Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Loš učenik, fakultet, ovo ono

0

16:11 26.02.2021.

Lijep pozdrav svima. Drugi sam razred srednje i stvaaarno zelim ici na faks, ali sam los ucenik, bio i ostao. Nemam motivacije (jace je od mene) da zagrijem stolicu i da nadoknadim ono sto mi fali iz osnovne (imam puno toga za nadoknaditi), jeste li bili u slicnoj situaciji i kako ste se izvukli? Sto vas je trgnulo? Seniori help? Gdje vi pronalazite motivaciju?rnrnUnaprijed zahvaljujem👋 ❤️



Komentari

26.02.2021.

hahhahaha ja nisam ucio, slusao bi na satu, dobivao 3,4,5 , prolazio matematicku gimnaziju sve razrede oko 3.75, proso maturu sve A razina i upao na sve fakseve, cak fer, pmf i to, ali sam budala bio i odlucio rade markirat faks xd

Ivicaimarica

Ivicaimarica

26.02.2021.

Pa ako stvarno zelis ici na faks, primarna motivacija ti mora biti ucenje. Angaziraj se vise na nastavi, pisi zadace, uci s nekim prijateljem ili prijateljicom koji su motiviraniji i koji ti mogu pomoci. Moglo bi ti pomoci to da ti netko pomaze i "tjera" te i radi s tobom, tako ja s bratom, ali on je stvarno lijen. A i trebalo bi ti biti lakse prilagoditi se ucenju ako imas neki cilj tj upisivanje zeljenog faksa.

26.02.2021.

A kako uciti, ja sam ucio ono kada mi se ucilo, ako mi se nije ucilo slusanje na satu bi mi donjelo 2 minimalno, moras se snaci, kada imas usmeni i tako to, probaj kao politicari ici na dugo i siroko i nista ne kazes, ima privid da puno znas a nista ne znas i izvuces 4 ili 3

Imaginary

Imaginary

26.02.2021.

Kreni učit od sad,to ti je jedino što moraš da bi ostvario svoj cilj.Znam da ne voliš učit,ne voli relano skoro nitko ali jednostavno istrpi to vrijeme za učenje i imat ćeš rezultate.Bolje se sada malo napatit sa učenjem nego da žališ kasnije što faks nisi mogao upisat.I matura ti igra veliku ulogu tako da, samo uči i to što prije.Btw motivacija ti doslovno može biti faks koji jako želiš.Misli o tome i lakše će ti biti natjerati se na učenje

vindfaker

vindfaker

26.02.2021.

@MissFortune "kada imas usmeni i tako to, probaj kao politicari ici na dugo i siroko"

ja sam bukvalno na taj način komplet srednju završio, samo se javljao na usmene i tako reći "šupljirao", od jedne rečenice 10 sastavim, povežem nešto iz života i počnem o tom pričat na široko, prof samo kaže možeš na mjesto dobio si to i to... pismene sam izbjegavao sve što sam mogao (osim modularnih, koje moram)... još jedan način nakupljanja ocjena su i prezentacije, valjda sam se na to javljao, opet političarska priča i stav hahahah

Ing_rid

Ing_rid

26.02.2021.

Iskreno ni ja nisam ucila,a kako sam ucila dobro sam i prosla haha
A pa eto nek ti faks bude motivacija

shygreenleaf01

shygreenleaf01

27.02.2021.

Meni je ovo fakat presmjesno,no nazalost nije prvi put da ovo cujem...toliko neinteligentnih ljudi koji se nikako ne zele pomirit s cinjenicom da fakultet nije za svakoga,niti ga svatko tko ga upise moze zavrsit.Ako nemas mentalni kapacitet za fakultet onda se pomiri s tim i nastoj bit najbolji u onome sto ti lezi i tako postani uspjesan,a fakultet prepusti pametnim i dobrim ucenicima koji se trude...znaci sad bi ti takav neradnik i ljencina koji se izvlaci na neki manjak volje i ljenost trebao upisati faks i uzeti mjesto onome tko ga je marljivim i predanim radom zasluzio ili jos gore...htio bi se poistovjetit s takvim kvalitetnim ucenikom te natjerati druge da misle kako si pametan,a od toga si daleko daleko. Svi bi se vi htjeli ne ucit,prrpisivat i tuđim znanjem se hvaliti,ali dragi moj to ti ispliva itekako na vidjelo...spusti se malo na zemlju i racionalno pogledaj svoje kapacitete. Iskreno ti zelim sve najbolje i sretno u zivotu.

_nirvana_

_nirvana_

27.02.2021.

Ne slazem se nikako s @shygreenleaf01!

Fakultet zavrsavaju uporni!!!
Ne pametni ni inteligentni niti uporni. Takoder pamet i inteligencija se ne mjere po ljenosti. Znan masu ljudi koji su lijeni i zabusavaju, a prepametni su.

Sad zavisi koji fakultet ti zelis upisat. Neki fakulteti vise vrednuju mature, a neki prosjek ocjena.
Imas fakultete bez npr. matematike, kemije, strukovnih predmeta koje sad ucis. Sve zavisi o izboru.

Za maturu preporucam da kopiras skripte od trinoma. Imas u knjizarama imas sa interneta. I da se pripremas s njima. Dobro izvazi koje razine ces pisat nize ili vise.

A za motivaciju neman ti nista savjetovat ako ti to sam ne zelis. Ne moze te netko drugi rijecima motivirat ako ti nemas tu motivaciju i zelju u sebi

Btw

Ja izlazim na razredni ispit vec od 2 srednje. Sad sam 4.
(Zbog zdrav problema) ali cesce ne dolazim u skolu jer mi se ne da, a ne zbog zdrav problema. I prolazim s vrlo dobrim. Dogovaramam se s profesorima kad sta da odgovaram po mojoj zelji.

shygreenleaf01

shygreenleaf01

27.02.2021.

Draga moja ne dolazis u skolu ne samo jer ti se neda,nego zato sto je srednja teska i ucenje zauzima mnogo vremena u danu ako zelis imat sve petice,a ti si odlucila svoju bolest iskoristit da doma vatas zjake,naucis kad triba odnosno predkraj godine dobijes 4 i ti si onda cila sritna,znam to sve jer mi kolegica iz razreda isto to radi i priznala je da jednostavno nema kapaciteta svaki tjedan kao mi ic u skolu,nego tako kuci bit pa na kraju opet prođe relativno dobro,a o njoj misle drugi da je idalje pametna jer kao prosla je s 4. Ja se trudim i prolazim s 5,ali sto ces...nije nam svima suđeno da budemo pametni,nez nirvana koji ces faks tit upisat prema tvojin odgovorima rekla bi da zelis kinezioloski kao i lana vukovic lol

shygreenleaf01

shygreenleaf01

27.02.2021.

Draga moja ne dolazis u skolu ne samo jer ti se neda,nego zato sto je srednja teska i ucenje zauzima mnogo vremena u danu ako zelis imat sve petice,a ti si odlucila svoju bolest iskoristit da doma vatas zjake,naucis kad triba odnosno predkraj godine dobijes 4 i ti si onda cila sritna,znam to sve jer mi kolegica iz razreda isto to radi i priznala je da jednostavno nema kapaciteta svaki tjedan kao mi ic u skolu,nego tako kuci bit pa na kraju opet prođe relativno dobro,a o njoj misle drugi da je idalje pametna jer kao prosla je s 4. Ja se trudim i prolazim s 5,ali sto ces...nije nam svima suđeno da budemo pametni,nez nirvana koji ces faks tit upisat prema tvojin odgovorima rekla bi da zelis kinezioloski kao i lana vukovic lol

27.02.2021.

Curo brutalno si iskrena svaka čast!

shygreenleaf01

shygreenleaf01

27.02.2021.

Petra96 Hvala ti sto cijenis istinu!<3

27.02.2021.

." neinteligentnih ljudi koji se nikako ne zele pomirit s cinjenicom da fakultet nije za svakoga,niti ga svatko tko ga upise moze zavrsit.Ako nemas mentalni kapacitet za fakultet onda se pomiri s tim i nastoj bit najbolji u onome sto ti lezi i tako postani uspjesan,a fakultet prepusti pametnim i dobrim ucenicima koji se trude...znaci sad bi ti takav neradnik i ljencina koji se izvlaci na neki manjak volje i ljenost trebao upisati faks i uzeti mjesto onome tko ga je marljivim i predanim radom zasluzio ili jos gore...htio bi se poistovjetit s takvim kvalitetnim ucenikom te natjerati druge da misle kako si pametan,a od toga si daleko daleko."
" o njoj misle drugi da je idalje pametna jer kao prosla je s 4. Ja se trudim i prolazim s 5,ali sto ces...nije nam svima suđeno da budemo pametni,"

Po ovim izjavama bi se dalo zaključiti da ne studiraš i da ne znaš kako studiranje funkcionira. Kad krenete na fakultet vidjet ćete tko sve taj isti faks završava. Jednako tako zelim rec da da je nažalost ovakvi razmišljanje često u ovim krugovima "visokog" obrazovanja. Ovo žalosno i jadno podcjenjivanje od strane "neinteligentnih" ljudi koji upišu fakultet pa misle da su neko i koji svoje "znanje i inteligenciju" temelje na besmislenom strebanju i ocjenama, i još bi htjeli natjerat nekog da misle da su pametni a daleko ste od toga. Ocjene, inteligencija i znanje i nemaju neku poveznicu. Ja znam kolegicu koja je imala "kapacitet znanja" nabubat napamet dobit pet iz svih ispita a kad to znanje trebapriminejit mjesec dana kasnije njezin odgovor bi bio. "A ko se tog sjećam to je bilo prije mejsec dana".inteligencija?, znanje? Sumnjam. A imala je sve pet, jedna od ovih "marljivih"

Razlika između fakulteta je sto upisujes ono što želiš i sto te zanima. Nemas hrpu predmeta koji te ne zanimaju. Ja sam u srednjoj imala 2 , faks polazem sa 5. Zašto? Zato sto nemam matematiku koja mi je rusila prosjek hahahahahhaha. Na faksu učim jer me to zanima, studiram sta zelim, iako smatram da nema neke svrhe od faksa upravo kad vidim tko se sve stidura a i tebe i tebi slicne koji će studirat. Žalosno je što se ljude poput vas pusta u krugove visokog obrazovanja.
A da ne pričam o ovom podcjenjivanju pojedinih fakulteta.

Ucini svima uslugu i ne studiraj curo pls. I sama is rekla fakultet nije za savskom. Nije to za tebe očito.

27.02.2021.

Svakog*

27.02.2021.

Zasto ti ponavljas dio komentara ali bas svaki put😂😂😂

27.02.2021.

Cura je istinu rekla, pola se nadju uvrijedjenima.

27.02.2021.

To se zove citiranje. Inace se upotrebljava kada se želiš usvrnuti na pojedini dio nečijeg teksta ili komentara.

27.02.2021.

Osvrnuti*

27.02.2021.

Sve stoji, ali vec ako trazis savjet moras se suociti i s kritikom dobronamjernom..danas bi stvarno svatko pohadjao faks nazalost.

27.02.2021.

Pa danas bas svako ima pravo pohađat fakultet. Mislim da nije zakonom zabranjeno pohađanje fakulteta za određenu skupinu ljudi. Znaci ako svako može i zeli ne vidim u tom problem.

27.02.2021.

Da se nadovežem i ja..pa da svatko ima pravo, ali pojedinci olako shvacaju faks i misle lako cu ja to, a kad dodju pocnu kukat.

27.02.2021.

Pa dobro i kod mene ima ljudi koji kukaju, ali ne studirate zbog njih, niti vas za to treba bit briga. Neki kuhaju kuhaju i prođu neki i odustanu jer shvate da to nije za njih i to je uredu,ali svako ima pravo barem pokusat ako ima želju.

27.02.2021.

Kukaju *

shygreenleaf01

shygreenleaf01

27.02.2021.

Za: bubausupi


,,Žalosno je što se ljude poput vas pušta u krugove visokog obrazovanja."

Molim te mi reci kakve to osobe puštaju u krugove visokog obrazovanja? I sama znas kakve osobe spadaju u visoko obrazovanje: inteligentne osobe poput: znanstvenika,liječnika,odvjetnika,profesora.Takve osobe vjeruj mi moraju biti inteligentne jer ako nisu, nego su samo naštrebetali i to znanje ne znaju primjeniti u pravome životu kao tvoja prijateljica...misliš li ti ozbiljno da im ta maska neće pasti te da ih neće prokužiti i potjerati jer bi njihov ostanak u tom krugu ljudi visokog obrazovanja samo dodatno smanjio reputaciju i ugled koju to društvo kao tako ima?

"...iako ne vidim neku svrhu od faksa kad vidim tko sve studira,a i tebe i tebe slične koji će studirat."

Znaš...i ja svakodnevno vidim sve manju i manju svrhu od temeljitog učenja kad vidim tko sve uspijeva upasti na fakultete, ali eto opet se obradujem jer znam da takvim osobama sreća neće dugo trajat jer će se pokazat njihovo pravo znanje čim se zaposle. Trenutno čitam knjigu "Zločin i kazna" i jako mi se svidjela izreka od Razumihina u njoj: "Trabunjati na svoj način, pa to je gotovo bolje nego ponavljati tuđe istine; u prvom slučaju si čovjek, a u drugom nisi drugo nego papiga." Pretpostavljam da ti nije jasno zašto sam odabrala taj citat i to je u redu.Objasnit ću ti.Vidi,svi bi vi prosječni đaci htjeli petice,pohvale,mnogo novca i priznanja na račun drugoga,pametnijega.Njega bi mrzili i vrijeđali,a opet bi uzeli njegove rečenice i ponavljali ih kao svoje nebi li možda izgledali mrvicu pametnije nego što vam to vaši tupasti izrazi lica dopuštaju.Vjerujem da češ jedva dočekati ovaj citat reći nekome drugome i praviti se važna što si ga zapamtila još iz srednje škole.

Na kraju bih ti još savjetovala 2 stvari tako da u budućnosti ispadneš pametnija nego što jesi:
1. Molim te učini svima uslugu i prestani studirati,ispiši se, otiđi u neka izolirana mjesta i upoznaj nekog šamana te ga zamoli za pomoć da ti otvori sve čakre na tvome tijelu te da ti da snage da mentalno ozdraviš jer si i sama na svojem profilu rekla da si psihicki bolesna,a kao takvoj ti fakultetska diploma neće biti valjana niti će te tko htjeti zaposliti.

2. Pretpostavljam zlato da si zaboravila jer tebi je ipak srednja bila davno,ali kad ideš citirat bilo ciju izreku,uvijek se preferira da kao ja izrežeš nekoliko rečenica i na njih se fokusiraš da bi tvoja tvrdnja bila jača, nego protivnikova.Ovako se i ti jadna zbuniš i ne znaš ni sama što si htjela reći.

Lijep pozdrav!

27.02.2021.

eh, vidim da vam buba radi jako puno problema...

MOram priznati i meni je radila, ono , prica pocinje tako sto je tona tona tona kukaca uslo u moju kucu, ja sam bacao molotov koktel, granatu, pa cak i poslao e4envya da se tazdinga nasred hodnika ali nije pomoglo.

Onda sam upoznao bubu u supi i ona mi je rekla da njezina braca -> ti kukci jel ,,, samo prezivljavaju i od tada sam shvatio da ona nije losa, ona samo prezivljava trazeci hranu.

Tako da ono, njoj je dosadno i odgovara na pitanja kolko zna i umije jer su joj njeni rodaci kukci u milijardama otisli odavno iz supe i ona je sada sama jer se izgubila, zato vam zeli reci da faks nije za svakoga kao ni supa!

27.02.2021.

Ma dobro sama je rekla, svatko ima svoj izbor da proba, ako ne ide ima odustati kao opcija.

27.02.2021.

MissFortune ja sam buba is supe ne šupe.

Shygreen pa moja srednja i nije bila tak davno. Hahahahhahahah osjecam se ful staro kad to kažeš. Naravno da se uvijek možeš fokusirat na rečenice prilikom citiranja nečije izreke. Kao što si i sama dala citat iz knjige. Ali ako se želiš fokusirat na cijeli dio, ili ulomak teksta, u ovom slučaju dio komentara, citiras ga cijelog. Da sam se odlučila osvrnut na cijeli kometar nebi ga citirala uopće, ipak ima nečeg tamo s čime se slazem, da sam se odlučila osvrnuti na konkretnu rečenicu citirala bi samo nju. A kako nisam birala jednu rečenicu na koju se zelim osvrnut vec na cijeli taj dio tvoga komentara nema smisla citirati rečenicu po rečenicu odvojeno.
A sto se tiče zbunjesnosti, ja znam šta sam željela rec, to sam i rekla tko je shvatio shvatio je ti očito nisi. Dalje u ove samane i cakre iskreno i ne vjerujem bas, tu bi najbolji posao ipak mogao odraditi psihijatar.
A sto se tiče diplome, diplome se priznaju i psihički bolesnim ljudima kao i fizičkim, ne znam odakle ti ta dezinformacija ali evo sad znaš. Sad hoće li me netko zaposlit, studiram takvo područje gdje mi nece biti potrebno da me netko zapošljava.

Ali evo sad kada si rekla da čitaš Zločin i kaznu to je negdje otprilike 3. srednje ja mislim, jelda? Ugl vidim da si još mlada neke stvari ces shvatit tek kasnije, ako ih shvatiš, kada ih shvatiš vjerojatno će te bit sramota ovog komentara hahahhahaha barem se nadam.

"Vidi,svi bi vi prosječni đaci htjeli petice,pohvale,mnogo novca i priznanja na račun drugoga,pametnijega.Njega bi mrzili i vrijeđali,a opet bi uzeli njegove rečenice i ponavljali ih kao svoje nebi li možda izgledali mrvicu pametnije nego što vam to vaši tupasti izrazi lica dopuštaju.Vjerujem da češ jedva dočekati ovaj citat reći nekome drugome i praviti se važna što si ga zapamtila još iz srednje škole."

Moram priznat da nisam zapamtila nista iz Zločina i kazne, Dostojevski nikada nije bio moja stvar. Ali vrlo zanimljiv citat biras tako da ću rado prihvatit tvoje trabunjanje na svoj način jer si ipak čovjek , ili si ipak samo papiga pa ponavljaš nečija mišljenja, nečije "istine" o onom što još nisi prošla i doživjela nebi li zvucala i činila se uzvišenijom no sto jesi. Ostavit ću to tebi na izbor.

Danas viskoko obrazovanje ima široki spektar područja obrazovanja. A "inteligencija" (pod značila navodnika jer inteligencija je nešta drugo, obrazovanje i "pamet" kao i talent nešta drugo, al nebudem te sad i s tim zamarala, mislim da ne možeš još shvatit) o kojoj ti pričaš se očituje u senzibilitetu prema području koje studiras. Pa evo da citiram i ja nešta da ispadnem pametna hahahahhahaha

"Svako je genijalac. Ali ako sudiš ribu prema njezinim mogućnostima da se počne na drvo, provest će cijeli život misleći da je glupa" ili tako nešta hahahhahah

Poanta je da je neko bio "prosjek" cijeli život na temelju stvari koje njemu u suštini nisu bitne. Netko je iz prirodanih predmeta (kemija, biologija, fizika) itd itd bio loš, nikada ga to nije zanimalo, imao je dva ono da prođe dok je recimo obožavao povijest i geografiju, istraživao je dan i noć o tom, imao sve petice. Ali eto zbrojem ocjena bio je taj prosjek. Umanjuje li to njegove sposobnosti za studiranje povijesti? Treba li mu zbog tog savjetovat da ne upisuje fakultet i ne studira jer je bio "prosjek"? Ako se vodimo tvojom logikom da, ali hvala Bogu da tvoja logika nije mjerilo ničega.
Ali i dobro tvoje mišljenje je formirano na temelju ogromnog propusta hrvatskog obrazovnog sustava. Ili ne formirano na nekom ogorčenim pričama ljudi iz tvoje okoline koji nisu uspjeli ili možda na tvom vlastitom neuspjehu. U to ne budem ulazili.

Ovaj autor je drugi razred srednje, vjerujem da još nije našao ono što ga zanima i što točno zeli studirat , ali ima želju za studiranjem. A od nekud se mora pocet pa ćemo uzet to za početak.Ne mora biti najbolji iz svega, ne mora imat sve petice jer ocjene zaista nisu mjerilo znanja niti inteligencije, mora samo shvatit sto zeli i posvetiti se tome, naci motivacije. Samnom studira zena koja je sa 40 odlučila sta zeli i da zeli studirat hahahahha tako da ono autor ima još vremena ali ako ima želju treba ga ohrabriti u tom i potaknut ga na učenje i ostvarenje svojih ciljeva.
To što ti živiš u nekom strahu da ti kao takav pojam "inteligencije" možda neces uspjet jer će te prestic neko od nas "prosjeka" pa sad tu lijecis neke frustracije nije ničiji problem.

A evo posto si me citirala vidim da nisi shvatila budem ti objasnila ovo.

"Žalosno je što se ljude poput vas pušta u krugove visokog obrazovanja."
Ljude poput tebe, koji se bahati i podcjenjuju određene fakultete i zanimanja. Koji se smatraju uzvišenim i nekom klasom zbog diplome ili jos gore koji se smatraju "pametnima" zbog ocjena, koji spuštaju druge da uzdignu sebe.
Nekako moje viđenje visko obrazovanih ljudi je da su to ljudi koji svoje znanje i mogućnosti zele podijeliti s drugima, utjecati na druge da i oni razvijaju svoje sposobnosti, pomagati im a ne ih potkopavat da uzdizu sebe. Motivirati ih. Koji nisu visoko obrazovani zbog "reputacije i ugleda". Koji svoje znanje i sposobnosti te uloženi trud u obrazovanje koriste za opće dobro. Mozda je moje viđenje ful naivno s obzirom u kakvom društvu živimo ali ti mi se nekako tu ne uklapas, barem ne po ovom kometaru.
I evo jedan citat za kraj

"misliš li ti ozbiljno da im ta maska neće pasti te da ih neće prokužiti i potjerati jer bi njihov ostanak u tom krugu ljudi visokog obrazovanja samo dodatno smanjio reputaciju i ugled koju to društvo kao tako ima?"

Jedino što bi moglo smanjit i narušit reputaciju i ugled visoko obrazovanog društava je opstanak ljudi poput tebe u njemu.

Lijep pozdrav i tebi.



27.02.2021.

I sory na gramatičkim pogreškama

27.02.2021.

Jebi ga, ja sam mislio da si ti ova u supi, znaci to je netko drugi?

27.02.2021.

Hoće li i ovdje izbiti fajt baš me zanima, jer si sad curu uvrijedila s nekim svojim argumentima..samo da rat ne izbije i to 3.svjetski..šalim se ipak bubausupi malo lakše s riječima nema potrebe za omalovažavanjem gore cure koja je sve objasnila lijepo i uvredama na njezin račun.

27.02.2021.

Ja u svojem kometaru ne vidim uvrede, hahahahhahaha, ali u komentirima druge djevojčice svakako da. Evo odmah da se ispričam da ne izbije rat ipak se ne smije istina govorit djeci, još nisu spremni za to hahahahahhah

27.02.2021.

MissFortune zamijenio si me s nekim hqhahahhaha

27.02.2021.

Cura nije druge fakultete nigdje podcijenila dakle krivo si je vjerojatno razumjela, bolje pričekati nju da se izjasni.

27.02.2021.

"nez nirvana koji ces faks tit upisat prema tvojin odgovorima rekla bi da zelis kinezioloski kao i lana vukovic lol" Moje pitanje je sta fali kineziologiji?

Darcy05

Darcy05

27.02.2021.

Ja se definitivno slažem sa bubausupi, svaka ti čast, sve si lijepo rekla.
A autoru preporučam da nastavi raditi na sebi i tražiti se. 2. srednje je otprilike 16-17 godina? Mlad si i budeš se već našao. Nisi ništa 'neinteligentniji' i manje vrijedan jer još ne znaš što želiš. Osoba koja živi 17 godina, a od tih 17 se prve 4 ni ne sjeća, ima čitav život pred sobom da se pronalazi i formira. Motivacija neka ti bude budućnost koja može (a i ne mora) biti lakša sa fakultetom. Uči radi sebe i svog znanja, jer škola nije mjerilo inteligencije, već truda i znanja. Pametan možeš biti sa 4 razreda osnovne škole a glup sa 3 magistra, to je preširok pojam da bi ga definirala jedna stvar. Sretno.

Darcy05

Darcy05

27.02.2021.

I evo i od mene jedan citat za kraj 'Razlika između pametnog čovjeka i učenog čovjeka je kao između knjige i kazala' :).

UNDERDOGS123

UNDERDOGS123

27.02.2021.

Što je rekla krivo shygreenleaf01 ispada da ne možeš nikada ništa nikome reći brutalno iskreno, odmah je netko bahat i bezobrazan, a opet ove što su se pronašle u njezinom komentaru neću komentirati vjerojatno su bile iste kao i ovaj dečko zato ga sad i brane..tipical girl

PrincessMars

PrincessMars

27.02.2021.

Obrazovanje bi trebalo biti pokretnica,naše budućnosti. Nažalost,ovakvo kakvo je danas , malo tko se uzda u takvu budućnost. Egzistencija čovjeka tjera,da odmah radi,jer je prevelik gubitak "a mali dobitak" onoga što če steći nakon školovanja. Tu veliku ulogu igra i financijska potpora,koju velika većina nema. Zato danas imamo sa jedne strane neškolovane ali naćitane intelektualce. A sa druge strane školovane,visoko obrazovane ljude koji su grijali stolice, i poneki ispit kupili, a o životu pojma nemaju. Tada dolazi do situacija koje se danas događaju.Da jedan Kerum otme fotelju Ostojiću za koju on misli da je zaslužio sa diplomom i ćlanskom iskaznicom svoje stranke. A drugi tzv intelektualci staju u njegovu odbranu,kao da se dogodio smak svijeta.

Da li je obrazovanje mjerilo inteligencije, pameti, sposobnosti, ili je to znanje ?

Radi se tu o raznim aspektima "snage intelekta", stoga bi "to" sveo na "grupnu razliku" između intelektualaca i (njihovih suprotnosti) - primitivca.
Ima ih raznih - jednih i drugih.
Npr. jedan, izrazito jak intelektualac, Miroslav Krleža nije imao završeno visoko obrazovanje (VSS).

Ako te zanima faks probaj, nemaš 50 godina i nemaš što izgubiti. Ali kod nas se faks isplati upisati samo ako planiraš ić van. Kod nas oni sa diplomom rade za one koji ju nemaju, i to ti je tužna istina.

PrincessMars

PrincessMars

27.02.2021.

Će* načitane*

27.02.2021.

Pa i s 50 ljudi studiraju xD

PrincessMars

PrincessMars

27.02.2021.

Ja smatram da shygreenleaf01 nije ništa krivo rekla i slažem se s pojedinim njenim izjavama ali jednostavno mislim da faks u našoj jadnoj državi ništa ne znači,koliko god to boljelo neke. Kao što rekoh danas oni s diplomama rade za one koji ih nemaju. Tako da stari, zagrij stolicu i bježi vani jer ovdje ćeš sa fakultetom radit u pekari ili bakmazu. Osim ako nemaš neke dobre veze ali onda ti ni faks ne treba.

PrincessMars

PrincessMars

27.02.2021.

Ma naravno da studiraju ali sam malo karikirala.

27.02.2021.

Iako ne znam šta će takvim ljudima faks više nek uživaju hahah.

PrincessMars

PrincessMars

27.02.2021.

I razumijem iz čega prikaze komentari od shygreenleaf01 jer je stvarno tužno da nekome tko se trudio i znoj proljevao zauzme mjesto netko poput autora koji mora OSNOVNU ŠKOLU još nadoknadit. I to je nepošteno i točka. Ne mora značiti da zato nije inteligentan ali je lijen i očito neobrazovan. I takav će naučiti sve na pamet da prođe i poslije koju godinu kad ispari sve iz njega ostat će ona ista razina osnovne di će mu trebat kalkulator da nađe korijen od 3.

27.02.2021.

Prelijenih ima koliko hoćeš.

27.02.2021.

A kak vi to znate? Kak znate da će on to " I takav će naučiti sve na pamet da prođe i poslije koju godinu kad ispari sve iz njega ostat će ona ista razina osnovne di će mu trebat kalkulator da nađe korijen od 3." Možda se dečko sad zainteresira za nešta, da sve od sebe, otkrije svoj skriveni talent i uđe u povijest.

A ovo "I razumijem iz čega prikaze komentari od shygreenleaf01 jer je stvarno tužno da nekome tko se trudio i znoj proljevao zauzme mjesto netko poput autora koji mora OSNOVNU ŠKOLU još nadoknadit. I to je nepošteno i točka." Ako si uistinu najbolji ne možeš ti netko zauzet mjeto. Naravno da se neki upisuju i prek veze, tako je kako je, al možeš se uvijek žalit i možeš uvijek otic van ako smatraš da te tu ne cijene. A sumnjam da autor ima veze jer nebi se brinuo oko ocjena da je tak. Oni koji znaju da su najbolji nemaju potrebe "pljuvat" po onima koji nisu i spustat ih da uzdignu sebe, jer ako si siguran da si najbolji ne treba ti potvrda društva. Ako si najbolji ovi lošiji ti ne trebaju smetat.
A odlika najboljih je pomaganje drugima u napredovanju. Previše ogorčenih ljudi na ovom portalu kao i u "krugovima visokog obrazovanja " nažalost. Nadam se da će se naše društvo visoko obrazovanih proširit za još članova koji šire mir i ljubav, i podršku. Nema od ovoga ništa.

28.02.2021.

Pljuvanje i kritika dobronamjerna nije jednoteisto, uostalom cemu ispotujes tu ako ces dignut nos ako ti netko kaze nešto brutalno iskreno.

ivan9955

ivan9955

02.03.2021.

slažem se sa UNDERDOGS123 i IVANA1997
To su pametni ljudi i slušajte ih :)

LakoKako

LakoKako

03.03.2021.

Pustite ivana na miru ljubomorni dušmani

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

34.442
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!