Imaš problema u školi, kod kuće, s frendovima, u ljubavi ili te brine nešto sasvim drugo? Postavi pitanje anonimno i ekipa na portalu će ti pokušati pomoći!

Kako biti zadovoljna?

0

21:33 03.12.2020.

Studiram sestrinstvo, to je valjda najsrodnije medicini sto sam mogla upisati, jer medicinu nisam mogla, prekasno sam saznala sto zelim, a bila sam dosta losa ucenica i u osnovnoj i u srednjoj. Nije mi dovoljno zavrsit 3 ili 5 ili 7 godina sestrinstva, nije mi dovoljno ni doktorirati i biti doktor znanosti jer koje znanosti? Ne priznajem sestrinstvo znanošću. Nekako cijelo vrijeme imam taj ossjecaj da mi moj fax, zvanje nece bit dovoljno, jer ne studiram medicinu, necu biti doktor medicine. Da li ja nisam normalna jer mi to nije dovoljno ili sam u pravu? Uvijek gledam na doktore medicine kao na neke više ljude, ovo pišem s knedlom u grlu. A šta je doktor sestrinstva? nista. Isto kao i prvostupnica.



Komentari

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Ko ti kriv što si bila loša učenica pa nisi mogla upisat što si htijela..sad ovo što studiraš upri nema ti druge.l i nemoj odustajati..

04.12.2020.

Autorice moram ti priznat da malo grubo zvucis s izjavama o sestrinstvu, jer ovdje se neki mogu nac uvrijedeni s ovim izjavama, glupo je rec da je doktor sestrinstva i sto sto i prvostupnica. Ali eto priprisat cu to tvojoj frustraciji i velikom nezadovoljstvu. U neku ruku razumijem da nisi zadovoljna i da zelis najbolje za sebe, tesko je prihvatit da u zivotu nismo uspjeli u necem sto smo zaista zeljeli. Uredu kasno si shvatila sto zelis jbg, do tad si bila losa ucenica i eto nisi upisala medicinu, znam ljude koji su par godina pokusavali upisat tek tad uspjeli. Koliko ja znam na medicini ima prijemni, ne znam s koliko si prošla maturu, ali jedino da ponovis maturu prodes s pet sve (ako vec nisi) i rasturis prijemni ( iako ni onda ne znam kolike su ti zapravo sanse jer ne znam kakve si ocjene imala ). A ako nista od tog nastavi sa sestrinstvom ili necim drugim. Sretno.

Ing_rid

Ing_rid

04.12.2020.

Sta pricas ti?? Ispada ko da su ti svi drugi krivi sto nisi bila dobra ucenica pa sad lijecis svoje frustracije tu
Smiri hormone malo

04.12.2020.

Autorice kad izades sa takvim brutalnim stavom i zaista brutalno iskreno kazes ono sto mislis i kako se osjecas ocekuj hate u komentarima. Iako si mogla to blaze napisat jer ispada da omalovazvas sestrinstvo i neke ovdje to moze uvrijedit.

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

Ja sam pitala kako biti zadovoljna, znaci nitko mi nije odgovorio na TO pitanje. Ja zelim da mi netko pokusa promijeniti stav a ne da mi tu serete.

04.12.2020.

TERMINATORTG e sad koliko je pogrijesila , toliko nije. Cura mozda smatra zaista da je sestrinstvo ˝ niza vrsta˝ i da su doktori medicine ˝visi ljudi˝, njezino misljenje ima pravo na njega koliko god se mi drugi ne slagali . Ali ga jednako tako nema pravo iznosit s tolikim disrespectom prema drugom zanimanju i arogancijom.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

04.12.2020.

Mozda da prvo prestanes smatrat da je jedino doktroski posao vrijedan? Wtf? I uopce se ne cini da zelis studirat medicinu zbog zelje za pomaganjem nego zbog prestiza. Strasno...
Ajde se usudi reci to sto si napisala nekoj glavnoj sestri hahah pa ces vidit

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

pa nije samo radi prestiza nego me zanima ucit o ljudima..., i rijetko tko upisuje medicinu da bi pomogao ljudima. Ljudi upisuju medicinu ili zato jer ih zanima ljudski organizam i znanost ili zato da pomognu prije svega sebi. Kakvo pomaganje ljudima...

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Jel ti čuješ sebe? Ako si upisala faks i na kraju radiš taj posao jer ga voliš i voliš to raditi ne samo zato jer ih zanima ljudski organizam.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

04.12.2020.

Ako te zanima ljudski organizam kupis takve knjige i ucis iz toga sta te zanima, izi. Sta da pomognes sebi studiranjem medicine? I sta doktori rade nego lijece i pomazu ljudima?

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Znači ti ljude vole posao koji rade.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

04.12.2020.

Ti si curo u kurcu haha

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

Da, "u kurcu sam", jel to treba biti uvreda?

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Zašto bi netko uostalom netko neki posao radio koji ne voli jer ga to ne zanima i ne vidi se u tome, to je gubljenje vremena, isto student, upisuje faks jer ga određeni zanima, na kraju upisuje posao taj koji ga zanima i radi ono što voli..ako i ovo nisi shvatila i bit šta želim reći šta da ti kažem.

04.12.2020.

well that escalated quickly

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

pa nisi ti sam sebe shvatio, a ne ja tebi. onaj tko zeli pomagati iskljucivo LJUDIMA upisuje sestrinstvo!!! jer Sestrinstvo je zadovoljavanje osnovnih ljudskih potreba, sestre su pacijentima sestre, psiholozi, njegovatelji. Sestre su te koje su najbliže pacijentima i koje prve opažaju njegove fizicke i psihicke promjene. Doktori su tu da pomažu znanosti.

Flixy690

Flixy690

04.12.2020.

Sta sam ja sad procitala..
Ja sam upisala medicinu iskljucivo zato jer zelim POMAGATI LJUDIMA koji su bolesni. Ne zato jer cu bit cijenjena u drustvu, ne zato jer me zanima ljudski organizam (za to realno uzmes knjigu i anatomski atlas pa proucavaj), ne zato jer cu bit "visa klasa"od med.sestara. Da nisam upisala medicinu sigurno bih upisala sestrinstvo jer su oba zanimanja ta koja pomazu bolesnim ljudima. Mogu ti samo reci po ovim tvojim komentarima da si na potpuno pogresnom fakultetu jer medicina i sestrinstvo bi trebali biti poziv a ne samo posao i kako ti kazes, posao da pomognes sebi a ne drugima. S takvim stavom nema smisla da radis jedan tako plemeniti posao pa da budes jedna od onih nadrkanih sestara. Ne znam zasto med.sestre nazivas "nizom klasom" kad bez njih lijecnici ne bi mogli sami raditi. I medicinska sestra i lijecnik su jednako vazni i trebas ih jednako cijeniti. Koliko ja znam, ti na sestrinstvu isto ucis anatomiju, fiziologiju, patologiju... Sta to nije ono sta te zanima o ljudskom tijelu? Mozda ne ucis sve toliko detaljno ali da stvarno volis medicinu onda ne bi med.sestre svrstavala u nizu klasu i sama bi dodatno proucavala sve sta te zanima. Bilo bi pametnije da upises neki drugi faks koji nema apsolutno nikakve veze s medicinom jer takvi ljudi kao sta si ti nisu za rad u bolnici.

04.12.2020.

Autorice je bih te u tom slucaju zamolila da odustens od faksa i bolje da nista ne studiras jer ocito nisi za med sestru. Jadni oni koji budu tvoji pacijenti jednog dana jer nikom ne treba nadrkana med sestra koja svoje frsutarcije i komplekse nize vrijednosti ( ˝nize vrste od doktora˝) ispoljava na agresivan nacin kao ovdje sad jer eto mrzis posao koji ces radit.

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Terminator i meni se čini da je ovo pisala ona pahuljica..cura se treba zbrojiti očito.

Flixy690

Flixy690

04.12.2020.

Nije svaki lijecnik znanstvenik draga moja 😉
I lijecnik pomaze ljudima jer bez lijecnika sestra ne moze dati odredenu terapiju. Sta je to ako nije pomaganje??

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

buduća doktorice u krivu si malo, ja cu u svom odabiru dati sve od sebe i savrseno raditi s pacijentima. Jer ako sam vec tu, tu cu biti dobra. Ne bi nikada postupala s pacijentom onako kako ne bi htjela da drugi postupaju sa mnom.

04.12.2020.

Ako i nabavis neko vece znanje od njihovog, postoji mogucnost da ces se opet usporedivati s boljima o sebi. Nastoj biti bolja osoba, danas se slabo u tome natjecemo

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

a moje misljenje o 2 zanimanja nema apsulutno nikakve veze s mojim odnosom prema pacijentima.

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Vidi se po tvojim nadrkanim komentarima ;)

jednaosoba5

jednaosoba5

04.12.2020.

Tebi je do titule, a ne do pomaganja ljudima.

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

komentari o zanimanju nemaju veze s odnosom prema pacijentima na poslu.

Flixy690

Flixy690

04.12.2020.

Pa ocito nisi sretna sa svojim zanimanjem. Ne bi bila sretna ni da si doktorica

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

i ako sam nekada nesigurna i frustrirana ne znaci da ja mrzim ovaj posao.

Flixy690

Flixy690

04.12.2020.

Pa ocito nisi sretna sa svojim zanimanjem. Ne bi bila sretna ni da si doktorica

04.12.2020.

Pa autorice ja se n adam da hoces ali po tvom stavu ovdje to se nebi reklo. Posto si i sama naglasila da sestrinstvo upisuju oni koji iskljucivo zele pomagat LJUDIMA, a prije tog si napisala da zelis medicinu jer zelis ucit o ljudima. i citiram ˝ Ljudi upisuju medicinu ili zato jer ih zanima ljudski organizam i znanost ili zato da pomognu prije svega sebi. Kakvo pomaganje ljudima...˝ . Malo si kontradiktorna jer tvoji kometari upucuju na to da zapravo ne zelis pomagat ljudima i nisi to ni htjela jer ti je medicina bila prvi izbor i to zelis ali opet kad si vec upisala sestrinstvo ces radit dobro s pacijentima i pomagat ima jer ˝ eto moras˝ ali i dalje ne zelis.
Pitanje Kog ti zajebavas ili ja samo ne kontam tebe.

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

da, pomagat cu im kako treba jer moram, gdje je problem?

04.12.2020.

Problem je u tom sto to onda ne radis iz pravih razloga. Postoje ljudi koji su se molili da upisu sestrinstvo jer to zele imaju ljubavi za ljude i za posao ali nazalost nisu a ti si im to mjesto zauzela. U tom je problem.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

04.12.2020.

Od svih zanimanja medicina i tome slicna zanimanja kao sto je sestrinstvo nikako ne bi trebali upisivati zbog titule. To je poziv, plemenito zanimanje i nije za svakoga, a pogotovo ne za ljude koji zele zavrsiti samo zbog titule i prestiza.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

04.12.2020.

Nemoj se smatrati manje vrijednom jer si medicinska sestra (tj bit ces), pa lijecnici ne mogu bez sestara i tehnicara i upravo su oni ti koji odrađuju najveci dio posla, onaj najkonkretniji.
Ali ova izjava "pomagat cu im jer moram" to me skroz razuvjerilo da ti imas ikakvu ljubav prema oba zanimanja. Mozda da promijenis faks? Ili da opet pises maturu pa probas upisat medicinu, ali jedino ako volis taj POSAO, a ne TITULU i prestiz

04.12.2020.

ja iskreno mislim da ovoj autorici treba pomoc doktora.

Ivicaimarica

Ivicaimarica

04.12.2020.

Joj sto si glupa haha

Pink_butterfly

Pink_butterfly

04.12.2020.

S ovakvim stavom bih ti preporucila da odmah odustanes od faksa. Pa sto fali med. sestri? To je jedno od trazenih i dobro placenih poslova (iako su same po sebi place u Hrvatskoj male), ali opet mozes ici i raditi vani. Budi ponosna i sretna za sto radis i ucis. Niti jednog posla se ne treba stiditi, jer se za svaki posao treba dobro namuciti. Posao med. sestre nije lagan i za to treba imati hrabrosti i zeludac. Ocito nisi spremna za to, niti zahvalna. Najbolje da odustanes. S takvim stavom i misljenjem nigdje neces zavrsiti.

Pink_butterfly

Pink_butterfly

04.12.2020.

Vidim da je tebi samo do titule.

FieldsOfGold_

FieldsOfGold_

04.12.2020.

Kako znas da je ona

TimothiChalamet

TimothiChalamet

04.12.2020.

Konvencionalno obrazovanje kod ljudi izaziva ogromno nezadovoljstvo i nervozu, toliku da ga se grozim (i njih)
👩‍🌾👩‍🍳👩‍🎨✌️
👩‍🔬👩‍🏫👩‍🎓🖕

dajjmispinaat

dajjmispinaat

04.12.2020.

curo što tražiš u ovim kom? ako ti je stalo do nekog jačeg faksa ili medicine izađi ponovno na maturu, možda ako (hope you won't) ponovno fejlaš budeš zadovoljnija jer si bar pokušalaa

Iridescent

Iridescent

04.12.2020.

Ja ne kuzim sta je ovima iz komentara?Govorite autorici da je nadrkana ili sta vec a bome ne zvucite ni vi nista bolje.Ovo je stranica za savjete,ona je postavila pitanje kako se bolje osjecati i nositi sa ovime sta je muci a vi samo napadate.Ako nemate konkretan odgovor na pitanje i ne mozete pomoci sutite jbt.Ona je doslovno rekla samo da smatra lijecnike naprednijima i to zanimanje smatra boljim.Najvise jer i nju to zanima.Prirodno je da ce svatko teziti necemu vise,tako i ona zeli.Ne vidim problem u tome sto netko to zeli.A autorice mislim da svejedno mozes biti zadovoljna cinjenicom da si bar na neki nacin blizu medicini time sto studiras sestrinstvo.Bit ces u okruzenju bar koje te zanima.I susretati se sa doktorima svakodnevno itd.Znam da to nije isto kao da si ti doktor ali bar si uspjela doci do zanimanja koje je koliko toliko povezano sa medicinom.Bolje i to nego da radis nesto sto nema uopce veze sa tim.A i cinjenica da sama si uvjerena da ces odlicna biti sa pacijentima govori da bi i mogla vise zavoljeti svoj buduci posao,s vremenom.Mozes pokusati radi toga gledati sa vedrije strane stvari.Idi naprijed i vjerujem da ces dogurati dalje nego gdje si sada.Sretno🙋‍♂️

ivan995

ivan995

04.12.2020.

Pogledaj malo i njezine izjave pa ce ti bit valjda jasnije zasto su komentari takvi.

04.12.2020.

Iridescent prvo smo pokušali pomoć autorici na lijep način ali ona svojim daljim ponašanjem i stavom savjet nije ni zaslužila. Ona nije rekla samo da liječnike i to zanimanje smatra boljim nego je iskazala zapravo disresepct prema sestrinstvu "A šta je doktor sestrinstva? nista. Isto kao i prvostupnica" pa bi joj najbolji savjet bio da ni ne studira dalje jer kad završi ionako će bit "prvostupnica" pa onda cemu trud. Bolje da je to mjesto prepustila nekom drugom tko to zaista želi a da je ona sjela i zagrijala stolicu učila da ponavlja maturu i uči za prijemni i opet pokusala upisat medicinu.

Autor

Autor pitanja

04.12.2020.

Iridescent hvala ti :)

Iridescent

Iridescent

04.12.2020.

Nema na cemu😇

LadyLaura

LadyLaura

04.12.2020.

Griješiš što na doktore medicine gledaš kao na "više ljude". Obrazovanje ne garantira pamet. Mnogi su doktori površni, budalasti ili nesretni. Mnogi su slabije obrazovani ljudi mudriji od njih.

FSunset

FSunset

04.12.2020.

Ostavit ću malo poduži komentar jer imam dosta toga za reći na ovu temu.

Ja mislim da je glavni problem kod mene i kod autorice taj što se nismo sasvim pronašle u sestrinstvu s tim da meni nije nikad bila želja medicina nego područje humanističkih znanosti.

Nisam mogla nastaviti svoju struku (vezano uz prehranu) jer se tražila razina A iz matematike što je suludo jer je program takav da se matematika slušala samo dva sata tjedno što je premalo.

Drugi fakultet za istu struku na kojem sam potencijalno mogla studirati jer se tražila razina B više ne prima upise već godinama.

Nisam znala što bih točno a moji mi nisu dali da pauziram godinu i radim što mi je bila prva opcija.

Što se tiče vašeg "guilt trippanja" da je autorica ukrala mjesto nekome, nije.

Općenito mi je glup taj argument "krađe mjesta" jer po toj logici gimnazijalci ne bi smjeli ništa drugo osim Filozofskog fakulteta studirati.

Svi po svojim zaslugama dakle ocjenama i maturom upisuju fakultete a to što se ispostavi naknadno da netko nije zagrijan za to što studira, to je već drugi par cipela.

Dala sam priliku ovom zanimanju, uistinu jesam ali nažalost ja se u njemu ne vidim.

Nije loše, ali za mene to osobno nije to "to".

Ovoj činjenici nije pomogla neorganiziranost i ustrojstvo fakulteta na kojem studiram te mentalitet pojedinih mentora/profesora da ovo nije za ljude koji nisu iz medicinske škole.

Znam par kolegica na fakultetu koje se i dalje ne mogu pomiriti s tim da nisu upisale medicinu/farmaciju/stomatologiju i dosta su lajave što se toga tiče tako da molim te pripazi kome, kada i što govoriš da ti se ne bi obilo o glavu u budućnosti.

Vidim da si napisala da ti je to u redu zanimanje tj. mogla bi to raditi i po meni je to problem jer nemaš strast za onime što studiraš i to te koči jer ipak to nije bio tvoj prvi izbor.

Postoji mogućnost da će ti se svidjeti posao ali ne oslanjaj se previše na istu.

Odgovor na tvoje pitanje u naslovu nemam. Kako ćeš se i na koji način pomiriti sa situacijom ili nećeš, ovisi isključivo o tebi.

Neki od mojih kolega i kolegica su se pomirili s tim da najvjerovatnije neće postati ono što su mislili da hoće.

Drugi su odlučili ići na magisterij ali na nekom drugom fakultetu (Rijeka ti ima mendažment u sestrinstvu i klinički nutricionizam dok su neki izrazili želju za diplomskim studijem forenzike).

Ima i par koji će nastojati upisati ono što su htjeli.

Ne savjetujem ti odustajanje ako si već dosta ispita položila.

Ako ti je medicina i dalje tolika želja, pokušaj nakon završetka fakulteta upisati medicinu, bez obzira na to što drugi mislili.

Moja konačna odluka je ta da ću nastojati završiti do kraja a nakon završetka sjesti, uzeti pauzu i razmisliti u kojem smjeru bih htjela krenuti.

Život je prekratak da bi bila nezadovoljna.

FSunset

FSunset

04.12.2020.

Nisam stekla dojam da autorica želi prestiž medicine nego da nju muči to što magisterij sestrinstva u nas nije dovoljno cijenjen.

Mišljenja su 50/50 što se te debate tiče.

Neki smatraju da se isplati jer će naše tržište biti zasićeno prvostupnicama te će magisteri biti traženi. Dobro dođe u slučaju da želiš nešto svoje pokrenuti (pogotovo ako si fizioterapeut) ili ako te interesira istraživački rad/predavanje na fakultetu.

Drugi misle da se ne isplati jer je na nekim radnim mjestima plaća i opseg posla isti kao i kad si prvostupnica te da je više cijenjen u inozemstvu što je i istina jer je dosta ljudi reklo da sa magisterijem i dalje rade krevete.

05.12.2020.

FSunset, vas problem je taj sto ste zapravo upisale nesto sto zapravo nikad niste ni zeljele. Tesko je, gotovo nemoguce da ce se s vremenom zavoljet nesta sto se nikad nisi ni voljeo i prema cemu se ocito pruza veliki otpor i negativan stav, mozes se samo naviknut na to i eto pomirit se s tim ali to lose utjece na osobu, i na posao koji obavlja jer teko je svaki dan radit posao koji zapravo ne volis i nikad nisi ni zelio. A po autoricinim odgovorima moze se vidjat da sestrinstvo nikad nece biti za nju jer zapravo ne zeli pomagati ljudima, vec zeli doprinjeti znanosti.
˝ Što se tiče vašeg "guilt trippanja" da je autorica ukrala mjesto nekome, nije.

Općenito mi je glup taj argument "krađe mjesta" jer po toj logici gimnazijalci ne bi smjeli ništa drugo osim Filozofskog fakulteta studirati.

Svi po svojim zaslugama dakle ocjenama i maturom upisuju fakultete a to što se ispostavi naknadno da netko nije zagrijan za to što studira, to je već drugi par cipela.˝˝

ne svako smije upisat sto god on zeli, s naglaskom sto on zeli. U ovom slucaju ni ti ni autorica niste bile zagrijane za setsrinstvo. Uredu je bit siguran da zelis nesta i trudit se za to ali kad dodes tamo jednostano shvatit da to nije to, da se ipak tamo ne pronalazis ali upisat taj faks i vec imat stav i znat da tebi to nije dovoljno i da to ne zelis i nisi zelio je nesta sasvim drugo. Jer i sama si navela da si ga upislala jer nisi znala sto bi i da su te tvoji ˝ netjerali˝ da to upises.
Recimo ja sam iz drugog pokusaja upisala faks doduse u drugom gradu jer ovdje vise nije bilo mjesta, prvi nisam uspjela zbog vrlo malog broja studenata koje primaju i kompliciranog prijemnog ispita kojeg nisam prosla. Samnom studiraju i ljudi koji su ga iz treceg puta upisali. Moji su takoder imali stav da ako ne uspijem upisem sta god samo da studiram . Ja nisam htjela, zasto? Zato sto sam znala da to meni nece biti dovoljno, znala sam da se u tom necu pronac, znala sam da taj faks necu zavrsit jer me ne zanima i ne zelim a i ako ga zavrsim u toj struci necu radit, i da sam upisala mimo toga svega taj faks zapravo da uzela bi nekom mjesto, nekom ko zaista zeli taj faks i mozda niti jedan drugi i ko bi taj posao obavljao s ljubavlju. Sto se tice mature iz matematike pala sam ju prvi put kao i prijemni, drugi put prosla ucila sam dan i noc takoder sam prosla i prijemni. Meni se jednostavno cini da autorica zapavo ni ne zeli dat priliku sestrinstvu nit je to zanima cak i u neku ruku omalovazava ali oke to je vec receno gore. Ako je tek upisala faks sto mislim da je po pitanju zasto jednostavno ne odustane na pocetku, ne priprema se za maturu, nije rekla s koliko ju je prosla, ali nek uci za vise. Ako toliko zeli medecinu, ako joj je to tolika zivotna zelja i san, ako na menje ne pristaje, zasto odustati nakon prvog neuspjeha jer u pitanju nije navedeno koliko puta je upisivala (pretpostavljam jedan put) , ako toliko zeli bit doktorica medicine, ako su doktori medicine visi ljudi i to ona zeli bit zato ne sjedne, nek uci jos godinu dana, nek polozi sve predmete na maturi A razinu s 5.0, nek polozi prijemni sa 100% ili kako se na medicini polaze ( ako ni to ne bude dovoljno a sumnjam da toliki genij nebi bio dovoljno dobar) onda nek tek razmislja sta ce i kako ce dalje. Ako toliko to zeli zasto za to ne radi i ne trudi se, od kukanja na teenu nema nista, od gubljenja vremena na faksu koji u startu toliko podcjenjuje zaista nema nista. Nitko joj ovdje ni ne moze pomoc osim ona sama sebi, mi ne mozemo ucit i radit za nju. Kako biti zadovoljna? Nikako, mi ovdje ju ne mozemo prisilit da ona bude zadovoljna nit ju mozemo ucinit zadovoljnom. ali njezin rad i trud na kraju nadam se i uspjeh mogu.

dajjmispinaat

dajjmispinaat

05.12.2020.

kako si uspjela pasti matematiku?

dajjmispinaat

dajjmispinaat

05.12.2020.

kako si uspjela pasti matematiku?

sariccccc

sariccccc

05.12.2020.

imam osjecaj kao da ti je samo stalo do toga da budes u toj "visoj klasi ljudi"

05.12.2020.

Dajmispinat vrlo lako 🤣

wolffaith

wolffaith

06.12.2020.

Ne dijeli ljude na visu klasu i manju klasu. Tu se vidi da si malo posesivna na neki nacin. Ali svi smo ponekad. Uvijek se moze upisati nesto drugo ili odustati od fakulteta. Nisi trebala da upises nesto sto ne volis ,ali sada je kasno za kajanje jer proslost vratiti ne mozemo. Nadji sve fakultete koji mozes upisati napisi ih na papir i pogledaj koji ti odgovaraju i sta ti nude. Razmisli da li zelis da budes ,u visoj klasi ljudi ( koja ne postoji, jer je to samo zamisljena star. Svi ljudi su od iste krvi i mesa )ili zelis da budes srecna. Pretpostavljam da je fakultet koji si upisala upisan iz nekakvog pritiska. Da li si sama sebi stavila taj pritisak u glavu ili neko drugi. Rjesenje je da se taj pritisak otkloni i da razbistris glavu. razmisli sta su za tebe dobre stvari i kojim bi putem htjela da ides. Ne brini jer su skoro svi problemi rjesivi, a oni koji nisu jednostavno nisu. Tvoj problem je daleko od nerjesivog. Razgovaraj o ovoj temi sa nekim koga volis i ko ti je blizak. Pozdrav, nadam se da sam ti pomogla.

PS. ne dopusti da te pogadjaju komentari koji su kao ovaj . takvi komentari su suludi . Mnogo ljudi prolazi kroz ovakve probleme. Ovo nisu nikakvi hormoni vec problem koji je u potpunosti rjesiv. Ti si suer jer ti si ti i ne postoji ni jedna osoba koja je ista.

Dadamen

Dadamen

06.12.2020.

Mislim da bi se trebala moći naknadno upisati na medncinu no, to vjv ne možeš sada nego tek sljedeće ljeto. Za to bi vjerojatno morala ponovno polagati maturu i prijemni.

Hehehe05

Hehehe05

06.12.2020.

Ko ti kriv što nisi učila?
Nisi ti nezadovoljna time što si odabrala nego samom sobom... Jbg

Komentiraj i uključi se!

Za komentiranje moraš biti prijavljen na portal - prijavi se ili registriraj ako još nemaš korisnički račun

127.202
članova EKIPE

Postani i ti dio EKIPE! REGISTRIRAJ SE!

Kako bi poboljšali funkcionalnost stranice, Teen385 koristi kolačiće (cookies). Više o kolačićima pročitajte u uvjetima korištenja. Slažem se