0

Samo trebaš promijeniti neke sitnice u svakodnevici i već si na pola puta. Dodaj na to i neke dodatne vježbe i brzo ćeš se naviknuti držati leđa puno ravnije nego sada. Osim što je to dobro za tvoje zdravlje, i izgledat ćeš bolje.

Koliko ti je puta mama viknula da se izravnaš? Vjerojatno previše. Čini ti se kao da te gnjavi s tom gluposti, ali ravno držanje ima svoje prednosti. Ne želiš izgledati kao Quasimodo iz 'Zvonara crkve Notre Dame'. Za početak, izgledat ćeš kao da si mrvicu viša nego što jesi ako imaš ravno leđa, a i ljudi će te doživjeti drugačije, kao da si puna samopouzdanja, bilo što se tiče tvog izgleda ili onoga što radiš. Ovo će ti dobro doći i kasnije u životu jer ćeš imati manje problema s bolovima u leđima. Imati dobro držanje je nešto na čemu svi trebaju raditi jer mogu od toga samo imati koristi. Ovo je 7 savjeta uz pomoć kojih možeš i ti popraviti svoje držanje i naviknuti se da uvijek imaš što ravnija leđa.

1.Nemoj biti na laptopu u krevetu
Kada učiš ili pišeš neki rad za školu, znamo da bi najradije legla u krevet, stavila laptop na noge i tako pisala, ali to nikako nije dobro za tvoje držanje. Ako znaš da ćeš na laptopu trebati nešto dulje raditi, stavi ga na stolić, ali neka to bude stolić koji je dovoljno visok da možeš tipkati bez da se pogrbljuješ. Ukoliko je prenizak, stavi laptop na neko podnožje, možeš primjerice složiti malu policu od knjiga na koje ćeš ga položiti.

2.Sjedi na rubu stolca
Zavaliti se u stolac i sjediti s jednom nogom preko naslona za ruku, u položaju gdje zapravo više ležiš nego sjediš nije pravilno i sigurno to i ti znaš. Kako bi se natjerali sjediti što ravnije i pravilnije, preporuka je da sjedneš na rub stolca. Tako ćeš se automatski izravnati.

3.Vježbanje
Kako bi ti držanje bilo bolje i kako bi ojačala mišiće gornjeg dijela tijela nije loše ponekad ni vježbati. Jači mišići znači i da ćeš se lakše držati ravnije. Vježbe poput planka mogu ti u tome pomoći.

4.Hodaj bosa
Cure koje vole nositi cipele na petu ili drugu obuću za koju znaju da nije najudobnija, ali je lijepa, posebno bi trebale ovo raditi. Obuća koja nije udobna može utjecati na to kako hodamo i kako se držimo. Zato nije loše kada god imaš priliku dati si pauzu od takve obuće i jednostavno po kući hodati bosa.

5.Radi svakodnevne stvari sa suprotnom rukom
Dešnjaci će u većini slučajeva većinu svakodnevnih sitnih poslova obavljati upravo desnom rukom, dok će kod ljevaka biti suprotno. Ono što trebaš raditi i što će pomoći tvom držanju je da u takvim sitnim poslovima zamijeniš ruke. Primjerice nošenje vrećice ili torbe. Ovo naizgled obična radnja može utjecati na tvoje držanje. Kada je jedna strana tijela uvijek preopterećena to ne može biti dobro za držanje i kralježnicu zato nekada napravi zamjenu. Kada promijeniš ruku oslobodit ćeš 'glavnu stranu' pritiska.

6.Istezanje i razgibavanje
Stvoriti naviku da se svako toliko razgibaš i istegneš nakon duljeg sjedenja je super stvar. Pogotovo primjerice u školi. Na odmoru iskoristi priliku da malo ustaneš i istegneš tijelo. To će tvojim mišićima i kralježnici biti itekako od koristi.

7.Duboki udisaji
U trenucima kada si preko glave u obavezama, sve ti se čini grozno, jednostavno se ne osjećaš dobro, najčešće ćeš se zavaliti negdje i tako ostati satima. Ono što bi trebala napraviti je stati na trenutak i samo duboko udahnuti nekoliko puta. Osim što će ti ovo pomoći da se smiriš, ovako se aktiviraju i mišići, a i automatski si izravnaš držanje.

Foto: Giphy/ Shutterstock.com - fizkes

M.T.

Pogledajte još:

Bole te leđa i ukočena si? Donosimo 6 vježbi istezanja koje možeš raditi u pauzi od učenja

Najpopularnije vježbe hrpa ljudi izvodi pogrešno – nauči kako ih raditi ispravno da bi bili bolji rezultati

Devet zdravih (i korisnih) navika koje svaka cura treba usvojiti u mladosti! Kasnije ćeš si biti zahvalna

držanjeravna leđaravno držanjeispravi držanjepogrbljenosttijelo

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

127.251
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se