Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Gay prijatelj

0

11:21 02.12.2020.

Pozdrav svima. Trazila bih vas za savjet, misljenje..nesto..

Moj najbolji prijatelj je gay. Rekao mi je to prije 3 godine (uz to je dodao kako se bojao da ja to necu prihvatiti zbog svojih vjerskih uvjerenja). Primila sam to okej, nije bilo problema. Nikad mu nisam nista lose govorila u vezi toga niti pomisljala ista takvo.
Stvar je u tome sto postujem njegovu seksualnost, ali je ne podrzavam. Ne znam da li je on toga svjestan ili misli da ga i podržavam isto..
Da se razumijemo, ne smeta mi to, cak izademo nekad s njegovim deckom i ne gadi mi se kad se grle, dirkaju i tako.. ali meni to nije prirodno, da tako kazem.
Ne zelim biti licimjerna prema njemu i volim ga takvog kakav je, najbolji mi je prijatelj i sto se tice njegovih osobnosti nista ne bih mijenjala..ni njegovu seksualnost.
Ne znam je li to u redu od mene, osjecam se krivom i ne znam dal da mu kazem da ga ne podržavam u tom, ali to mi je malo glupo nakon 3 godine izjavit.
Napisite mi sto mislite, hvala.



Komentari

02.12.2020.

Cek samo malo, poštujes ga ali ne podržavaš, voliš ga ali ne podržavaš ga? Ništa u vezi njega nebi mijenjala ali opet ne podržavaš? Reci mi kako, nije da je to neka odluka koju je donio ili sranje koje je napravio pa ga ne podržavaš u tom. (Iako je svoje prijatelje podržavam i u najvećim sranjima i branim ih kada nisu u pravu i kad se ne slažem s njima) To je on dio to je dio njega, on kao osoba i ne podržavaš ga?? Molim te reci mu to što prije, ne trebaju mu takvi "prijatelji" kao ti u životu.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Pa može poštovati nešto, a ne podržavati to, može ga i volit a da ne podržava..cura nije izjavila da ga mrzi pobogu.

Autor

Autor pitanja

02.12.2020.

@ivan995 hvala
@Beta_l evo uzmi za primjer da se netko zeli odseliti u Ameriku, podrzavas njegovu odluku i neces mu smetati na putu da to ostvari, ali nisi u suglasnosti sa njom

02.12.2020.

"Može ga i volit ali da ne podržava" ova tvoja izjava mi je rekla sve, htjedoh nešta napisat ali nasa mišljenja su očito prerazlicita da ja tebi nešta objašnjavam ivane hahahha (posto očekujem sad odgovore tipa ti bi podržala i da osoba koju volis ubije nekog, molim vas nemojte iz krajnosti u krajnost,) seksualnost je jedno od osnovnih obilježja osobe. Nije nešto što se bira, nije nešto se mijenja. To je on kao osoba i kako možeš istinski voljet nekog a ne podržavat ustvari "njega" to mi nije jasno.

02.12.2020.

Draga autorice sad sam napisala nešta a ako ti selidbu u amrieku uspoređuješ s nečijom osnovom kao što je seksualnost onda ili imaš 13 pa uopće nećeš shvatit sta sam htjela rec ili trollas. Uglavnom ja sam svoje rekla a i tebi bi savjetovala da njemu kažeš. Da on može odlučit želi li bit tvoj prijatelj ili ne

Autor

Autor pitanja

02.12.2020.

Da dodam jos vezano za tekst, ne znam kako bih reagirala da mu netko nesto uputi u vezi njegove seksualnosti. Mislim, branila bih ga, naravno, jer mi je stalo do njega, ali bih bila u sukobu svojih uvjerenja. Ne bih mu govorila pogrdne rijeci ili nesto takvo, ne pada mi na pamet da to radim, nego opcenito cinjenenicu u vezi njegove seksualnosti ne podržavam. :(

Autor

Autor pitanja

02.12.2020.

@Beta_l razumijem da je to dio njega i da on to nije odabrao, ali ni u kojem trenutku nisam rekla da ga mrzim ili ne volim. Ne zelim ga mijenjati.
Postujem ga takvog kakav je, ali meni to jednostavno nije prirodno.
Mozda ti ili netko od tvojih pripada LGBTQ zajednici pa se osjećas uvrijedeno i zao mi je. Nisam mislila nista lose, ali ne mogu protiv sebe i svojih uvjerenja.

02.12.2020.

Nisam clan lgbtq zajednice, moji prijatelji jesu. Nisam uvrijeđena, poštujem tvoja uvjerenja i stavove hahhahahha kao i svačije ovdje. Ja sam ti savjetovala da mu kažeš da on može odlučit sta dalje. Da sad meni moja frendica koja je gay dođe i kaže da me voli i postuje ali da ne podržava to što sam hetero ja bi razmislila bili zapravo bila više frendica s njom? Zašto? Jer bi se zapitala kakva je ona prijateljica koja je uz mene bila godinama ali mi iza leđa govori kako moja osobnost, seksualnost "nije prirodna " kako je gledala mene i moje dečke ali nas nikad nije zapravo podržavala jer to njoj jednostavno nije prirodno. Nije ovdje problem u tvojim stavovima o gay ljudima, problem je u tvojoj dvoličnosti i u neku ruku laganju osobi koju toliko voliš i to još 3 godine. Jednosatavno mu trebaš rec. Zaslužuje istinu kao i svaka osoba.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Komentar gore: Jel ti znaš razliku između mržnje i netrpeljivosti? Cura je izjavila da ga voli ali ne podržava Gay populaciju i općenito joj nije prirodno da je netko član LGBT zajednice to nikako ne znači da ga ne voli jer je rekla da ga voli ali da to ne može podržati.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Imaš osobu koju voliš najviše na svijetu ali opet ne podržavaš neke njezine postupke to nije mržnja.

profesor

profesor

02.12.2020.

@Beta_l ne vrijedi nešto objašnjavati kad to netko ne razumije.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

02.12.2020.

Pa to je okej, mislim da i on razumije da se tako osjecas. Mozes imati prijatelje ali se ne slagati sa svime sto oni rade, naravno. I ja sam u srednjoj imala gay prijateljicu i naravno da je zbog toga nisam odbacila ni gledala ruzno, zao mi je sto je prolazila teske stvari zbog toga, to ne umanjuje nju kao osobu i sve to stoji, ali ja ne razumijem privlacnost prema istom spolu i istina je da je malo cudno tj drugacije, odnosno sama ne bih tako mogla ali njihov zivot, njihova stvar, nisu zbog toga losi ljudi. Moja tetka ima odraslu gay kcer, i ona i njena baka ju podrzavaju jer sta drugo mogu, krv im je i vole ju, ali i njima samima je to "cudno", ne znam kako da se izrazim (nije da ju mi ostali odbacujemo nego zive u drugoj drzavi odmalena pa ostatak obitelji nije blizak s njima osim kad se vidimo na proslavama, ali i onda smo okej). Ili ako uopce ne gledamo seksualnost, moja najbolja prijateljica je dosta drugacija osoba od mene i ja se ne slazem s dosta njenih postupaka ali mi ne smetaju jer je njen zivot, ne radi meni nista krivo i jer je dobra osoba i moja prijateljica.
A ovo za napadanje u javnosti, ako bi doslo do toga (ne samo u vezi seksualnosti nego bilo cega), mislim da prijatelje uvijek trebas braniti i ne blatiti pred drugima, ali im nasamo reci sto zapravo mislis i ako se ne slazes s njima, ako su pogrijesili itd.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

02.12.2020.

Btw vidjela sam po pitanjima da dosta ljudi napada ivana, nekad stvarno ima svakakve izjave haha ali na ovom pitanju nije on zapoceo nego ga je cura pocela vrijedati jer ima drugacije misljenje nego ona🙄 gluposti

profesor

profesor

02.12.2020.

Ja više ne znam tko je tu lud 😂😂

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

02.12.2020.

Pa nemoj mu doc i iz vedra neba rec da ne podrzavas, nego probaj nekako doci na temu njegovog decka, vjere ili neke druge srodne teme pa mu mozes reci. Njemu vjerojatno nece nes puno znaciti sto ti ne podrzavas, ali mislim da je skroz ok da zna, ipak si mu najbolja prijateljixa.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

02.12.2020.

Sto se tice ovoga kako bi reagirala da mu netko kaze nesto... Ako ga netko vrijedja, ok je da stanes u njegovu obranu jer nitko nema pravo nikoga vrijedjati, smatram da to nije podrzavanje njegove seksualnosti, nego njega samoga. Ali sko bi netko rekao da ne podrzava njegovu seksualnost, nisi duzna tu nidta reci jer ta osoba ne bi nista lise rekla

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

02.12.2020.

Lose*

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

02.12.2020.

To sto se oko jednog stava ne slazu to ne određuje cijelo prijateljstvo, druze se jer su si super ovako kao osobe

devils_tears

devils_tears

02.12.2020.

Ohh puno judgy ljudi u ovim komentarima haha.
Well kao prvo: mislim da stvarno nema potrebe da mu to kazes.
Kao drugo: svjesna sam da si mozda Krscanka ili neke druge vjere te da te to tvoja vjera uci. Ako si Krscanka uzmi u obzir da PAPA podrzava homoseksualnost :) Prirodno je, kao kod mnogih zivotinja tako i kod nas jer smo jos samo jedna vrsta haha. Uostalom ne znam zasto je toliko bitno sta netko drugo radi i s nekim. So ono, nisi nist ti kriva, society/vjera je i gg.

Mislav002

Mislav002

02.12.2020.

hajdukkk hahhahaha 😂😂😂 i ja sam primijetio, a jadna šta ćeš hahahahaha

autorice samo bi odgovorio da nema ništa loše u tome što ne podržavaš ali njega kao svog prijatelja bi trebala bodrit, ako si prava prijateljica!

02.12.2020.

Wow, stvarno ste napravili zbrku u ovim komentarima...
A ne znam sto da ti kazem iskreno. Posto sto si spomenula vjerska uvjerenja onda predviđam da si vjerovatno krscanka(ispricavam se unaprijed ako sam krivo pretpostavila) i shvacam te. Mada mi je malo lame priznati to prijatelju nakon pune 3 godine. Mislim da si mu to trebala reci prije. Takoder sam krscanka i nemam nista protiv lgbtq+ community,ali nije bas da ih hypam u vezi toga. Da je moj prijatelj gay ne bih ga nikako drugcije tretirala nego prije. Jednostavno to prihvati.

Iridescent

Iridescent

02.12.2020.

Gle autorice,ti ako nisi spremna niti sposobna obraniti svog prijatelja,i stati uz njega kada bi ga netko napao ili vrijedjao jer kao bi dosla u sukob svojih uvjerenja bolje da se maknes od njega da si nadje nekog tko ce ga podrzavati i biti mu pravi prijatelj.Ti ne mozes reci da volis osobu za koju nisi spremna dati truda,cuvati joj ledja i biti uz tu osobu kad joj je tesko niti mozes reci da ti je prijatelj.Tj.on vjerovatno moze biti dobar prijatelj tebi ali nazalost ti nisi njemu kada si takva.Kuzim ja,tesko je ne biti homofob u danasnje vrijeme kad je sve vise zaostalih osoba kao sto ih je na ovoj stranici.Ali kazem ti,doslovno jedno radis a drugo mislis i trece govoris.Ne mozes ga postovati,znaci nemas sta traziti sa njim.Nema tu sta izmedju.Bolje da je okruzen ljudima koji ce biti uz njega a ne tobom koja nije sigurna da li bi ga mogla braniti a da se pritom ti ne osjecas lose.

PrincessMars

PrincessMars

02.12.2020.

Nebi da je rekao da je silovatelji ili ubojica pa da ga ne zelis branit... Nikome ne cini nista lose

Autor

Autor pitanja

02.12.2020.

@Irideescent Ni u kojem trenutku nisam rekla da ga ne bih branila, ne stavljaj mi rijeci u usta.
"Ti ne mozes reci da volis osobu za koju nisi spremna dati truda,cuvati joj ledja i biti uz tu osobu kad joj je tesko niti mozes reci da ti je prijatelj."
Gdje si ti zakljucila da ne ulazem truda u prijateljstvo i da nisam tu za prijatelja kad mu je teško?

Nemas pravo govoriti kakva sam prijateljica ako me uopce ne poznajes i ne znas kakav je odnos izmedu mene i prijatelja.
A za definiciju homofoba sam ti kopirala sa Wikipedije jer si ocito lijen/lijena za to, mada mislim da bi svi trebali znati znacenje homofoba.

Homofobija (od grč. homós koja znači isti, jednako i phóbos koja znači strah) je iracionalan strah,[1] mržnja,ubite gejve glupe predrasude ili diskriminacija prema osobama homoseksualne orijentacije.

Nit ikog mrzim nit se bojim, nit diskriminiram, samo ne podrzavam.

Btw, ne razumijem zašto neki clanovi LGBTQ zajednice (i oni koji to podupiru) postupaju agresivno prema nama koji to ne podržavamo (znaci ne mrzimo, diskriminiramo i ostalo).
Radite kontra efekt i postajete kao oni koji vas mrze.

Naucite se poštovat tuda misljenja bez vrijedanja i napadnog pisanja.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

WTF kakav sektaš oslobodi kakav komentar, autorice od riječi do riječi si sve točno rekla.

Dino

Dino

02.12.2020.

Svako ima pravo na svoje misljenje i to je sasvim u redu.
No uz duzno postovanje prema Autorici, ja stvarno ne razumijem kako mozes voljeti i postovati nekoga a ne podrzavati ga u isto vrijeme. S time da si rekla da ti je njegova seksualnost neprirodna mi se ovo sve nekako ne podudara. Ovo nije nikakav napad na tvoju egzistenciju nego me iskreno zanima kako se moze biti prijatelj sa nekim za koga mislis da je jedan veliki dio njega neprirodan ili cudan.
Pozdrav

Cruela_de_vil

Cruela_de_vil

02.12.2020.


granice su ono što dovode ljude u kaljužu postojanja. svaka granica radi od nas male idiote.

pogotovo u svijetu u kojem smo naučeni mrziti sve ono što je drugačije, sve ono što odstupa od našeg malog sela.

mislim da nije ovo tema za prirodne znanosti, mislim da ovo nije tema za skupinu neiskusne mlađeži kao što smo mi ali mislim da ljudi jednostavno trebaju prestati zavirivati u tuđe krevete... (osim ak u njima nisu djeca i životinje)


Zašto prihvaćaš ljude kojima se sviđaju opere ili raženi kruh ili cijan automobili ili moderno slikarstvo ili trešnjino pivo? Tu ne tražiš genetski razlog koji možda stvarno postoji. Objektivno, statistički je manja pojava ovoga što sam nabrojao nego homoseksualnosti.

Ako ga ne podupireš u nečemu što je toliki dio njegovog života i čime stvarno ne šteti ni tebi ni ikome oko tebe(sebe) po meni ga ni ne poštuješ.
Eto sori ali moje mišljenje.

Hajduk95

Hajduk95

02.12.2020.

Mozes postovat to ali i ne podrzavat (ovdje govorimo o postovanju osobe, a ne podrzavanju djela) ... Nije uopce ne logicno, ko sta neko postuje vegetarijance, a ne podrzaje takav stil zivota...

Hehehe05

Hehehe05

02.12.2020.

Makni se i točka, nađi sebi ono što tražiš od prijatelja, kao i prouči značenje riječi "pravo prijateljstvo", i pusti njega da nađe pravog prijatelja.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Ja ne vjerujem...ona nije prava frendica jer ne podrzava nesto..a pobogu🙄

Hehehe05

Hehehe05

02.12.2020.

A ja na vjerujem kako se ti uvijek nađeš prozvan u nečijem komentaru mada te apsolutno nitko ne spominje niti ikog briga za tebe, lol bye

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Pa normalno da cu komentirat kad trabunjaš..ona nije pravi prijatelj i mora trazit drugog radi toga..vi ne shvacate ocito da ako nesto ne podrzavas ne znaci da ga ne voli.

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

☜☆☞Devil_ girl☜☆☞

02.12.2020.

Opet ćete se posvađati?!😬😬oke, yeaah uobičajeno

Hehehe05

Hehehe05

02.12.2020.

A kako ti ne shvaćaš da svatko ima svoje mišljenje? To što ti nešto shvaćaš ovako ne znači da ja ne mogu onako.
Tebi je moj komentar trabunjanje jer se ne slažeš s njim, da dijelimo mišljenje bio bi ti super, isto je i obrnuto.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Ja necu dugo 🤣 ovi ne shvacaju ocito...znaci ljudi i u zivotu je tako otaci mater ne podrzavaju djecu u puno stvari ali to ne znaci da ne vole vlastito dijete, pa tako i ona u ovom slučaju prijatelja voli ali ne podržava ga u ovome..sto je i sama rekla a vi se pravite.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Okej, sve 5 👍

Hehehe05

Hehehe05

02.12.2020.

Kako možeš ne podržavat nekog u nečemu što on ne može promijeniti i što nije svojevoljno izabrao ???
To je isto kao da je rekla da ga ne podržava jer je npr crnac.
To nije nešto što biraš i nešto što svojevoljno odlučiš. Da je rekla da ga ne podržava u nekoj odluci bilo bi mi jasno ali ovo nije nešto što odlučuješ i biraš.
Da je prava prijateljica uvidila bi to i sama, nebi si postavljala barijere u prijateljstvu na osnovu neke sitnice koja nit je presudna za njihov odnos nit je nešto što je on svojevoljno izabrao.
Ne ivane, ti ne kužiš..

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Kuzim i rekao sam sve 5 necemo radit drame :)

Hehehe05

Hehehe05

02.12.2020.

👍👍 :)

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Zašto bi mu govorila ako samo ne podržava LGBT zajednicu? To ne može narušiti njihovo prijateljstvo samo ta sitnica.

ivan995

ivan995

02.12.2020.

Uostalom treba izbjegavati neke stvari izreći jer to jednostavno može dovesti do raskida prijateljstva zato bolje šutit.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

02.12.2020.

Je li to urodjeno ili odluka iskreno ne znam, ali ono sto mozes birati je da prakticiras ili ne prakticiras nacin zivota kao gay (imas decka, upustas se u odnose itd.). U tome ga ne podrzava, a to mozes birati i osobno smatram homoseksualnost neprirodnom i nesto sto treba izlijeciti pa u skladu s tim i homo veze smatram neprirodnima. Vjerujem da ovo misljenje dijeli autorica.

Autor

Autor pitanja

02.12.2020.

Po tom sto kazete, trebamo birati prijatelje po seksualnosti, rasi, vjeri, nacionalnosti? Ili pak ne?
Ne bih se trebala druziti sa muslimanima, budistima, zidovima iako su nam vjere razlicite i ne vjerujem u njihove vjere?
Po meni se prijateljstvo ne zasniva na tom nego na stvarima kao sto su postovanje, trud, briga, ljubav.

LadyLaura

LadyLaura

02.12.2020.

Nikad se nemoj bojati izraziti kako se osjećaš i što misliš pred prijateljima. I nemoj imati grižnju savjest zbog toga. Možda jesi u pravu, možda nisi, ali imaš pravo na vlastito mišljenje dok god ne činiš nažao drugima.

HelenV-lover

HelenV-lover

03.12.2020.

Imam najboljeg prijatelja i slažem se s prvim komentarima ako ga voliš ne kužim kako ga ne podržavaš. Dosl ja i kad samo ljuta na svog najboljeg prijatelja ja ga hvalim i podržavam. Čak i ako odluka meni ne pase podržati ću ga jer ga volim i sve mi znaci.

LittleMissSunshinexDDD

LittleMissSunshinexDDD

03.12.2020.

Mislim da je ovdje središnji problem to što je prošlo već 3 godine otkako ti se on otvorio što se tiče vlastite seksualnosti, a ti bi mu tek sad rekla da to ne podražavaš. Nekako bi to bilo kao iz "vedra neba" i čudno bi ispalo, vjerojatno bi se on zapitkivao što je učinio pa da mu odjednom to izjavljuješ, a svo ovo vrijeme mu, kao što vidim, nisi baš nešto komentirala.
Ako mu odlučiš priznati kako ga ne podržavaš, razmisli malo što bi ti time dobila? Ok, rekla si svoje mišljenje, "olakšala" si se, ali opet - on će i dalje biti to što je, kao što je bio i 3 godine. I ja ne vidim neki koristan ishod, ipak je to njegov život i njegova stvar, tako da - ne znam, ne vidim baš neku poantu. Možda jedino da mu natakneš to ako te on otvoreno pita što misliš o tome, ali da sama inciraš temu, nekako čudno djeluje baš zbog toga što je prošlo 3 godine, a i uostalom, on će i dalje biti tvoj prijatelj ako je tebi stalo do njega. I sama kažeš: "volim ga takvog kakav je, najbolji mi je prijatelj i sto se tice njegovih osobnosti nista ne bih mijenjala..ni njegovu seksualnost". I lijepo je što ga prihvaćaš takvog kakav je :)

03.12.2020.

Ako te nije pitao za misljenje onda nemoj ni govoriti. Msm mozes mu reci da zna na cem stoji s tobom, i sve to... Ali gledajuc sve to tvoji izslasci s njim i gledajuc kako se drplju je podrzavanje u neku ruku.

jednaosoba5

jednaosoba5

03.12.2020.

Slažem se s autoricom, nije isto mrziti i ne podržavati. Ljudi danas ne mogu podnijeti tuđa mišljenja i da se neko ne slaže s njima, pa svakog ko ne podržava nazivaju homofobom i ogorčeno ga vrijeđaju.
Ovisi koliko je jako vaše prijateljstvo. Ako nije, to priznanje bi ga moglo poljuljati.

MandaFlasarka

MandaFlasarka

07.12.2020.

Devils_tears, papa ne podržava homoseksualnost. On je izjavio da Bog takve ljude ne odbacuje nego da i njih voli jer su njegova djeca. Bog sve ljude voli. Sve. I rekao je da ne treba takve ljude odbacivati zbog toga. Eto, to je papa rekao. Ali nigdje nije rekao da on to podržava. Ni ja ne podržavam ali da mi je neki prijatelj to, ne bih ga odjednom napustila samo zbog toga. Također nije normalno niti zlostavljati takve osobe ili ih odbacivati, podcjenjivati itd. Iako papa ima poštovanja prema njima i voli ih jer su ljudi, on nigdje nije rekao da to podržava.

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

Prati nas na Instagramu

33.706
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!