo sam provodila kod frendice za vrijeme mise

smilenowcrylater_

smilenowcrylater_

23.04.2021.

ako ne želiš ić - nemoj. ne trebaju ti u životu vjera i bog. ti si Bog za sebe. fuck that shitt

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.654
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!