Filip Grabovac i Tomo Karaula

 Često smo tijekom odrastanja slušali o tome kako možemo slijediti svoje snove, biti uspješni i zadovoljni, da možemo istraživati svoje interese ili stvarati nešto potpuno novo, stvoriti svijet boljih mogućnosti. No, je li to doista moguće?

Danas se na tržištu svakodnevno pojavljuju razni poslovi koje donedavno nismo mogli niti zamisliti. Međutim, kako se stvaraju novi poslovi, zbog razvoja tehnologije stvaraju se i nove prilike, a mladi Filip Grabovac i Tomo Karaula iz Kutine iskoristili su sve najbolje što im pružaju i tehnologija i internet, pa su iz srednjoškolskih klupa pokrenuli svoj posao!

Tako mladi, a tako uspješni!

Problem sa zapošljavanjem mladih u Hrvatskoj prisutan je već godinama. Srećom, ova dva srednjoškolca odlučila su uzeti stvari u svoje ruke i promijeniti stvari nabolje kako bi pomogli drugima, pa su pokrenuli Platformu ''Mladi rade''.

''Koristeći umjetnu inteligenciju, želimo pomoći mladima da pronađu posao'', kažu mladi poduzetnici. ''Ideja je proizašla iz našeg osobnog nezadovoljstva, odnosno nemogućnosti pronalaska posla tijekom ljeta i iz neuređenosti praksi naših vršnjaka'', objasnili su.

Na prvom mjestu su snovi, želje i potrebe mladih

Nakon što se rodila ideja, trebali su im svi dostupni alati, znanja i tehnologija kako bi svoju ideju pretvorili u stvarnost. Nije im trebalo dugo da pronađu svu potporu na jednom mjestu.

Kako bi pomogli mladim inovatorima, pokretačima promjena i liderima nove generacije, Hrvatski Telekom pokrenuo je kampanju ''Tebe Se Pita'', u kojoj na prvo mjesto stavlja njihove snove, želje i potrebe. Kao digitalni predvodnik u Hrvatskoj, HT svim svojim korisnicima, pa tako i mladima, nastavlja pružati prilike potrebne za izgradnju boljeg svijeta mogućnosti.

Kako kroz internet učiniti svijet boljim mjestom?

Podrška za realizaciju ideje o stvaranju platforme za zapošljavanje mladih znači mnogo, a to su nam i oni potvrdili. ''Internet nam nudi pristup ogromnim količinama znanja i informacija i mislim da internet studentima nudi upravo moć'', kaže Tomo, dok Filip upozorava na sam sadržaj koji se objavljuje. ''Jednom na internetu, uvijek na internetu'', kaže iskreno.

Za pokretanje bilo kakvog posla vrlo je važno znati i kojoj publici se obraćati, tko su korisnici. Kako kažu, znali su kome će namijeniti svoju platformu, ali i kako doći do krajnjih korisnika. ''Naša ciljana skupina su ponajviše mladi i naši vršnjaci, stoga je naše pozicioniranje u ovoj branši bilo neupitno jer je danas najlakši i najbolji način dopiranja do mladih: internet'', kažu dečki.

Posebno za ovu priliku Hrvatski Telekom je na TikToku pokrenuo challenge #TebeSePita, u sklopu kojeg želi potaknuti mlade da podijele inspirativni video u kojem će prikazati kako uz pomoć interneta učiniti svijet boljim mjestom.

 

@hrvatski.telekom Što mladi rade? Pa Mladi Rade! Zaviri iza kulisa portala za studentske poslove iza kojeg stoje srednjoškolci! #hrvatskitelekom #tebesepita  #fyp ♬ original sound - hrvatski.telekom

 


Najbolje videouratke Hrvatski Telekom nagradit će s čak 30 ulaznica za ekskluzivan koncert svjetske senzacije Billie Eilish koji će se održati 1. lipnja, a Hrvatski Telekom pokriti će troškove puta i smještaja u Bonnu!

ekskluzivan koncert svjetske senzacije Billie Eilish

Kako do ideje? Skrolaj!

Dobar dio izvrsnih ideja upravo može doći s društvenih mreža, na kojima su svi povezani i inzistiraju na originalnosti, iskrenosti i kreativnosti, a to zna i Hrvatski Telekom, koji je u ponudi za mlade omogućio neograničeno uživanje u skrolanju kroz omiljeni sadržaj.

Svi korisnici obuhvaćeni ovom ponudom tako mogu aktivirati opciju bingeNscroll, koja im omogućuje neograničeno korištenje YouTubea, Instagrama, TikToka, Netflixa, ali i uživanje u brojnim drugim pogodnostima.

Od hobija do pravog posla

Jedan od popularnijih hobija koje imaju mladi zasigurno je igranje videoigara. I dok je nekima za opuštanje dovoljna mobilna igrica, drugi dio voli uroniti u virtualni svijet i ostati u njemu barem neko vrijeme, a oni sretnici koji su došli i do profesionalnih voda u gejmanju zarađuju pozamašne svote na onome što je počelo kao ''ubijanje dosade''. Da gejmanje više nije samo obično ubijanje dosade, znaju Fran i Tin, studenti koji su odlučili snimiti dokumentarni film o ovoj zanimljivoj industriji. Ideja im je stigla ''između pandemije, potresa i prijetnje nuklearnim ratom jer je to najbolji uvid za dokumentarac'', šale se.

 

@hrvatski.telekom Tin i Fran kažu: gaming = klasična umjetnost. Slažeš se? #hrvatskitelekom #tebesepita #fyp ♬ original sound - hrvatski.telekom

 

Ne budite površni!

Od ideje do realizacije i stvarnosti nikad nije bilo lakše doći, pa studenti svojoj generaciji daju ozbiljan savjet: ''Ne budite površni! Ne budite površni sa svojim razmišljanjem, iskorištenim prilikama ili stavovima. Možda se takav svijet čini fora, ali je zastrašujuće dosadan'', savjetuju dečki koji su pronašli svoju inspiraciju, osmislili koncept i na kraju realizirali ideju kako bi i oni svojim utjecajem doprinijeli svijetu boljih mogućnosti.

Revolucija je tu

Tea je autorica bloga Puce.Place.Rural, a usto je i odličan primjer mlade osobe koja je ostvarila svoje snove! Ova mlada i ambiciozna djevojka putuje svijetom i otkriva važnost povezivanja s prirodom, a sve je krenulo – skrolanjem na društvenim mrežama. "Zaglavila sam za vrijeme pandemije u svom ruralnom kraju, pa sam odlučila upisati online tečajeve iz digitalnog marketinga. Počela sam se igrati na društvenim mrežama i tako je nastao moj profil puce.place.rural, preko kojeg pokušavam potaknuti i sebe i druge na zelenije razmišljanje'', spominje važnost online povezanosti te napominje kako su društvene mreže najvažniji pokretači i aktivisti ''zelene revolucije''.

 

@hrvatski.telekom Autorica Puce.Place.Rural bloga vodi nas na Šri Lanku i otkriva zašto je ruralno potrebna antiteza urbanom! #hrvatskitelekom #tebesepita #fyp ♬ original sound - hrvatski.telekom

 


Društvene mreže su naš prozor u novi svijet, svijet u kojem imamo mogućnost mijenjati ga kako nama odgovara, krojiti budućnost po vlastitim pravilima i postavljati kreativnost, originalnost i ideju na prvo mjesto.

Stoga, budite originalni i kreativni, uključite se u TikTok challenge Hrvatskog Telekoma i otputujte u Bonn uživo slušati pop-senzaciju Billie Eilish i njezin ''Happier Than Ever'' uz pokrivene troškove smještaja i putovanja!

Svi koji ne budu imali sreće u nagradnom natječaju ekskluzivan koncert moći će pratiti putem livestreama na MAXtv-u i društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma. S današnjim mogućnostima, tehnologijom, internetom i društvenim mrežama nikada nije bilo lakše pogledati koncert, otkriti sebe i slijediti svoje snove, zato uđi u svijet novih mogućnosti jer #TebeSePita

 

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Hrvatski Telekom po najvišim profesionalnim standardima.

 

tebe se pita TikTok challenge svijet boljih mogućnosti bingeNscroll Hrvatski telekom billie eilish