1

Društvene mreže polako se šuljaju na faks i danas sutra bi mogle postati legitimno nastavno pomagalo. Najnovija studija pokazala je kako studenti koji koriste Twitter u savladavanju kolegija imaju bolji učinak.

Već smo pisali o tome kako neki nastavnici uvode tweetanje za vrijeme kolegija kao način debate i postavljanja pitanja. Sada nam stiže nova studija sa sveučilišta Lock Haven iz američke države Pennsylvania koja još jednom dokazuje kako savladavanje gradiva korištenjem Twittera ima blagotvorne posljedice na indeks.

Skupina studenata koja je dobila različite zadatke, trebala ih riječiti i o njima diskutirati koristeći između ostalog i razmjenu ideja putem Twittera, pokazala je dvostruko veću angažiranost od skupine u kojoj su zadaci bili isti ali tweetanje nije bilo dopušteno. Ne samo to, studenti iz prve skupine dobili su u prosjeku bolju ocjenu.

Društvene mreže dekoncentriraju ili angažiraju studente?

Dr. Reynol Junco, predvodnik akademskog Twitter pokusa, nada se da će sve veći broj profesora u budućnosti integrirati društvene mreže u svoj nastavnički rad. Za sada su mišljenja podijeljena i sve se svodi na pitanje – da li društvene mreže više dekoncentriraju nego što angažiraju studente?

Više: MojFaks
Krešimir Dujmović

twitteručenjedruštvene mreže

Komentari

12.11.2010.

:OO kak fora. kod nas niko nebi to dozvolio -.-

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

36.018
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!