Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Jel se slazete samnom?

0

23:22 22.04.2021.

Bok. U vezi sam 3 godine. Dečko je veoma pažljiv, doslovno svaku sitnicu pamti vezano za mene dok za sebe zaboravlja i slusa me iako sam naporna, svejedno slusa i upija moje price, uvijek je radije birao biti u drustvu sa mnom nego sa drustvom, rekao je da voli biti samnom pa makar samo lezali po cijele dane, za mene je savrsen, ozbiljna osoba, koja me ponekad spusti na zemlju kada treba, ima jednu jedinu manu a to je da je lak na zivcima, i kada je neka veca svada, on bjezi (u smislu da ne prica samnom i izbjegava svade sa mnom), ali pobogu ne moze svaka osoba biti savrsena. Prijateljice kazu kako im decko kuha, ili cisti, ili nesto trece, a zale se sto nije stalno sa njima, ili nije vise romantican, ili nema smisla za humor, svaka djevojka ce naci nesto sto joj nedostaje, ali ne razmislja da je ta osoba mozda prava za nju.. Svatko ima mane, moj decko nije savrsen, jeste ima malo vecu manu ali sta cu, oboje radimo na tome... Prijateljica mi je rekla da zeli decka ostaviti jer uopce nije romantican, ako ga ostavi naci ce nekog ko je romantican, ali joj se nece svidjet to sto ne kuha, ili ne cisti ili nesto trece. Shvatite da svatko ima mana, bitno je da ste sa osobom koja vas istinski voli. Jesam li jedina sa tom mislju?



Komentari

cherry28

cherry28

23.04.2021.

Slažem se sa tobom ne postoji savršena osoba. Evo ni ka ne volim pokazivati osjecaje jer se ne zelim prikazati ranjivom i jednostavno sam takva osoba.

23.04.2021.

Slažem se s tobom, ima ljudi koji jednostavno ne vole pokazivati osjećaje, ne znače da ne vole.

Ing_rid

Ing_rid

23.04.2021.

Slazem se

Marin336

Marin336

23.04.2021.

Slažem se.

23.04.2021.

Ja se iskreno nebi složila , barem ne u potpunosti. Jer po meni situacija nije ovak jednostavna kako si ju ti iznjjela.
Naravno svako ima mane, nitko nije savršen, i suludo je tražiti bilo kakvo savršenstvo
Ali nije svaka mana ista, odnosno nije svakom svaka mana partera jednako važna.

Evo recimo posto je vec spomentu primjer romantike ja nisam romantična i ne tražim od partera da bude romantičan, nedostatak romantike ja ne smatram manom.
Ali tvojoj frendici je to očito bitno i smatra to preprekom i meni je uredu da ona ostavi dečka i nade nekog tko njoj vise odgovara po tom pitanju.

Dok evo recimo da je moj dečko kao što si ti rekla "lak na zivcima" meni bi to bila mana za prekid. Jer ja nebi mogla funkcionirat s osobom koja pobjegne u svađama i ne želi samnom pričat. Jer meni je komunikacija bitna. Ali recimo da me ne sluša dok pričam, da ne znam ni ja ne kuha ili ne sprema, da više voli provodit vremena sa svojom ekipom su mi recimo zanemarive mane i s tim bi moga živjet hahahahahahahha.

Tako da ja nebi osudivala osobe koje prekidaju s partnerima zbog nekih mana koje su nama možda na prvu glupe jer imamo drugačija shvaćanja
Mislim da svaka osoba najbolje zna što je njoj osobno mana koja se može tolerirat i koju će prihvatit i koja se ne može tolerirat u vezi.

papricica105

papricica105

23.04.2021.

Svi smo mi nesavrseno savrseni,ako volis osobu,doci ces do tog da i prihvacas njezine mane

roza55

roza55

23.04.2021.

Svatko ima neke kriterije ispod kojih ne misli ici i ako im je ta stvar jaaako bitna, skroz opravdan razlog za prekid. Ali slazem se, nitko nije savrsen te se oboje trebate potruditi kako bi odnos funkcionirao.

Aham

Aham

23.04.2021.

Pa ok, svatko ima mane, ali ako ti nešto ne paše kod nekog normalno je da ćeš prekinut i tražit nekog tko ti više paše. Kako gore komentar kaže, neke mane su nama tolerantne dok drugima nisu. Sto ljudi sto čudi. Ako jednostavno ne možeš preći preko nečije mane jer je tebi bitna - bolje da prekineš nego da ste u vezi u kojoj oboje niste jednako sretni. Isto tako nebi htjela da je netko samnom ako mu neizmjerno smeta nešto kod mene što ja ne mogu ili ne želim mijenjati. To je navlačenje odnosa koji će i onako puknut. Ali takve stvari o osobi saznaš već u prvih mjesec dana veze pa to prekineš na vrijeme prije nego li se netko previše veže.

23.04.2021.

Zašto bi prekidala ako se oko drugih stvari slažu, postoji nešto što se zove kompromis u vezi.

23.04.2021.

Da @IVAN12345 ali postoji i nešta sto se zovu neponovljive razlike. Taj termin se često koristi i u razvodu brakova. Da si pročitao komentar s razumijevanjem shvatio bi da postoje mane koje se nekom ne toleriraju i to je to dok se za druge mane prave kompromisi.

Evo Ivane da tebi recimo neka cura odgovara oko svega apsolutno sve idealna je, onakva kakvom si je zamisljao ali recimo jedina njezina mana je da je cura članica neke sekte ona se klanja sotoni i ne planira to mijenjat. Jel bi ti to bio razlog za prekid ili bi joj to tolerirao ili bi recimo radio kompromis? Kao jednu nedjelju idemo na crkvu drugu na sotonisticki obred?

Ovo je samo primjer posto primjećujem da si vjernik, nemoj ovo shvatit kao neki napad, ovo je samo pojašnjenje nekih ne tolerantnih mana osobe.

23.04.2021.

Nepomirljive razlike *

23.04.2021.

Ma ne nije provokacija, nikako :) aj uživaj.

PrincessMars

PrincessMars

23.04.2021.

Glupi gljivan odma minuse daje kad zna da nije u pravu

23.04.2021.

u 1.komentaru nisam upravu? Pa super...još je pitala jel se slažemo s njom..a profil Neda dao sam minus jer trolla s 10000 profila..sad uživaj.

23.04.2021.

Ivan12345 trenutno "trollam" samo sa ovog profila, nemam drugih to ipak prepuštam tebi. I to zaista nije bila provokacija nego najjednostavnije objašnjenje jer jedino tako ti mozes shvatit, bez uvrede ali drugačije očito ne razmišljaš .I evo pojasniti ću ti još malo postoji mi nisi dao odgovor.

Tvoj odgovara je naravno da nebi bio s njom u vezi. Jer je vjera ogroman dio tvog života i to je uredu. To je njezina mana preko koje ti ne možeš preći i to je uredu. I ja vjerujem da nikakve tu kompromise nebi radio. I to je opet uredu.

Ali jednako tako ima ljudi koji nisu vjernici npr (ovi uzimam sad jer sam tebi vec dala primjer vjere) i ne vjeruju recimo tipa ni u Boga ni sotonu ni nikakve vise sile. I njima nije mana da im je partner u sekti ili nešta deseto.
Ali recimo ta osoba je skroz romantični tip, obožava ljubavne filmove, živi za to, sva je u pink svijetu i zeli takvog partnera. Zašto bi ona morala bit s nekim u vezi ko uopće nije romantičan. Zašto bi morala pravit kompromise oko nećeg sto je njoj važno.

Svi mi imamo i puno više mana od jedne, pravit će kompromisa oko nećeš drugog.

Kao što rekoh uredu je ostavit osobu zbog mana koje ne možeš tolerirati. Naci ces nekog koji ti u tom pogledu odgovara i koji ima neke druge mane oko kojih ćete radit kompromise.

Ti si samo dao hrpu minusa i postavio pitanje
"Zašto bi prekidala ako se oko drugih stvari slažu, postoji nešto što se zove kompromis u vezi."

Bez da si zapravo iz pročitao kometar koji sam prvi napisala. A tamo je upravo pojašnjenje to toleriranje i ne toleriranje.

Pa evo odgovaram ti na pitanje još jednom ovaj put nadam se razumljivije i slikovitije da razumjies. Ako sad opet ne budeš shvatio ili shvatiš ovo kao provokaciju onda zaista nije problem u meni.

BigBen

BigBen

23.04.2021.

Je li vam uopče stalo da curi pomognete s njenim "problemom"?

23.04.2021.

Koliko vidim cura nema problem.

23.04.2021.

Ali neki ovdje ocito imaju i to puno njih

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

23.04.2021.

Upravo tako, svi smo mi nesavršeno savršeni. "All of me" - pesma koja doslovno opisuje kakva veza treba biti. Sve u svemu, delomično se slažem s tobom.

Cruela_de_vil

Cruela_de_vil

23.04.2021.

Djelomično se slažem s tobom, mislim da ipak svatko treba imati neki svoj standard i pravo odbiti/prekinuti ako mu se kod osobe ne sviđa nešto što je presudno. Bilo to količina pažnje koju dečko posvećuje ili nešto ozbiljnije. Jer nekom je nešto što je meni presudno možda nebitno i obrnuto. Ali definitivno svi imamo mane i ne možeš očekivati da ćeš u nekom nać baš sve što tražiš.

Di_No

Di_No

24.04.2021.

Kosovo je grčka

leviathan

leviathan

26.04.2021.

on na sebe zaboravlja ili bar ti na to tako gledas i tebi je to ok da on sebe zanemaruje i da se sve vrti oko tebe i tvog zivota? meni je to vise poput neke opsesije, zaludenosti s njegove strane a nikako ljubavi, to nije zdravo ni za tebe a ni za njega! zasto bi uopce morao birati izmedu tebe i drustva, sto ne bi mogao oboje? zasto za samu sebe govoris da si naporna i ispada kao da ti vjerujes da nisi vrijedna njegove paznje i ljubavi i stogod ti on dadne za tebe je to vise nego dovoljno jer po tvom ti nisi ni to zasluzila! zasto ispada da ti njega i ne volis toliko koliko bi zeljela i mislis da bi trebala, i onda se grizes jer mu neces nikada moci dati toliko i osjecas se duznom. nemojte me pogresno shvatiti, uvijek ima netko ko ce voljeti nekoga malo vise ali ovo se meni ne cini kako zdrava ljubav, ne cinite se kompatibilnima uopce. cini se da ti zbog zahvale i nesigurnosti osjecas da moras biti u vezi s njim i trazis neku potvrdu da je tako najbolje iako i ti sama sumnjas u to. on se meni cini kao netko ko u tebi vidi boga i zaluden je pa cini sve da tebi udovolji i sve je bajno i krasno dok dobro ide a bjezi od tebe kad dode do neke nesuglasice koja bi urusila tu vasu idilicnu bajkovitu pricu i pokazala ti njegov losi karakter koji skriva od tebe!! kad tad svaki odnos ima neke nesuglasice i kada dode do njih ljudi koji se iskreno vole razgovaraju i popravljaju stvari a ne bjeze kao kukavice koje su neiskrene prvo prema sebi a onda i prema drugima! ne pricajuci i bjezeci se ne rjesavaju problemi i ne pokazujes svoju ljubav na takav neiskren i nezdrav nacin! shvacas da je on pasivno agresivan prema tebi, ne cini nista da se promijeni i cini tebe nesigurnom u samu sebe. boji se svoje i tvoje reakcije, jer zna da bi planuo i mogao bit agresivan, a mozda i nasilan i skriva to od tebe. kako je to mala mana(ili malo veca kako ti kazes, ne znam zasto zanemraujes svoje misli i osjecaje i umanjujes problem koji ti ocigledno smeta, jer da ti ne smeta ne bi bila tu i pisala sve ovo, ne bi ni pricala s prijateljicama o tome na takav nacin) i zasto pokusavas uporno samu sebe zavarati i uvjeriti i sebe kao i druge da je to istinito. to nije mana vec ozbiljan problem.. ti si s njim u vezi vec 3 godine i nemate iskrene i prave razgovore o ovome, kako je onda tek za sve ostalo? kako ce takva veza opstati? naravno da se morate obmanjivat lazima da bi ostali u takvom odnosu. kako mozes biti s nekim ko ce ti pobjeci kad malo zagusti i izvisiti te, ko laze i sebe i tebe i ne cini nista vec 3 godine da se promijeni i izgradi iskren i zdrav odnos? i ti kazes oboje radite na tome, jeste li stvarno ili se opet samo obmanjujes? imali ste i vise nego dovoljno vremena sve te godine i nista se nije promijenilo, zasto mislis da ce se sad magicno dogoditi promjena nakon svega? kako mozes zivjeti u nesigurnosti i strepnji i strahu kad cete neko napustiti jer je dosao neki tezak zivotni trenutak kad ti ta osoba treba ali nje nema jer je pobjegla zbog svoje sebicnosti i neiskrenosti? ili kad ce od potiskivanja i agresije puknuti pa reagirati na ko zna kakav nacin, i onda se ti neces znati kako se nositi s tim i bit ces stavljena u ko zna kakav tezak polozaj! on ne mari sto je neiskren prema tebi i zaluden s tobom, ti ne maris iz navike i zahvalnosti i ko zna cega jos i tako u krug.....
ne moze osoba biti savrsena i nitko to i ne trazi! ali mora biti savrsena za tebe sa svim manama i vrlinama i raditi na svojim manama da ne smetaju vasem odnosu!! on upravo i zeli biti nerealno savrseni decko koji ti sve pruza i zato bjezi od tebe kad je tesko kako ne bi ucinio nesto lose i ispao ne tako savrsen i pade prica o princu na bijelom konju u vodu! ako nesto nedostaje toj osobi sto je tebi presudno i od vaznosti, naravno da neces biti s njom, naci ces nekoga s kim ces savrseno odgovarati. nije bitno savrsenstvo bez mane, vec je bitno da odgovarate savrseno jedno drugom i sa manama i vrlinama! pod mane mislim na sitnice kojih ste oboje svjesni i koje ti ne smetaju ili ako i smetaju radite iskreno i skupa na njima. kako ces bez komunikacije, iskrenosti, ulaganja u vezu, zajednickog rada i truda... uopce izgraditi vezu?' prijateljica ti moze naci decka koji je i romantican, i kuha i cisti i radi bilo sto sto njoj i njemu odgovara, ne mora pristajati na manje samo zato sto joj sadasnji decko ne pruza ono sto ona treba i zeli od njega! ako ostane u vezi u kojoj ne dobiva ono sto zeli osim toga sto je nesretna nece nikad ni imati priliku izgraditi buducu sretnu vezu s osobom koja bi joj bolje odgovarala! svatko ima mana, shvacamo mi to ali to nije izlika! ako te osoba istinski voli ili ti ono sto ti ona pruza zoves istinskom ljubavi to ne znaci da je ta osoba savrsena za tebe! netko te moze voljeti, a i ti nekoga, i biti los za tebe kao i ti za njega! sama ljubav nije dovoljna! ako je prava ljubav ili ono sto ti zoves tako sve sto imate i sto je tebi jedino vazno i dovoljno da potvrdi da je on pravi za tebe , zasto trazis potvrdu od ostalih a i same sebe, da je to istina ne bi bilo potrebe za obmanjivanje s lazim. to sto se volite ne znaci da moras pristati na manje od onog sto trazis, zelis i mozes imati, zaluditi sebe i njega i ostati u nesretnoj vezi bez buducnosti gdje ste oboje destruktivni jedno za drugo ali glumite da je sve sjajno i bajno dok se problemi guraju i gomilaju pod tepihom! ja se ne slazem s tobom. to je moj odgovor i ne zelim te dodatno obmanjivati i klimati glupavo s glavom na sve sto kazes jer znam da nije tako! to govorim za tvoje dobro i dobro tvog decka. mozete se voljeti, mozete biti dobre osobe, ali trenutno skupa niste dobar par i tocka il punto. zasto ne mislis za promjenu malo o sebi i zasto pristajes na manje i mislis da nisi vrijedna ljubavi? zasto lazes samu sebe i sve ostale,hoce li ti lazi i obmana pomoci rijesiti problem? zasto ne vjerujes sebi i svojim mislima i osjecajima? tko je kriv za to sto se osjecas tako nesigurno da do te mjere propitujes i lazes samu sebe? zasto si tri godine u vezi s deckom s kojim ne mozes normalno i iskreno komunicirati i rijesiti probleme koji vas muce? zasto mu ti ne mozes iskreno reci, nego moras preko prijateljica i interneta traziti odgovore i potvrdivanje? bojis li se njegove reakcije? mozete li i hocete li rijesiti stvari komunikacijom, je li on to uopce zeli i hoce? ako hoce je li to dovoljno? zasto te tri godine zavlaci, kao i samog sebe?' zasto je tvoja definicija ljubavi takva kakva je? da li ti njega stvarno volis i ako jesi, je li sama ljubav dovoljna? da li on tebe voli i ako je zasto ne pokazuje to kad je najteze i najpotrebnije? ako se nista ne promijeni hoces li stvarno biti sretna u vezi s njim? kakva buducnost ceka vezu u kojoj nema komunikacije??.... moras prvo neke stvari rijesiti sama sa sobom pa tek onda s ostalima i vasim odnosima. budi iskrena i reci kako se osjecas i sto zelis da se promijeni, ali i druga osoba mora biti isto tako iskrena i spremna prvo za komunikaciju pa onda i da uradi sve potrebno da bi nasli rjesenje ako ga uopce i ima! ne zna sto vise da ti kazem, sretno ti stogod uradila!nadam se da ces naci ljubav koja ce ti pruziti i vise nego sto mislis da zasluzujes i u koju neces posumnjati ni na tren i u koju ces biti toliko sigurna da nikad neces propitkivati jesi li je dostojna ili ne, mislim da to svatko zasluzuje!

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

35.094
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!