Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

kucni treninzi

0

20:55 05.10.2021.

Pozdrav. Treniram vec godinu dana prateći tjedni plan vježbi koje Pamela Reif redovito dijeli sa svojim pratiteljima. Cilj mi je dobiti mišićnu masu, udebljati se jel i naravno da mi za to trebaju utezi. Inače sam se snalazila sa torbom punom riže i mlijeka a sada sam kupila, za početak, uteg od 4kg. Nadam se da za početak nije pre malo. Mene zanima što bi mi Vi preporučili za nabijanje mišićne mase, što vam je bilo od pomoći, kakvi tipovi treninga, koliko vremenski, imate 2 ili više dana odmora, prehrana i sl. Hvala na svakom odgovoru :)



Komentari

iamtheo

iamtheo

06.10.2021.

Jedi vise kalorija nego sta trosis te uzmi kvalitetnu prehranu 4-5 obroka na dan(tijesto,riza,meso,intergrirani kruh,jaja,zobene pahuljice).Redovito vjezbas 5 dana u tjednu sa 2 dana odmora npr cetvrtak i nedelja nek ti sluze za oporavak.Trebat ces nesto vise kila i ravnu sipku za cucnjeve,ruke i mrtvo dizanje jel te vijezbe daju dobru masu i ravnotezu tijela.Radis 4 serije sa 6-8 ponavljanja i to je to.Ako jedes puno a ne kanis vjezbat sva hrana ce ti se pothranit kao mast na tijelu.

Ing_rid

Ing_rid

06.10.2021.

Ja sam imala dan odmora

ABBA

ABBA

12.10.2021.

Kupili smo jedan stroj za vježbanje(preko Interneta).
Pa,svaki dan,kad završim sve obaveze,samo vježbam na njemu.Pokazuje mi vrijeme i to sve.Ja inače jedem normalno..Nisam debela.
Ali ti radi kak je tebi najbolje.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

36.236
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!