21

Tijekom zimskih mjeseci nataloži se dosta toga na području trbuha i struka, a mnogi to nazivaju i ljubavnim držačima. Zimi ovo nije teško sakriti odjećom, ali dolaze topli dani i odjeća je sve oskudnija te otkriva naslage na trbuhu, što je mnogima pravi atak na samopouzdanje.

Za početak, znaj da stres i sjedilački način života uzrokuju masne naslage oko trbuha. Također, brzo gutanje hrane i nedovoljno prožvakani komadi hrane još su jedan razlog zašto se salo stvara na struku i trbuhu. Jedeš li hranu s puno bijelog brašna i šećera također su veće šanse da će se mast taložiti na trbuhu.

Tjelovježba je bitna kod gubljenja sala na trbuhu i struku, ali često upravo prehrana vodi glavnu riječ. Evo što jesti da bi imali ravniji trbuh, prema savjetima fitness stručnjaka:

Bademi

Neka istraživanja su pokazala da određeni sastojci u bademima blokiraju taloženje masnoća u tijelu pa je ovaj plod posebno pogodan za gubljenje kilograma. Osim toga, badem je bogat magnezijem, vitaminom E, vlaknima i proteinima te je jak anitioksidant pa je odličan za dobijanje energije i stvaranje mišića te regulaciju šećera u krvi. Ovo zadnje posebno je važno jer stvara osjećaj sitosti i ne potiče na stalnu konzumaciju grickalica i ostale hrane.

Koliko? Oko 23 badema dnevno je dovoljno.



Jaja

Jaja su bogata proteinima i masnoćama te su istraživanja pokazala da su veoma dobra za doručak jer smanjuju osjećaj gladi tijekom cijelog dana. Ipak, jaja imaju velik udio kolesterola pa ne treba pretjerivati u konzumaciji.

Koliko? Jedno jaje dnevno.

Soja

Istraživanja su pokazala da osobe koje piju sojino mlijeko lakše i više gube kilograme od onih koje konzumiraju kravlje mlijeko. Soja je općenito veoma bogata namirnica, posebno je bogata proteinima, vlaknima i antioksidantima, a uvijek je bolje izabrati tofu i mlijeko nego ljuspice i slične sojine proizvode.

Koliko? Oko 10 dekagrama tofua ili dvije čaše sojinog mlijeka dnevno.

Jabuke

Jedna je studija pokazala da su žene koje su jele tri jabuke dnevno tri mjeseca izgubile znatno  više kilograma od onih koje su jele zobene keksiće. Jabuka ima vlakna te je u velikom postotoku i voda što nam daje osjećaj sitosti.

Koliko? Dvije jabuke dnevno.




Bobičasto voće

Borovnice, brusnice, ribizl, jagode itd. Pune su vlakana koja su jako bitna kod gubitka kilograma. Pune su i antioksidanata koji pomažu kod boljih rezultata u tjelovježbi te ujedno štite od mnogih kroničnih bolesti kao što je tumor.

Koliko? Pola čajne šalice dnevno.

Zeleno povrće

Brokula, špinat, blitva, kelj itd. Primjerice, šalica špinata ima 40 kalorija, a brokule 55 kalorija te zadovoljava 20 posto potreba za vlaknima. Većina zelenog povrća puna je kalcija koji je bitan za mišiće, odnosno daje energiju za bolju tjelovježbu.

Koliko? Tri šalice (porcije) dnevno.




Jogurt

Ova je namirnica posebno važna za zdravlje crijeva, odnosno za dobre bakterije u tom dijelu tijela te su istraživanja pokazala da je jača konzumacija jogurta povezana s jačim gubitkom masnih naslaga na trbuhu. Naime, jogurt smanjuje nadutost, plinove te zatvor, što sve pridonosi ravnijem trbuhu. Pozor – izaberite običan jogurt, a ne onaj s voćem koji je bično pun šećera. Ako ne možete bez tog okusa, sami umiješajte svježe voće u jogurt.

Koliko? Jedna do dvije šalice dnevno nemasnog jogurta.

Jušna jela

Kod nas još znana kao variva, dakle jela koja se jedu žlicom. Istraživanje u Pennsylvaniji je pokazalo da ljudi koji više jedu jušna jela lakše gube kilograme oko struka te i lakše održavaju novo stanje smanjenih kilograma od onih koji jedu tvrdu hranu. Izaberite juhe sa sjeckanim povrćem bez dodataka vrhnja i sličnih kalorijskih bombi.

Koliko? Barem jedna šalica (tanjura) dnevno, a idealno bi bilo dvije do tri.

N.LJ.J.
Foto: Photoxpress.com

vježbanjekilogramihrana

Komentari

13.06.2012.

zanimljivo...
bilo bi dobro kad bi pročitali oni što postavljaju pitanja kako smršati...

Cindy

Cindy

13.06.2012.

dovoljno mi je ravan, thanks, but no thanks.

13.06.2012.

Ne volim ni bademe, ni soju ni zeleno povrce(blitva, brkula,kelj itd). :D

13.06.2012.

Konačno nešto korisno :P

13.06.2012.

To se bejbe zove pravilna ishrana!
Ishrana+Vježbe =RAVAN STOMAAK <3

13.06.2012.

Genski mršava.
FUCK JEA :D

B|

13.06.2012.

Jedem ja to sve ali ništa ne pomaže. xD

13.06.2012.

jabukeeee :D

13.06.2012.

Ovo nije istina. Opce je poznato da su bademi i orasati plodovi najkaloricniji plodovi. Ako se necete sa njima udebljati u trbuhu, negdje drugdje cete. Kad god se nekome preporuca dijeta za debljanje govre da treba jest badema, kikiraikija i lanene sjemenke jer imaju oko 560 kalorija.

13.06.2012.

Ma dobro je sve to, ali kako bi bilo da jednom za promjenu napišete kako se udebljati??
Nekim curama stres uzrokuje i mršavljenje, a ne stvaranje masnih naslaga, barem je tako u mom slučaju.

13.06.2012.

da, napisite jednom nesto za debljanje...

13.06.2012.

Pa da svi misle samo da je problem kako smrsaviti. -_-
A i nitko nekonta da se teze udebljat nego smrsavit, oni koji nemaju problema ti se cude i kao, pa da jedes udebljo bi se -.-

13.06.2012.

ma moreš se takav rodit-mršav!

14.06.2012.

Osobe koje su mršave, tj. ne mogu se udebljati uprkos tome što jedu mnogo, definitivno trebaju otići ljrečniku, jer imaju poremećaj rada žlijezde, eto koristan savjet :)
btw. idem u medicinsku školu :)

15.06.2012.

super su savjeti ;)

16.06.2012.

CoolCrv, išla sam i ja pa kažem da ne mora značiti, stvar je genetike, metabolizma. Čak što više, debljanje ukazuje na poremećaj rada žlijezde.

16.06.2012.

ja na svu srecu imam ravan trbuh :)

18.06.2012.

zajeb' ti to...skinite si insanity...pa cete pošteno smršavit za 60 dana...evo živog primjera moje frendice...ženska je imala preko 80 kila...i za 2 mjeseca smršavila 25 kila...ono je da cete umrt...al sve za ljepotu...:)

22.06.2012.

Nije istina! Velika je zabluda da masti debljaju. Masti su zdrave i neophodne našem organizmu. Jedino što je bitno je da se jedu zdrave masti, kao što su one iz badema, lanenih sjemenka, oraha itd. Šećer je ono što se deblja, on se pretvara u mast, ako se ne iskoristi za energiju. Točnije šećer se pretvara u salo.

02.07.2012.

volim sve to osim badema,ali jbg i njih cu koristiti samo da smrsam

26.10.2012.

ja bi ostala na istoj težini ali da imam ravan trbuh :(

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

35.837
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!